Bir üst yorumdaki üyenin ismi sana ne hatırlattı ?

Katılım
31 Eki 2016
Mesajlar
2,422
Eski usul forum muhabbetleri, fikir çalıntı.
Ne olacağını merak ettim.

Özetle benim nick sana ne hatırlattı onu yazacaksın, senden sonra gelen senin nick ne hatırlattı onu yazacak.
Hadi selametle.
 
Katılım
31 Eki 2016
Mesajlar
2,422
Alonedark93 yanlış oynadın.

Bir gün benim de motosikletim olucak,o gün geldiğinde motosikletten, sizlere poşetle 5 tl lik paralar atıcam:)



Üyelik isminden aklına ilk geleni yazıcaktın.

Şahsen benimde hayatımda kubra ismini taşıyan hiç kimse yok, kubra006 ismi sadece forumdan seni hatırlattı aklıma direk "Motor Fakiri" bir hemşire geldi.
Hatta 006 gorunce Ankaralı motor fakiri bir hemşire geldi.

@Alonedark93 Dayıoğlu kafamız aynı..

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:44 ----------

Tamam adam aklına ilk geleni yazmış işte.. :mrgreen:

Gerçek hachiko sadakat.
Bizim hachiko anahaber bülteni.
Mesela.
 
Katılım
22 Eyl 2016
Mesajlar
829
006 ve Ankara :)

Ankara'nın kodu bundan böyle 006 :)

Aksini söyleyen karşısında Mrmud'u bulur.
 
Katılım
21 Kas 2016
Mesajlar
5,660
KumanBayram

Önce kurban bayramı diye okudum, sonra kumanya mı getirsek yanımızda dedim. Acıktım ben ya yemek saati gelmedi mi hala?

Vay anam serhat patladık bi de iyi mi =/

serhat diye bir tanışım vardı o geldi aklıma, sonra yahya demirel falan geldi. yok ben gerçekten acıkmışım.
Edit ekranında da bthn'yi srht diye hatırlamışım, sonra asıl araba apaçiliği günlerinden batuhan diye bir çocuğu hatırladığımı hatırladım. Micra'sı vardı mankenlik falan yaptı vs vs
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Ocak 2008
Mesajlar
4,154
gogozh a ithafen
Nikolay Vasilyeviç Gogol
bir delinin hatıra defteri
"aranan İspanya Kralı bulundu: Meğerse benmişim"
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst