Sele ağrısı için jelli bisiklet taytı deneyen oldu mu ?

Katılım
29 Mar 2016
Mesajlar
53
Hepinizin bildiği gibi motorda uzun yolda uyuşma olabiliyor. Eski bisiklet turlarında 5 saat sürüş yaptığım olurdu. Jelli tayt olduğu için hiç ağrı hissetmezdim. Acaba motorda deneyen var mı ? İşe yarar mı ?
 
Katılım
22 May 2011
Mesajlar
660
Motorda 350 km yol gidince benimde aklıma geldi tayt giymek. Zamanında 3-4 saat bisiklete binerdim ağrı falan olmazdı. Geçen hafta sonu bisikletle mahallede gezdim biraz götümün üstüne oturamadım. Demek ki göt alışmış zamanında hissetmiyormuş. Taytın çok faydası olacağını düşünüyorum uzun yola çok gitmediğim için almadım ama kesinlikle hem titreşime hemde ağrıya faydası olacağını düşünüyorum.
 
Katılım
10 Eki 2016
Mesajlar
1,005
Bizim arkadaşlardan biri giyiyordu ama kimdi bilemedim.

@Erdost arada giyiyordu sanırım.

Kim olduğu mesele değil, sonuçta mantıklı bir ürün ve mutlaka işe yarar.
 

odo

Katılım
18 Ocak 2011
Mesajlar
187
Ben uzun yola giderken kullanıyorum. Konforu artırıyor. Yanlız oturuş pozisyonu bisikletle aynı değil motorlarda. Kuyruk sokumu için ekstra destek gerekiyor.
 
Katılım
22 Kas 2012
Mesajlar
5,397
tucano-urbano-cool-fresh-sele-minderi-benyazarsa.jpg
 
Katılım
28 Tem 2016
Mesajlar
852
istanbulda olan arkadaşlara yer tarifi vericem;

galata hırdavatçılar çarşısına giriyorsunuz. giriş kapısının bir paralel üst sokağında (girince yol 3 e ayrılır ortadaki sokaktan girince sokağın sonunda karşınıza çıkacak) malzemeci bir arkadaş var. pıtpıt, silikon felan satıyor. oradan kalın siyah sünger var rulo halinde , yoğun bu visko yatak malzemesi gibi bir ürün. selenize göre kestirip alıyorsunuz. sonra koyun seleye yada bağlayın uzun yolda. rahat edersiniz.

kolay gelsin.
 
Katılım
10 Tem 2017
Mesajlar
28
Hazır başlığı görmüşken ben de bir şey sorayım.İzmir'de kahramanlar'daki dışında motosiklet selelerine sünger, kaplama vs. yapan başka bir yer var mı?
 
Katılım
3 Tem 2016
Mesajlar
730
popo sahibinin poposuna verdigi deger ile olculdugu kanaatindeyim

yok hani cbf150 gibi popo dostu bir motor olunca degerler uç noktada olmali diye dusundum

desem ki ben inazuma moturcuguma konfort sele yapçem diye, burdan ahali bana daha kolay olsun diye ayaga kalkarak guler...
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst