1 Gecelik Misafirim..

Katılım
12 Şub 2017
Mesajlar
4,124
Aslında konuyu 2-3 gün önce açacaktım işimden dolayı bir de bana motosiklet çarpmasından dolayı açamadım..Şimdik bende taka bir 89 şahin var öğrenmek için aldım neysem akşam arabayı aldım kız arkadaşımla geziyorum burada kuştepe denilen bir yer var kuş uçmaz bir yer.Arabada otururken bir köpek dikkatimizi çekti aptal aptal sağa sola dönüyordu yola çıkıyordu sonra yol kenarına çekiliyordu şuna bi bakalım dedik yanına gittik amanın ne görek köpek aç susuz vücudunda yaralar vardı kanıyordu , tırnakları öyle uzamışki hilal şeklini almıştı vücudunda böcekler vardı ve kemikleri sayılıyor ayakta zor duruyordu..Cinsi pitbull idi dişiydi belli damızlık olarak kullanmışlar yaşlanınca atmışlar bu dağ başına..Kız arkadaşım alalım bunu dedi, bende tamam gidip bir doyurak gündüz çaresine bakarız dedim.. Attık arabaya..

Resimler pek uygun olmayabilir arkadaşlar direk koymuyorum..

https://i.hizliresim.com/YNYagD.jpg

Getirdik dükkana ayıptır söylemesi dükkanda pilav ve karnı yarık vardı yerim diye ayırmıştım köpeğe verdik anında silip süpürdü.Baktık doymadı dükkanda bişi yok heryer kapalı gece saat bilmem kaç..Artık caddeye çıktık köpecikte takıldı peşimize..Caddede lokantaların önündeki çöpleri karıştırıyorum sıpaya bişeyler buluruzda doyurur karnını diye bayağı da birşey bulduk yedi..Yalnız lokantanın üst katında balkondaki karıya ayar oldum kalkıp o çöpleri öyle bırakmayacaksınız değil mi diye sordu..Durumu anlatmamıza rağmen..Lan demiyo ki bizde de kemik vs var vereyim diye neyse o karının hayvanlığı..

https://i.hizliresim.com/Q760yV.jpg

Dükkana geri geldik yürüye yürüye köpecik bayağı kendine geldi bize de hemen alıştı yalnız çok korkmuş dükkanda sandalyenin altına saklanıp duruyordu, Sonra kızarkadaşım bizim evde kemik var sulu onları al dedi ve araba ile onu bıraktım ve kemikleri alıp bu sıpaya verdim..Maşallah onuda yedi götürdü kaldık başbaşa bu sıpayla artık bi on beş dakika sevip biraz konuştum kendine gelsin diye..Sonra içeride yatak vardı oraya gittim bu sıpada geldi kafasını karnıma koydu uyumaya başladı..Tabi maalesef eve gidemedim bende bu eşek sıpası ile sabahlayacaktım.. Yalan yok üstündeki ufak böcekleri görünce kaşınmadımda değil..

Uzayan tırnakları kesemedim canını yakarım diye dokunmadım..

https://i.hizliresim.com/LnBXNG.jpg

Sabaha kadar uyumadım bazen uyandı korkup o uyanınca bende biraz sevdim konuştum kendisi ile ben anlatırken yanıma geldi uyudu tekrardan..
Bir ara yanımdan ayrıldı dükkanın ön tarafına gitti yanına gittim biraz ilgilendim tekrar geldi içeriye yanıma yattı..

https://i.hizliresim.com/zB61L6.jpg


Sabaha doğru yalan yok artık bende sızdım oda ayağımın ucuna koymuş kafayı uyumuş..

https://i.hizliresim.com/qW5an5.jpg

Gün ağardı işyerini açtım suyunu verdim çok susamış sıpa.. Suyunu içti baktım kuyruğu sallıyor keyfi yerinde tabiki bende çok mutlu oldum..

https://i.hizliresim.com/4ME33L.jpg

Artık yavaş yavaş toplanma vakti kızarkadaşımı aradım geldi arabaya bindi tekrar doğru belediyeye barınağa imkanım kendime hayrım olmadığı için barınağa bıraktım..Orada güleryüzle karşıladılar aldılar köpeği gerekli evrakları imzaladık en azından karnı doyar dedik bir yuvası olur dedik..Yalnız peşimden ayrılmadı görevlilerde söyledi ya arkadaş bu köpek peşinden ayrılmıyor tut şunu diye..

https://i.hizliresim.com/ERXBBA.jpg

Bıraktım köpeciği geldim..Gerçekten inanılmaz derece de uysal bir köpekti hemende alışmıştı bana çok güzel gözleri vardı..Özlüyorum merakta ediyorum ne durumda diye eşşek sıpasını..


Bayramınız mübarek olsun..
 
Katılım
20 Ara 2016
Mesajlar
2,171
Sen adamsın ya..
Yemin ederim kafam çıtır gözlerimi doldurdun ya ne diyim ki şimdi sana.
Senin gibi insanlar ölmesin..
Hayırlı bayramlar.

Bu arada 89 şahin 4 ilerimi. :queen:
 
Katılım
26 Kas 2016
Mesajlar
45
Aslında konuyu 2-3 gün önce açacaktım işimden dolayı bir de bana motosiklet çarpmasından dolayı açamadım..Şimdik bende taka bir 89 şahin var öğrenmek için aldım neysem akşam arabayı aldım kız arkadaşımla geziyorum burada kuştepe denilen bir yer var kuş uçmaz bir yer.Arabada otururken bir köpek dikkatimizi çekti aptal aptal sağa sola dönüyordu yola çıkıyordu sonra yol kenarına çekiliyordu şuna bi bakalım dedik yanına gittik amanın ne görek köpek aç susuz vücudunda yaralar vardı kanıyordu , tırnakları öyle uzamışki hilal şeklini almıştı vücudunda böcekler vardı ve kemikleri sayılıyor ayakta zor duruyordu..Cinsi pitbull idi dişiydi belli damızlık olarak kullanmışlar yaşlanınca atmışlar bu dağ başına..Kız arkadaşım alalım bunu dedi, bende tamam gidip bir doyurak gündüz çaresine bakarız dedim.. Attık arabaya..

Resimler pek uygun olmayabilir arkadaşlar direk koymuyorum..

https://i.hizliresim.com/YNYagD.jpg

Getirdik dükkana ayıptır söylemesi dükkanda pilav ve karnı yarık vardı yerim diye ayırmıştım köpeğe verdik anında silip süpürdü.Baktık doymadı dükkanda bişi yok heryer kapalı gece saat bilmem kaç..Artık caddeye çıktık köpecikte takıldı peşimize..Caddede lokantaların önündeki çöpleri karıştırıyorum sıpaya bişeyler buluruzda doyurur karnını diye bayağı da birşey bulduk yedi..Yalnız lokantanın üst katında balkondaki karıya ayar oldum kalkıp o çöpleri öyle bırakmayacaksınız değil mi diye sordu..Durumu anlatmamıza rağmen..Lan demiyo ki bizde de kemik vs var vereyim diye neyse o karının hayvanlığı..

https://i.hizliresim.com/Q760yV.jpg

Dükkana geri geldik yürüye yürüye köpecik bayağı kendine geldi bize de hemen alıştı yalnız çok korkmuş dükkanda sandalyenin altına saklanıp duruyordu, Sonra kızarkadaşım bizim evde kemik var sulu onları al dedi ve araba ile onu bıraktım ve kemikleri alıp bu sıpaya verdim..Maşallah onuda yedi götürdü kaldık başbaşa bu sıpayla artık bi on beş dakika sevip biraz konuştum kendine gelsin diye..Sonra içeride yatak vardı oraya gittim bu sıpada geldi kafasını karnıma koydu uyumaya başladı..Tabi maalesef eve gidemedim bende bu eşek sıpası ile sabahlayacaktım.. Yalan yok üstündeki ufak böcekleri görünce kaşınmadımda değil..

Uzayan tırnakları kesemedim canını yakarım diye dokunmadım..

https://i.hizliresim.com/LnBXNG.jpg

Sabaha kadar uyumadım bazen uyandı korkup o uyanınca bende biraz sevdim konuştum kendisi ile ben anlatırken yanıma geldi uyudu tekrardan..
Bir ara yanımdan ayrıldı dükkanın ön tarafına gitti yanına gittim biraz ilgilendim tekrar geldi içeriye yanıma yattı..

https://i.hizliresim.com/zB61L6.jpg


Sabaha doğru yalan yok artık bende sızdım oda ayağımın ucuna koymuş kafayı uyumuş..

https://i.hizliresim.com/qW5an5.jpg

Gün ağardı işyerini açtım suyunu verdim çok susamış sıpa.. Suyunu içti baktım kuyruğu sallıyor keyfi yerinde tabiki bende çok mutlu oldum..

https://i.hizliresim.com/4ME33L.jpg

Artık yavaş yavaş toplanma vakti kızarkadaşımı aradım geldi arabaya bindi tekrar doğru belediyeye barınağa imkanım kendime hayrım olmadığı için barınağa bıraktım..Orada güleryüzle karşıladılar aldılar köpeği gerekli evrakları imzaladık en azından karnı doyar dedik bir yuvası olur dedik..Yalnız peşimden ayrılmadı görevlilerde söyledi ya arkadaş bu köpek peşinden ayrılmıyor tut şunu diye..

https://i.hizliresim.com/ERXBBA.jpg

Bıraktım köpeciği geldim..Gerçekten inanılmaz derece de uysal bir köpekti hemende alışmıştı bana çok güzel gözleri vardı..Özlüyorum merakta ediyorum ne durumda diye eşşek sıpasını..


Bayramınız mübarek olsun..

Herkese hayırlı bayramlar, ama en çok sana... :rendeer:
 
Katılım
9 Ağu 2016
Mesajlar
1,243
Sen adamsın bro . Allah senin işini gücünü rast getirsin .
 
Katılım
10 Ara 2015
Mesajlar
5,023
Motosikleti
Tiger1200, Tvs Apache
bende bazen burada kedilere köpeklere yiyecekler veriyorum, yavru kedilere yumurta pişiriyorum ya da salam veriyorum. köpekler ekmek doğranmış sütü yiyorlar.

çok eskiden abimin çalıştığı bir oto yıkamada bir tane pitbull varmış ve domates bile yiyor diyordu. sinirlendiği zaman evinin tahtalarını parçalıyormuş birde.
 
Katılım
4 Kas 2014
Mesajlar
1,868
Gözümde 3 kere kurban kesmiş gibisin şu an. Tebrik ederim ikinizide.
 
Katılım
19 Ağu 2017
Mesajlar
264
Tırnaklarına bakınca uzun süre küçük kafesde tutulmuş diycem ama boynundan anlaşıldığı kadarıyla kısa tasmada bağlı tutulmuş.
Allah senden razı olsun.
Birde kafama takıldı, "kendime hayrım yok" yazmışsın. Sen çevrendeki insan müsveddelerinden çok daha hayırlı bir insansın. Her şey para değil.
 
Katılım
14 Eyl 2013
Mesajlar
622
Giriş, gelişme çok güzel ama sonucu kötünün iyisi olmuş. Şansı bol olsun.
 
Katılım
30 Kas 2013
Mesajlar
104
Birakamayacak dedim icimden. Birakmissin. Ama adamsin hachiko. İyi niyetli olsa herkez senin gibi.
 
Katılım
7 Nis 2013
Mesajlar
4,523
sizi tanımasamda şuan çok sevdim :) hayvanı orada bırakıp gitmediğiniz için Allah yapılan iyiliği karşılıksız bırakmaz
 
Katılım
19 Mar 2014
Mesajlar
269
hocam köpek ileri derecede uyuz olmuş, barınağa teslim etmeseydiniz ya açlıktan ya da hastalıktan dolayı 3-5 gün içinde ölebilirdi. tebrik ederim
 
Katılım
16 Ara 2014
Mesajlar
287
Sizin gibi sağ duyulu olabilse keşke insanlar hayatını kurtarmışsınız köpeğin forumda köpek görünce kesiciye sokup korkutuyorum diyen birisi vardı.
 
Katılım
12 Şub 2017
Mesajlar
4,124
Sen adamsın ya..
Yemin ederim kafam çıtır gözlerimi doldurdun ya ne diyim ki şimdi sana.
Senin gibi insanlar ölmesin..
Hayırlı bayramlar.

Bu arada 89 şahin 4 ilerimi. :queen:

5 vites müdür 2 leşi var elimde vurduğunu indiriyor :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:25 ----------

İşte bunları görmek istiyorum be.Abi hangi barınak acaba ?

Gebze mezarlığın oradaki barınak bir kaç kere daha hayvan bırakmıştım oraya..

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:26 ----------

Herkese hayırlı bayramlar, ama en çok sana... :rendeer:

Teşekkür ederim iyi bayramlar..

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:27 ----------

Sen adamsın bro . Allah senin işini gücünü rast getirsin .

Hepimizin işi gücü rast gitsin :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:28 ----------

bende bazen burada kedilere köpeklere yiyecekler veriyorum, yavru kedilere yumurta pişiriyorum ya da salam veriyorum. köpekler ekmek doğranmış sütü yiyorlar.

çok eskiden abimin çalıştığı bir oto yıkamada bir tane pitbull varmış ve domates bile yiyor diyordu. sinirlendiği zaman evinin tahtalarını parçalıyormuş birde.

Bu bayağı uysaldı ama normalini tahmin edebiliyorum :D Bir gece arkadaş dükkana bıraktı bir akşamlığına bakıver diye iyi dedim bakayım dedim, İlk güzel oynadı uysaldı sonradan asabi oldu bir hırladı korkudan merdiven aralığına çıktım örümcek adam gibi..

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:30 ----------

Allah hayrını kabul etsin seninde bayramın mübarek olsun

Teşekkür ederim iyi bayramlar..

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:31 ----------

Gözümde 3 kere kurban kesmiş gibisin şu an. Tebrik ederim ikinizide.

Yok o kadar da değildir :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:32 ----------

Tırnaklarına bakınca uzun süre küçük kafesde tutulmuş diycem ama boynundan anlaşıldığı kadarıyla kısa tasmada bağlı tutulmuş.
Allah senden razı olsun.
Birde kafama takıldı, "kendime hayrım yok" yazmışsın. Sen çevrendeki insan müsveddelerinden çok daha hayırlı bir insansın. Her şey para değil.

Aynen öyle çok dar bir tasması vardı boynunda dükkana girince hemen çıkarıp attım hayvan nefes almaya başladı..Çok ciddi kendime hayrım yok pis paspal bir insanımdır :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:34 ----------

senle tanismak isterim ustad..

Tanışalım abi :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:35 ----------

Seninde bayramın kutlu olsun yüreği güzel insan ..

Hepimizin bayramı mübarek olsun :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:36 ----------

Giriş, gelişme çok güzel ama sonucu kötünün iyisi olmuş. Şansı bol olsun.

Evet barınaklar çok iyi değil hemfikiriz ama emin olun bulduğumuz yerden ve o halinden daha iyi durumda olacağı kesin diye düşünüyorum..

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:37 ----------

Birakamayacak dedim icimden. Birakmissin. Ama adamsin hachiko. İyi niyetli olsa herkez senin gibi.

Hocam yukarıda yazdım kendime bakamam ben günahını almayayım hayvanın en azından daha iyi olur diye düşündüm bulduğumuz yer çok kötü idi bulduğumuzda da çok kötü idi hayvan..

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:39 ----------

Harikasınız. Bizi mutlu ettiniz

Rica ederim renktaş :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:40 ----------

Helalin var haçiko

Yok o kadar da değil :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:41 ----------

sizi tanımasamda şuan çok sevdim :) hayvanı orada bırakıp gitmediğiniz için Allah yapılan iyiliği karşılıksız bırakmaz

Siz olsaydınız siz de bırakmazdınız eminim..

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:42 ----------

hocam köpek ileri derecede uyuz olmuş, barınağa teslim etmeseydiniz ya açlıktan ya da hastalıktan dolayı 3-5 gün içinde ölebilirdi. tebrik ederim

Ya uyuzmuymuş bak yine kaşıntı tuttu sen böyle diyince..İYi de bana niye bulaşmadı yalnız huylanıp kaşınmıştım..

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:44 ----------

Sizin gibi sağ duyulu olabilse keşke insanlar hayatını kurtarmışsınız köpeğin forumda köpek görünce kesiciye sokup korkutuyorum diyen birisi vardı.

İyi kötü hatırlıyorum o kişiyi..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst