[MT İstanbul] 05.09.2006/ Üniversiteliler Dolmabahçe'de Toplanıyoruz.

Katılım
28 Mar 2005
Mesajlar
1,841
canınız sağolsun kısmet değilmiş bi daha ki sefer inşallah...!
anlayışın için teşekkürler kamil. bir dahaki sefere tanışırız inşallah:cat:
bir de ilk mesaja ben cep telefonumu yazmıştım. arasaydınız keşke. sağlık olsun diyelim. başka sefere..
 
Katılım
26 May 2006
Mesajlar
246
Arkadaşlar kusra bakmayın grup fotosunu eklemeyi unutmuşum. Serkancm artk sende varsın :cat: Dün evde değildim, çok kısa bi sürede fotoları yükledim, sanrım 2 fotoyu eklemeyi unutmşm. Bugün hallettim ama. YUKARIDA!
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,922
ya sadece üniversiteliler gidiyo diye gelmedim ben bu toplantıya...
necdet abi sen hangi okuldasın?:queen:

ne okulu ben okula gitmedimki hiç :queen: şaka şaka almanyada okudum
ve en yaramaz öğrenci bendim okuldan ayrıldığımda kına yaktılar:queen:
 
Katılım
29 May 2006
Mesajlar
177
ne okulu ben okula gitmedimki hiç :queen: şaka şaka almanyada okudum
ve en yaramaz öğrenci bendim okuldan ayrıldığımda kına yaktılar:queen:

reklam vok öyle bedavadan necdet bey :queen: :queen: bak ben bırak almanyayı liseye bile gitmedimya :p oyüzden bu.kadar aksi,yim:queen: :queen: :queen: :queen:
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
güzel bir buluşma olmuş dolmabahçe sahili değilmi orası??? ahhh ahhh oturmuştuk bizde yakın tarihte orada anılarrr... :p
 
Katılım
28 Mar 2005
Mesajlar
1,841
walla güzel bi buluşma oldu gerçekten:)
devamı gelecek..
halil benim fotumu da eklediğin için teşekkür ederim:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst