Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
4 Nis 2017
Mesajlar
400
takas düşünseydiniz 2. el olarak 3600 tl ye aldığım 2011 ybr125esd ile üzerini tamamlayarak takas etmek isterdim hocam . Üzerine 3.000 lira çıkabilirim , bende keçiörendeyim.

Borçları kapatmak lazım kış geliyor bir de. Sürekli araç üstünde olduğum için durmasının bi anlamı kalmadı. 2 haftadır binmiyorum bile yatıyor. O yüzden sadece nakit düşünüyorum.
 
Katılım
30 Tem 2014
Mesajlar
1,072
Uzun ön cam kullanan abiler ablalar, camları nereden, hangisinden aldınız? Aynalara değiyor mu sallanıyor mu, nasıl yapalım ön cam şart önümüz kış malum.
 
Katılım
18 Ocak 2012
Mesajlar
1,426
Motosikleti
HONDA HORNET 750, HONDA PCX 125, YAMAHA X MAX 250 Tech Max
Uzun ön cam kullanan abiler ablalar, camları nereden, hangisinden aldınız? Aynalara değiyor mu sallanıyor mu, nasıl yapalım ön cam şart önümüz kış malum.

facebook cbf150 tuning gurubu var orada gurup baskanı ile Metin Funda GÖLOĞLU profilinden iletişime gecerseniz o size yardımcı olacaktır. İstanbuldaki çogu kişiye tur camlarının satısını o yapmıstır
 
Katılım
28 Haz 2009
Mesajlar
11
Bugün CBF ile tek seferde en uzun yolculuğumu yaptım. 750km, 11 saat sürdü. Yolda bırakmadı çok şükür :)
 
Katılım
30 Tem 2014
Mesajlar
1,072
Bi fotoğraf paylaşalım abiler ablalar :) Benim motorum yeni daha alışmaya çalışıyorum motora :)



---------- Mesajlar birleştirildi - 19:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:29 ----------

Bi fotoğraf paylaşalım abiler ablalar :) Benim motorum yeni daha alışmaya çalışıyorum motora :)

GHVOrp.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
26 May 2016
Mesajlar
1,062
Abiler arkadaşlar birşey sormak istiyorum. 3. Vitese alınca bi uğultu sesi geliyor. Sanki motor ağlıyo gibi. Diğer viteslerde yok. Gaz kesince de yok. Ama 3. Vitese verip gazı açınca motor ciuvciuv diye gidiyor. Daha önce başına gelen oldu mu? Ayrıca da 3. Vites dişlisi değişimi gibi birşey mümkün olur mu?

Sürekli 3. Viteste gittiğim de oluyor. Ses dışında atmadır takılmadır vs sorun yok. Sadece sorun ses.
 
Katılım
30 Tem 2014
Mesajlar
1,072
Abiler arkadaşlar birşey sormak istiyorum. 3. Vitese alınca bi uğultu sesi geliyor. Sanki motor ağlıyo gibi. Diğer viteslerde yok. Gaz kesince de yok. Ama 3. Vitese verip gazı açınca motor ciuvciuv diye gidiyor. Daha önce başına gelen oldu mu? Ayrıca da 3. Vites dişlisi değişimi gibi birşey mümkün olur mu?

Sürekli 3. Viteste gittiğim de oluyor. Ses dışında atmadır takılmadır vs sorun yok. Sadece sorun ses.

Evet yavaşlayınca bende de oluyor stop eder gibi gaz verince düzeliyor, dişliden kaynaklandığını zannetmiyorum, çünkü dişliden olsa yokuş yukarı kaçırır dişli tutup salar çat diye diğer motorumda dişli sorunu yaşadım böyle olmuyor dişli arızası. Sebebini bilmiyorum ilk bakıma gidince soracağım.
 
Katılım
8 Haz 2014
Mesajlar
856
arkadaşlar 8000 kmde daha 300 km oldu alanı orijinal lastikleri suda hemen kayıyor ne marka lastik takayım
 
Katılım
22 Tem 2010
Mesajlar
3,361
Hocam o elcik korumaları nereden aldınız? Kaça aldınız? Gidon topuzları sökülmesi gerekiyor mu? Bir de ledlerin yanması için nasıl bir bağlantı gerekiyor? Çok sordum teşekkürler.

Sakaryadan aldım. internetten sizde temin edebilirsiniz. Ledli elcik yazmanız yeterli, fiyat 100 TL'dir.

Gidonun içine nasıl demir soktuysalar çıkmıyor. o yüzden elciklerin içine ve dış kısmına pul koyup alyan vida ile sıkıyorsunuz.

sittim sene kımıldamıyor. ister parka bağla farla birlikte yansın, ister sinyale bağla, sinyal ile birlikte yansın, sana kalmış.

Ben sinyale bağladım. Güzel oldu.

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:49 ----------

 
Katılım
26 May 2016
Mesajlar
1,062
Sakaryadan aldım. internetten sizde temin edebilirsiniz. Ledli elcik yazmanız yeterli, fiyat 100 TL'dir.

Gidonun içine nasıl demir soktuysalar çıkmıyor. o yüzden elciklerin içine ve dış kısmına pul koyup alyan vida ile sıkıyorsunuz.

sittim sene kımıldamıyor. ister parka bağla farla birlikte yansın, ister sinyale bağla, sinyal ile birlikte yansın, sana kalmış.

Ben sinyale bağladım. Güzel oldu.

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:49 ----------

[url]https://i.hizliresim.com/5GombM.jpg[/url]

Teşekkürler. Çok güzel olmuş.
 
Katılım
30 Tem 2014
Mesajlar
1,072
uzun cam taksak garantiden çıkar mı motor?

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:11 ----------

Deposu hava yapan var mı bende depo hava yapıyor, açtığımda puff yapıyor bazen.
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
uzun cam taksak garantiden çıkar mı motor?

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:11 ----------

Deposu hava yapan var mı bende depo hava yapıyor, açtığımda puff yapıyor bazen.

uzun cam bence garantiyi bozmaz.

depo hava deliğini kontrol et.
 
Katılım
30 Tem 2014
Mesajlar
1,072
uzun cam bence garantiyi bozmaz.

depo hava deliğini kontrol et.

depo kapağının altında delik var ona baktım kapağı kapatınca girişi mi tıkanıyor acaba diye ama yok kapatmıyor. Bu akşam yine stop etti motor, kapağı açıp salladım biraz çalıştı. Ne garip bir motor bu CBF
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
depo kapağının altında delik var ona baktım kapağı kapatınca girişi mi tıkanıyor acaba diye ama yok kapatmıyor. Bu akşam yine stop etti motor, kapağı açıp salladım biraz çalıştı. Ne garip bir motor bu CBF

walla tam olarak nerde bilmiyorum ama depo kapağının oraya su kaçınca tahliye eden bir boru varmış. onu bi kontrol et panpa.
 
Katılım
30 Tem 2014
Mesajlar
1,072
walla tam olarak nerde bilmiyorum ama depo kapağının oraya su kaçınca tahliye eden bir boru varmış. onu bi kontrol et panpa.

evet biliyorum, baktım da herşey yolunda gibi gözüküyor. içine bir şey kaçma ihtimali çok az motor henüz 140 km de 0 yani bi taraflarının tıkalı olma ihtimali nedir bilemiyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst