ne yağmur ne fırtına ne kar yağsa yıldıramaz bizi. imza altta
https://www.youtube.com/watch?v=hFvB4-jN8pc
Motosikletleri böyle mi taşıyorlar oradan buraya ?
Yavaş yavaş yazın sonuna geliyoruz gene kışa giriyoruz ve ben nefret ediyorum kıştan akşam olunca sabaha kadar gezemeyeceğim ıslanacağım iliğim doncak...:farao: Dört gözle yazı bekleyeceğim yine..