- Katılım
- 21 Nis 2016
- Mesajlar
- 151
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar profilimden de bildiğiniz üzere PCX kullanıyorum. PCX şahane bir motor ama artık bana çok küçük geliyor. Şehirler arası yol yapmadım ama yapsam olacakları biliyorum kesin küfür ederim. Hem trafikte görünürlüğüm artsın hem biraz gücüm olsun hem de artık şeklim şemalim değişsin istiyorum tabii tüm bunlar değişirken işletmesi cebimi yakmasın peşindeyim. Bu aleti bilenler bilir benzini çok sevmez servisi ve yedek parçasını araştırmadım ama umarım cep yakmaz.
Ancak ailemden ciddi anlamda araba baskısı var ve haksız sayılmazlar. Artık bir yere giderken hep beraber gidelim yağmurda da çamurda da yola çıkabilelim istiyorlar. Evet haklılar ama onun da elbette bir ton derdi var. O kadar arada kaldım ki gerçekten anlatması çok güç. Motor tutkusunu anlamalarını beklemiyorum ve gönül isterdi ki hem araba hem nc750 alim ama bu imkansız. Eğer araba alacaksam onun borcuydu harcıydı derken nc750x en az 3-4 yıl ertelenir.
Ancak ailemden ciddi anlamda araba baskısı var ve haksız sayılmazlar. Artık bir yere giderken hep beraber gidelim yağmurda da çamurda da yola çıkabilelim istiyorlar. Evet haklılar ama onun da elbette bir ton derdi var. O kadar arada kaldım ki gerçekten anlatması çok güç. Motor tutkusunu anlamalarını beklemiyorum ve gönül isterdi ki hem araba hem nc750 alim ama bu imkansız. Eğer araba alacaksam onun borcuydu harcıydı derken nc750x en az 3-4 yıl ertelenir.