- Katılım
- 13 May 2017
- Mesajlar
- 1,702
motora keyif için biniyorsan kar ettiğin yok zaten.
evladiyelik motor aldıysan da kar yok.
doğan holding ile zamları karşılaştırmak da saçma olmuş. doğan holding an itibariyle, ip üzerinde dans eden, defalarca hükümetle karşı karşıya gelmiş ve kaybetmiş bir kurum. bu yüzden doğan holding istedi diye bizim hükümet artık kaldırım taşı bile sökmez yerinden neredeyse.
zamların sebebi bajaj ın yapmış olduğu lobiciliktir benim görüşüm. en mantıklısı bu.
Dostum 15 temmuz günü Habertürk'ü izlemedi mi?Padişahımız canlı yayında seferberlik ilan etti telefon üzerinden.
Ayrıca gelen zam Bajaj'a da geldi.Ne güçleri var ki lobicilik yapsınlar.