yaw ne sans dun aksamda saolsun gerızekalı arkım cama yaslandı ve catlattı ncıkcık sabah gıttım servıse alı ustaya bı ara 80 ytl mıs ama suan 60 ytl olması lazım dedı bıanda gözlerım sıstı 60 deyınce

catlayan yere bant cektık sımdılık ıdare eder ıns...
thunder79 moto rs bızım evın karsısı sayılır ama ben onların esnaflıgını hıc sevmıyorum bıkeç kere gıttım oraya baska bı motor ıcın bıraktım bazı parcalar fln takılcaktı bısılerde almıstım ama adamların hıc umurumda degıl gıbı..pek sallamıyorlar yanı sahıbını tanıyorum zaten salih tı sanırım genc bırısı..