1,53 boy 25R !

Katılım
16 Ağu 2017
Mesajlar
18
Altın Elbiseli'nin SL tanıtım videosunu izlemeni tavsiye ederim. Orada kısa boylu bayan arkadaşta kullanıyordu. Çok rahat ettiğinden vs. bahsediyor.

Şimdi izledim kızın boyu kaç bilmiyorum ama oldukça kısa oda. Gayette memnun gözüküyor halinden. Birinci sıraya kawasaki geçirdim.
 
Katılım
20 Mar 2017
Mesajlar
1,365
Benle aynı sorunu yaşıyorsun ama biraz farklı , benim sevdıgın motorlarda ,tenere tarzı motorlar benimde boy yetmiyor.

Sorun şu aslında aslında sen de aynı sıkıntıyı yaşayacaksın .

Düz yolda trafiksiz bir sehirde kullanırsın hiç sıkıntı olmaz , endruo bile kullanırsın
Sıkıntı ;
***Ani durman gerek önüne bir araba atladı boy sıkıntılı olduğu için kontrolsüz tutmaya çalıştığın için ağırlığı fazla olduğu için tutamazsın.
*** Park etiğin yeri her zaman kontrol etmen gerek sol ayağını koydugun yer çukur ise kod farkı var ise motor tutamazsın
***Hiç bilmediğin bir yere gidemezsin (endruo almanın sebebi bilmediğim yerlere çıkmak inmek) yol bozuk olabilir
*** Yokuş yukarı sağ taraf ile sol taraf arasında kod olduğu durumda (yani sağ ayak arka frende olacak sol ayak yere gelecek durumda ) sol taraf da kod varsa yanarsın.

Ha dersen ki hocam ben hep bilgiim yere gidecegim çok da aşırı tatfik olmuyor o zaman sıkıntı değil al gönlünden r25 geçiyor ise
 
Katılım
16 Ağu 2017
Mesajlar
18
Şöyle ki ben fotoğrafçıyım araba ile sürekli trafik içinde 1 saat yol gidip üzerine yorulup bir saat daha trafik çekiyorum. Yani kullanmak istediğim yer otoban 45 dk 15 dk şehir içi. Hep sabit. Bulunduğum yer küçük burada her yer zaten yürüme mesafesi. Ben sadece çekime gideceğimde alayım sırtıma çantamı rahat rahat keyifle gideyim istiyorum. :) amma şartlar...
 
Katılım
20 Mar 2017
Mesajlar
1,365
Kardeş tabanlı bot ile senin işin olur ,ama convers tarzı bir şey ile tutamazsın .
Msx ile r25 arasında 1,5 cm var zaten. Tabi sadece sele yüksekliği degıl sele genişliği de etkileyen faktör.

Şimdi r25 çok gelir diyenler olur onada kulak asma .
Bir arkadaşım tenere ile başladı sonra gs1200 r aldı.
Diger arkadaşım mt25 ile başladı sonra cbf1000 aldı
Sorunsuz kullanıyorlar ,sen eğitimde alacagın diyorsun.

Artık bu saat sonra bize seviyorsan git konuş bence demek düşer.
 
Katılım
16 Ağu 2017
Mesajlar
18
Kardeş tabanlı bot ile senin işin olur ,ama convers tarzı bir şey ile tutamazsın .
Msx ile r25 arasında 1,5 cm var zaten. Tabi sadece sele yüksekliği degıl sele genişliği de etkileyen faktör.

Şimdi r25 çok gelir diyenler olur onada kulak asma .
Bir arkadaşım tenere ile başladı sonra gs1200 r aldı.
Diger arkadaşım mt25 ile başladı sonra cbf1000 aldı
Sorunsuz kullanıyorlar ,sen eğitimde alacagın diyorsun.

Artık bu saat sonra bize seviyorsan git konuş bence demek düşer.

Evet araştırdım o botları. Hem o botlar hemde birazda olsa alçaltma yapıyorlarmış. Burda söylenenlere bakınca sl250 biraz daha çıtı pıtı. Hepsi birleşince diyorum belki. Tabiki gidip üzerinde görmek en iyisi. Ama çok çekiniyorum.
 
Katılım
4 Şub 2017
Mesajlar
649
1.53 boy özel bir ayakkabı ile r25 kullanabilirmiyim ?

1,64 boyum var cbr650f kullanıyorum.. üstelik ayakkabımın tabanı çok ince.. spor ayakkabı giydiğimde motorda fark ediyorum yüksekliğini.. sele yüksekliği nedir baktığınız motoun bilemiyorum ama geniş olması çok sıkıntı yaratıyor.. yani size 78cm altında sele boyu olacak ve seleside ince olacak daha düz basmanız için.. motorun teknik bilgilerinden araştırın bence..
 
Katılım
16 Ağu 2017
Mesajlar
18
1,64 boyum var cbr650f kullanıyorum.. üstelik ayakkabımın tabanı çok ince.. spor ayakkabı giydiğimde motorda fark ediyorum yüksekliğini.. sele yüksekliği nedir baktığınız motoun bilemiyorum ama geniş olması çok sıkıntı yaratıyor.. yani size 78cm altında sele boyu olacak ve seleside ince olacak daha düz basmanız için.. motorun teknik bilgilerinden araştırın bence..

Aramızda 10cm var. Yani yine ısrarla 3-5 cm ayakkabı ile zorlayacağıma inanıyorum. Sele ile de oynayabilirsem 1-2 cm. Bana yeter inşallah.. Çok istiyorum. Umarım olur.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Kas 2015
Mesajlar
287
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
wr125r tam senlik alet. Boşver kawasaki'yi falan.

Greetings to our new troll.
 
Katılım
21 Mar 2016
Mesajlar
875
Boydan bağımsız olarak büyük motosiklet kullanabilen bir bayan görmüştüm. Üstelik trafikte ve yokuşta gayet rahat ve güzel kullanabiliyordu. İstedikten sonra olmayacak hiç bir şey yok. Aslında bu durum boyunuza değil azminize bağlı.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Kas 2015
Mesajlar
287
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
If you want to disturb someone,
You can find a smarter way to do this.
The trawl is very stupid..


Tavsiye istemişsin, tavsiyeni vermişler. Hatta "bak bu daha iyi olur, tam senlik." diye ++++ tavsiye almışsın. Hala, "Ya ama kendime güvenemiyorum .s.s.s.s" diyorsun. Ne yapalım, "Aslansın sen, yaparsın, korkma." mı diyelim. 1.57 boy ile bmw gs 1200 le amerikayı turlayan türk bir kadın var, bloğu da vardı araştır oku. Kendine güvenmiyorsan, ya da korkuyorsan scooter,cg tarzı ufak motorsikletler ile başla. Boy ve kilo motorsiklet sürmek için sıkıntı değil. 1.60 boyuyla wr250r süren dayıya denk geldim ben. Tek bacağı havada diğer bacağı parmak ucuyla yere değerek zapt ediyordu motoru, ama yapıyordu yani.

ktm rc390 a da bak.
 
Katılım
30 Ağu 2014
Mesajlar
5,467
iki ayağının da yere tam olarak basıyorsa kullanabilirsin.
ancak parmak ucunda felan kalıyorsa dur kalklarda denge problemi yaşayabilirsin.
 
Katılım
20 Mar 2017
Mesajlar
1,365
Evet araştırdım o botları. Hem o botlar hemde birazda olsa alçaltma yapıyorlarmış. Burda söylenenlere bakınca sl250 biraz daha çıtı pıtı. Hepsi birleşince diyorum belki. Tabiki gidip üzerinde görmek en iyisi. Ama çok çekiniyorum.

,

,

Sele yükseklikleri arasında ciddi fark yok ,
Kulanıcıları genel formlarda yorum olarak kawasaki çok güzel motor oldugu ama yedek parça konusu biraz sıkıntılı oldugu söylüyorlar,
 
Katılım
16 Ağu 2017
Mesajlar
18
En olarak sl250 biraz daha inceymiş. Belki o yüzden daha rahat olur
 
Katılım
4 Eki 2016
Mesajlar
463
kadınların bacak boyları uzundur erkeklere göre. ama r25 vs nasıldır bilemiyorum.
 
Katılım
29 May 2017
Mesajlar
235
Paran varsa başla yoksa araba al paran yoksa parça fiyatları falan el yakar
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst