- Katılım
- 8 Eyl 2012
- Mesajlar
- 114
Burayı takip edenler bilirler bu motor ilk çıktığında 18.000 tl dendiğinde bazı duyarlı kardeşlerimiz hindistanda satış fiyatı bu hadi gümrük ve vergi koy o zaman bu olmalı demişti. Bi yetkili abimizde dediki gece gündüz üzerinde çalıştık bu fiyat son fiyat daha aşağı inmemiz mümkün değil dedi. Şimdi bu sizin kızdığınız arkadaşlar aslında şunu demek istiyor bazılarına . Sen düşmeyecek dedin , fiyatta zorladık dedin bizde itimat ettik aldık mı aldık.Alır almaz 1000 tl zararımız senin yüzünden oldu sana itimat ettik demek istiyorlar. İkinci sorun nerde sorun ise şurada.
İster işçi ister esnaf olsun istersede işveren herkesin özünde hedefi nedir para kazanmak. Bu motoru satan bayilerde para kazanmak istiyorlar mı istiyorlar. O yüzden baktılar ki bu meblaya bu motorun adam gibi gideceği yok başladılar ufak ufak fiyatı kırmaya. Bunlarda kendilerince haklılar mı haklılar diyelim asıl,sorun balığın zaten baştan kokması. İlk muğladaki bayi züper indirim yaptığında bizde buradan duyurduğumuzda o bayiye müdahele edip fiyatı gene tavan yaptıranlar varya şimdide biz bayiye karışamayız demesinler mi :=))
Sıfır bi R25 i taratın bütün bayilerde fiyatı 18.750 çıkar biri 18.000 diğeride 17.500 yazmış göremezsiniz buyrun taratın . Ama dominarı tarattıgınızda ilanlarda kim kime kaça kitlerse moduna girdi bile ki en yetkilimiz biz karışmayız demeye başladı bile . Ben size aha buradan tahminii yazıyorum 17.000 tl ye bile alanlar yakında zarar ettik diyebilirler bekleyip göreceğiz.
İster işçi ister esnaf olsun istersede işveren herkesin özünde hedefi nedir para kazanmak. Bu motoru satan bayilerde para kazanmak istiyorlar mı istiyorlar. O yüzden baktılar ki bu meblaya bu motorun adam gibi gideceği yok başladılar ufak ufak fiyatı kırmaya. Bunlarda kendilerince haklılar mı haklılar diyelim asıl,sorun balığın zaten baştan kokması. İlk muğladaki bayi züper indirim yaptığında bizde buradan duyurduğumuzda o bayiye müdahele edip fiyatı gene tavan yaptıranlar varya şimdide biz bayiye karışamayız demesinler mi :=))
Sıfır bi R25 i taratın bütün bayilerde fiyatı 18.750 çıkar biri 18.000 diğeride 17.500 yazmış göremezsiniz buyrun taratın . Ama dominarı tarattıgınızda ilanlarda kim kime kaça kitlerse moduna girdi bile ki en yetkilimiz biz karışmayız demeye başladı bile . Ben size aha buradan tahminii yazıyorum 17.000 tl ye bile alanlar yakında zarar ettik diyebilirler bekleyip göreceğiz.