Bugün Kasti Hayvan Ezen Yarın İnsan Ezer..

Katılım
12 Şub 2017
Mesajlar
4,124
https://www.59saniye.com/antalyada-arabayla-kopek-ezen-surucu/

Şimdi lanet ülkenin çökmüş adalet sisteminde bu tek hücreli en fazla 300-500 lira ceza yiyecek..Bi insan neden bunu yapar ki anlamıyorum..Yaptıktan sonra nasıl uyur..Yarın öbür gün insanlara aynısını yapmayacağının garantisi var mı? Bugün pendik istasyon yolunda motorla giderken bir kedinin önünden güvercini kurtardım sonra gene bu kedi güvercine sardı peşine koştum güvercini gene kurtardım uçtu gitti..Mutlu oldum kendimce..Peki bir insan bir köpeği niye keyfi ezerki... :pr:
 
Katılım
16 May 2016
Mesajlar
1,152
Benim gözümde insan öldürmekten gram farkı yok. Böylelerinin sokakta dolaşmaya bile izni olmaması gerekirken ehliyetleri ile trafikte serseri mayın gibi geziyorlar. Olan patladıkları masumlara oluyor.
 
Katılım
7 Ocak 2015
Mesajlar
272
İnsan şeref yoksunu olabilir ama insanlık yoksunu olunca böyle bişi oluyor demekki Allah yar ve yardımcımız olsun diyelim.
 
Katılım
10 Ocak 2017
Mesajlar
3,076
kendime dur dedim, böyle şeyleri izleyince çok kötü oluyorsun, merakıma yenik düşüp izledim ve evet o. çocuğu diye içimden haykırıyorum
 
Katılım
7 Nis 2015
Mesajlar
1,701
Sinirimin bozulmaması için videoyu izlemedim. Ben de üç gün önce bahçeyi sularken yeni doğan 4 yavru ve onları emziren annenin üzerine bilerek su tutup gülen kapıcıyı dövdüm. Karakolda nöbetçi amir bana "Ne olacak hocam kedi için adam dövülür mü?" diye sordu. Ben de "Tekrar ederse bir daha ki sefere karşınıza cinayet zanlısı olarak gelebilirim" dedim. Muhtemel akli dengemi yerinde bulmadıkları için kapıcıyı "Boş ver kardeşim dikkat et sen de" diyerek karakoldan gönderdiler bizi. Özetle yasalarımız sokak hayvanlarının yaşam hakkını kanunlarla savunmadıkça biz ancak yakaladığımızı döveriz...
 
Katılım
5 Eyl 2016
Mesajlar
23
Video konusunda pek denecek birşey yok delikanlı lakin senin güvercini kedinin önünden kurtardım demen yanlış. Ortada bir zulüm varsa onu engelle lakin doğanın düzenine karışma!
 
Katılım
12 Şub 2017
Mesajlar
4,124
Video konusunda pek denecek birşey yok delikanlı lakin senin güvercini kedinin önünden kurtardım demen yanlış. Ortada bir zulüm varsa onu engelle lakin doğanın düzenine karışma!

Birşey yazacaydım da konya yazısını görünce vazgeçtim basayım engeli...
 
Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
3,527
Bugün haberlerde izledim. Tekrardan bakıp , gece gece bela okumak istemiyorum.
Bilinçsiz hafriyat kamyonlarından birine denk gelir diycem neyse huzur içinde uyumak istiyorum
 
Katılım
1 Nis 2009
Mesajlar
150
Şerefsizin soyuna cüzi bir miktar ceza kesip serbest bırakmışlar. 07 JH 433 beyaz peugot partner. Antalya'da duyarlı vatandaşlar gerekeni yaparlar mı?
 
Katılım
3 Tem 2017
Mesajlar
160
Ya bu kadar mı vicdansız olduk biz? Hayvanların bir çok insandan manevi değerleri daha yüksek. Köpek arabanın altında kalıyor, diğer köpekler yaralı köpeğin başına üşüşüyorlar. günümüzde kaç insan böyle duyarlı davranabilir? Ne istiyorlar hayvanlardan yeter artık. artık caydırıcı cezalar gelmeli bu kendini bilmezlere!
 
Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
3,527
Ya bu kadar mı vicdansız olduk biz? Hayvanların bir çok insandan manevi değerleri daha yüksek. Köpek arabanın altında kalıyor, diğer köpekler yaralı köpeğin başına üşüşüyorlar. günümüzde kaç insan böyle duyarlı davranabilir? Ne istiyorlar hayvanlardan yeter artık. artık caydırıcı cezalar gelmeli bu kendini bilmezlere!

Haksızlık ediyorsunuz bence.
Bizim insanımız da bir yaralı görsün, bir kavga görsün hemen koşar.
Yalnız ellerinde cep telefonuyla görüntü almak için.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst