[MT-İstanbul] Beklenen Buluşma Caddebostan Beltur 20 Temmuz 2017

Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
buluşma tarihi:20/07/2017
buluşma yeri:Caddebostan Beltur Cafe
buluşma saati:19:30



uzun zamandır bir araya gelememiştik bu vesileyle bi görüşmüş oluruz ne dersiniz
perşembe akşamı iş çıkışı yeni arkadaşlarla tanışma eskilerle görüşmek sohbet muhabbet için zamanı uygun olanları bekliyoruz
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
Gelebilirim ama beklediğim bazı arkadaşlarıda görmek isterdim.
Çok yiyenleri değil yanlız ;) :)
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
2,232
Motosikleti
Suzuki GSX S1000 & Sym Joyride 300
Caddebostan nedir abi, nerde o yuvacık gezileri ? Hala şehrin orta yerinde kös kös oturmacalar.
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
Caddebostan nedir abi, nerde o yuvacık gezileri ? Hala şehrin orta yerinde kös kös oturmacalar.

yuvacık gezilerini artık sıkıcı bulanlar hep aynı yer diye şikayetler vs den sonra geçen sene son kez yaptık
bu senede sezon başına ramazan girmesinden dolayı yapmadık bakalım ilerde ne olur
 
Katılım
14 Ocak 2008
Mesajlar
4,154
07 eylül 2015 tarih saat 12:36 da alper_tim isimli moderatör tarafından ceza yemişim.
salavat getir hesabını sormaya geleceğim.
yetişebilirsem.
500 km civarı yoldan geleceğim.
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
Bu iş yatar gibime geliyor.
Gerçi Mezit sadece benim için gelmiş,çay içip muhabbetten sonra dönmüştü..
Hakkını inkar edemem şimdi.. Sen kalk o kaaa yoldan gel,yemek yime.. Olcek iş mi yani? :) :) :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Kas 2014
Mesajlar
3,435
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bende geleceğim
 
Katılım
6 Nis 2012
Mesajlar
579
Bisiklet turundan bilirim. Genelde mangalcıların çocukları fırlar bisiklet yoluna o tarafta.
Bu sefer motorla geleyim bari. :)

Caddebostan'da mangal, semaver olmaz :bounce:
Tüm dumanlı aletler Maltepe sonrası bizim Pendik'e kadar. Pendik zaten açık hava 90'lar kahvehanesi.

Ben de uğramaya çalışacağım Nc grubu hariç kimseleri tanımasam da.:p
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
Ben de gelmek isterim ama kimseyi tanımıyorum :mrgreen:

Biz tanışırız sıkıntı yok :wiinkk:

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:38 ----------

07 eylül 2015 tarih saat 12:36 da alper_tim isimli moderatör tarafından ceza yemişim.
salavat getir hesabını sormaya geleceğim.
yetişebilirsem.
500 km civarı yoldan geleceğim.

işim çıkabilir tünelde telefonum çekmeyebilir :p:queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst