Keeway Keeway Superlight 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
On cam sanirim 40 ytl olmasi gerekli benimkide catladi ucundan artik dayandigi yere kadar.
 
Katılım
3 Eki 2005
Mesajlar
707
sirkeci de 56 ytl orijinali ben aldım ama takmadım evde duruyo boyle camsız daha yakısıklı oluyor ama cok ruzgar alıyosun

Ayna konusunda 40.00 ytl'ye ayna ayağını dökümden bir aparat ile uzatan bir usta var.. Adamın reklamını yapmak istemiyorum fakat keewaycilerin can güvenliği açısından çok önemli ben çok memnunum allah razı olsun o ustadan.... Çağlayan'dadır... Aslan usta... 2198824

18 ytl ye kanunı seyhan aynası nı alıp takıyosun arkanı onunu rahat goruyosun :cat: kendı aynalarını atmıyosun satarken tekrar takıyosun :bounce:
 
Son düzenleme:
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
306
gecen gun moto rs de sissy barı takarken bir venox gördüm bildiğiniz venox ama bilmediğiniz göz şeklinde aynları vardı. Süper di bence ayna alacak olanlara tavsiye ederim. Fiyatını bilmiyorum ama değer :queen:
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
649
camsız daha güzel oluyor, benimkine park ettiğim yerde çocuklar top oynarken çarpmış ve kırılmış çıkardım daha havalı oldu
 
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
127
İzmit bayi 45 dolar dedi cama. Bende camsız kullanıyorum, daha güzel görünüyor ama rüzgarı bol yiyorsun.
 
Katılım
7 Ağu 2006
Mesajlar
15
arkadaşlar motomax yaylar konusunda sitesinde ilan yayınlamış okuyan oldu mu? Yaylarda problem olmadığını, kullanılan yağın ince olmasından problem yaşandığından bahsetmiş...?:cyclopsan
Hiç göreniniz oldu mu?:pale:
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
649
arkadaşlar motomax yaylar konusunda sitesinde ilan yayınlamış okuyan oldu mu? Yaylarda problem olmadığını, kullanılan yağın ince olmasından problem yaşandığından bahsetmiş...?:cyclopsan
Hiç göreniniz oldu mu?:pale:

şakacı dostum şakamı bu yoksa

o arada herkesin kandili mubarek olsun arkadaşlar
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yaw ne sans dun aksamda saolsun gerızekalı arkım cama yaslandı ve catlattı ncıkcık sabah gıttım servıse alı ustaya bı ara 80 ytl mıs ama suan 60 ytl olması lazım dedı bıanda gözlerım sıstı 60 deyınce:) catlayan yere bant cektık sımdılık ıdare eder ıns...

thunder79 moto rs bızım evın karsısı sayılır ama ben onların esnaflıgını hıc sevmıyorum bıkeç kere gıttım oraya baska bı motor ıcın bıraktım bazı parcalar fln takılcaktı bısılerde almıstım ama adamların hıc umurumda degıl gıbı..pek sallamıyorlar yanı sahıbını tanıyorum zaten salih tı sanırım genc bırısı..
 
Katılım
7 Ağu 2006
Mesajlar
24
Arkadaşlar

Tank koruma ve sissy bar. Nasıl olmuş.

ss250aksesuar020906001gz6zs7.jpg

ss250aksesuar020906020yh9md5.jpg

ss250aksesuar020906022uc2ou5.jpg

ss250aksesuar020906023ve2oc4.jpg


*************************************************
»»»»»» Bu Mesaj Moderator tarafindan düzenlenmiştir.»»»»»»
SAYFA DÜZENİNİ ETKİLEDİĞİ İÇİN RESİM/RESİMLER YENİDEN DÜZENLENMİŞTİR.Foruma BÜYÜK boyutta resim göndermeyiniz ..!! Tekrarı halinde resminiz silinecektir.

icon2.gif
Forum admin ve yöneticileri kurallara uymayan mesajlari degistirme ve silme hakkina sahiplerdir.

icon2.gif
Foruma üye olan herkes Forum Kurallarını kabul etmiş sayılır.

icon2.gif
Şikâyetler için...
[email protected]
************** Site Yöneticisi: olcan138 **************
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
1,020
baba sen ucmaya hazırlanıyorsun sanırım motorla gıderken:):) vıda sokmekmı zuahha
Sanada zuahhaaa gece... ben birkacgundur kullanıyorum o sekilde ve bu işi kafama görede yapmadım ustalara servise sorduktan sonra herkesten okey alınca yaptım ve suanda cok memnunum.Zaten motoru tutan ana kalın vidalar var onlar motoru tutmaya ve dengesine yetiyora artıyor bile.titresim yüzde 50 düştü şimdi cok iyi... anlastıkmı
sanda tavsiye ediyorm bır dene bak..

goruntu180hf5.jpg
 
Katılım
7 Ağu 2006
Mesajlar
15
Motomax Uğur Beyin söyledikleri bu ...!
1100GLS sisy çok güzel olmuş. :cat: Kaç para harcadın
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
eyw senınde kandılın mubarek olsun ve hrkesın.. saol ressam_01 banada zuaha olsun hadı bakalım:)..yok ben almıgım bosver sen gene dıkkat et ama emi...
 
Katılım
29 Ağu 2006
Mesajlar
31
50 ytl de çok be abi ben hyundan accentin camini fitiller dahil 70 ytl degistim ben de sökeyim farkli gorunsun biraz da
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Ressam su soktugun vidalarin yerlerini resim ile bize gosterebilirmisin lutfen .Tam anlamak isitiyorum ne yaptigini.
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
649
ressam hakikaten şu söktüğün vidaların resimlerini bi at dün akşam motoru inceledim ama sökülünce güvenli olacak bi vida görmedim
 
Katılım
6 Haz 2005
Mesajlar
526
arkadslar dun aksamdan itibaren hyo landım..keewayi satıp..gt 250 r aldık..amam yınede aranızdayım..bu formdan ayrılamam..tabi sizde benı istersenız
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
649
lubimya hayırlı olsun dostum
güle güle kullan
kaça aldın kaça sattın
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
306
arkadaşlar
benim aklımda bir fikir var ama olur mu olmazmı bilmiyorum. Acaba vites oranlarını değiştirebilirmiyiz? %20 % 30 değiştirebilirmiyiz?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst