- Konu Yazar
- #1
Merhaba.
Daha önce de konu açmıştım belki hatırlayan vardır. Doğan holding, trend moto diye bir şirket kurarak Vespa, Piaggio, Aprillia, Moto Guzzi, Derbi ve Gilera marka motosikletlerin distribütörlüğünü aldı. Ben açıkçası sevinmiştim, sonuçta büyük bir medyanın sahibi olan şirketin, bizim sektörümüzde olması olumlu olabilirdi. Motosikletle ilgili teşvikler, güzel haberler görebiliriz diye düşünmüştüm.
Ama bugün geldiğimiz aşamada gördük ki kazın ayağı hiçte öyle değilmiş. Ne tesadüftür ki Doğan Holding, Avrupa malı motosikletlerin distribütörlüğünü alınca bir yasa çıktı. Bildiğimiz gibi, ab üyesi ülkeler ve birkaç farklı ülkenin motorlarına ek vergi uygulanmazken, Japon ve Hint markaları gibi ülkemizde çok rağbet gören firmalar 20% vergi zammı yedi.
Bazılarınız Suzuki'de Doğan Holding'e ait diyebilir. Lütfen girip bakın şu an suzuki.com.tr'ye ulaşım bile yok. Yani o markayı göz göre göre bitirdiler.
Eğer yanlışım varsa düzeltin, siz olsanız ne düşünürsünüz? Benim aklıma direk belediye ve başkanlık seçimleri geldi. Demek ki Doğan Holding'e ne ihaleler, ne işler feda ediliyor. Iste medya böyle bir şey. Gücün olunca ihalede alırsın, yasada çıkartırsın.
Şimdi söyleyin Yamaha mı, Honda mı yoksa Kawa mı suçlu?
Daha önce de konu açmıştım belki hatırlayan vardır. Doğan holding, trend moto diye bir şirket kurarak Vespa, Piaggio, Aprillia, Moto Guzzi, Derbi ve Gilera marka motosikletlerin distribütörlüğünü aldı. Ben açıkçası sevinmiştim, sonuçta büyük bir medyanın sahibi olan şirketin, bizim sektörümüzde olması olumlu olabilirdi. Motosikletle ilgili teşvikler, güzel haberler görebiliriz diye düşünmüştüm.
Ama bugün geldiğimiz aşamada gördük ki kazın ayağı hiçte öyle değilmiş. Ne tesadüftür ki Doğan Holding, Avrupa malı motosikletlerin distribütörlüğünü alınca bir yasa çıktı. Bildiğimiz gibi, ab üyesi ülkeler ve birkaç farklı ülkenin motorlarına ek vergi uygulanmazken, Japon ve Hint markaları gibi ülkemizde çok rağbet gören firmalar 20% vergi zammı yedi.
Bazılarınız Suzuki'de Doğan Holding'e ait diyebilir. Lütfen girip bakın şu an suzuki.com.tr'ye ulaşım bile yok. Yani o markayı göz göre göre bitirdiler.
Eğer yanlışım varsa düzeltin, siz olsanız ne düşünürsünüz? Benim aklıma direk belediye ve başkanlık seçimleri geldi. Demek ki Doğan Holding'e ne ihaleler, ne işler feda ediliyor. Iste medya böyle bir şey. Gücün olunca ihalede alırsın, yasada çıkartırsın.
Şimdi söyleyin Yamaha mı, Honda mı yoksa Kawa mı suçlu?
