- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
revzilla'dan ceket sipariş ettim. XL tam birebir ölçülerime sahip fakat kışlık olduğu için belki içime bir şey giyerim diye xxl sipariş ettim. 46 beden yerine 48 beden oldu, kol uzunluğu da 33-35" ten 37ye yükseldi. Sizce mantıklı mı bir beden büyük almak? Montta sırt ve dirsek korumaları var, 200$lık ceketin korumalarından hayır gelmez zaten söker kendi korumalarımı takarım diye bedeni pek önemsemedim fakat kaza anında vs yerde sürüklenirken vs sıkıntı çıkarır mı büyük olması?
teşekkürkler.
teşekkürkler.