Moto gp bilet yardım

Katılım
5 Ocak 2016
Mesajlar
23
Merhabalar arkadaşlar motogp catalunya ya gitmeyi planlıyorum bileti nereden alicam motogp sitesi hata veriyor birde 3 günlük biletler hep seçmeli yok oraya gidince gişe falan varmıdır orada yoksa burdan alıp orada mağdur olmamak mi mantıklı giden var mi yurtdışına izlemeye ?
 
Katılım
4 Ağu 2015
Mesajlar
619
Madem Barselona'ya gidecekseniz fırsatınız olursa ve ihtiyacınız varsa Motard-inn den alışverişi araştırın.

Benim şimdiye kadar gördüğüm en iyi fiyatlar, fc motodan filan daha uygun fiyatları var ama Türkiye için kargo pahalı.

https://www.motardinn.com/

Merkezi Trade-inn Girona'da. Barselona'dan en fazla bir saatlik mesafe. Hem çok güzel bir sahil şehri.. Hatta oradan Andorra ya geçip vergisiz alışveriş ile Barcelonaya geri dönüş turu yapılabilir.
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Ocak 2015
Mesajlar
57
siteden bilet alınabiliyor, ben kredi kartı safhasına kadar gidebildim,
-calendar
-catalunya
-ticket info tıklayarak ulaşabilirsiniz.

ben 2 sene önce gittim barcelona yarışına, pist barselonadan yaklaşık 45-60 dk uzaklıkta, araba park yeri bulmak çok çok zor, ben scooter kiralayıp gittim, çok rahat oldu, giriş kuyruklarını aşıp tribune gitmek 30-40 dk sürüyor, erken gitmenizi tavsiye ederim.
 
Katılım
5 Ocak 2016
Mesajlar
23
Çok teşekkür ederim hiç aklıma gelmemişti scooter daha önce is için 2 kez gitmiştim barcelona ya acayip motosiklet kullanımı var çok güzel bir fikir ancak biraz daha detay verirmisiniz kiralama da neler gerekiyor bir de nerede kiralama şirketleri
 
Katılım
27 Ocak 2015
Mesajlar
57
internetten buldum, 300 cc lik bir vespa kiraladım, yanında bir de gezilecek tüm yerlerin girilmiş olduğu gps verdiler, gps montaj yeri de vardı motorun üzerinde, kask da verdiler, çok rahat oldu, özellikle şehri gezerken. her yere park ediliyordu.

yarışa da gps götürdü yan yollardan, yarış parkına gelince motoru park edip gps i cebime atıp yarışı izledim.

rakam hatırlamıyorum, nereden kiraladığımı da. ama google dan search yaparsanız bir sürü alternatif çıkıyor. yol uzun olduğu için 300 lük kiraladım.
 
Katılım
19 Tem 2016
Mesajlar
5
Bende dün aldım biletleri motogpnin sitesinden. Bizde eşimle birlikte gidiyoruz. 152 euroya 2 kişi bilet aldım. benim anlamadığım düzlükteki üstü kapalı tribün neden en ucuzu? kafamdaki soru işareti bu. virajlar daha pahalı hatta 2 katı. bende scooter kiralıcam ama kiralık motor çalınmasın park yerleri güvenli midir? başımızı belaya sokmayalım bide :)
 
Katılım
12 Ara 2015
Mesajlar
1,067
Bende dün aldım biletleri motogpnin sitesinden. Bizde eşimle birlikte gidiyoruz. 152 euroya 2 kişi bilet aldım. benim anlamadığım düzlükteki üstü kapalı tribün neden en ucuzu? kafamdaki soru işareti bu. virajlar daha pahalı hatta 2 katı. bende scooter kiralıcam ama kiralık motor çalınmasın park yerleri güvenli midir? başımızı belaya sokmayalım bide :)

Tribünde çok uzaktan seyrediyorsunuz o yüzden ucuz.
 
Katılım
1 Eyl 2012
Mesajlar
161
Selamlar,

2016'da Misano yarış biletini https://www.bookmoto.com dan almıştım çok da memnun kaldım. Önerim bileti alacağınız yeri çok iyi araştırın, yabancı sitelerde yorumlar bulmaya çalışın. Özellikle çim alanlar hava şartları ve konfor bakımından zorlayıcı olabilse de belli noktalardan pistin birçok bölümüne hakim olma şansınız olabiliyor (sabah en geç 8'de pistin içinde olmak kaydıyla tabi). Bir de size yakın ekran olmasına önem verin. Son olarak dürbününüz varsa yanınızda götürün:)

Müthiş bir gün olacak. İyi eğlenceler şimdiden.
 
Katılım
19 Tem 2016
Mesajlar
5
Cevaplarınız için teşekkür ederim. Düzlükteki tribünün uzak olması biraz moralimi bozdu :) Dürbün çok mantıklıymış :) Gittiğimde bol bol foto koyarım :)
 
Katılım
19 Tem 2016
Mesajlar
5
valla imkan varsa hepsine gitmek lazım :) Fakat kimseye start-finish düzlüğünü tavsiye etmiyorum. Kesinlikle virajlara yakın olup piste hakim olabileceğin yerden almak lazım bileti. Biz düzlükteydik, adamlar zaten önünden 300le geçiyor göremediğine mi yanarsın motordan çıkan sağır edici sese mi yanarsın bilemiyorum :)
 
Katılım
21 Kas 2016
Mesajlar
5,667
valla imkan varsa hepsine gitmek lazım :) Fakat kimseye start-finish düzlüğünü tavsiye etmiyorum. Kesinlikle virajlara yakın olup piste hakim olabileceğin yerden almak lazım bileti. Biz düzlükteydik, adamlar zaten önünden 300le geçiyor göremediğine mi yanarsın motordan çıkan sağır edici sese mi yanarsın bilemiyorum :)

Kulaklık şart =)
Pisti iyi analiz edip, geçişe gebe yerlere çökmek lazım =) Mesela Assen'deki son şiganı en güzel gören yer. Allahu ekber! :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst