KTM KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
17 Haz 2016
Mesajlar
2
Beyler bende 2017 duke 250 var 850 km titresim yok resmen deprem var motorda:) ayrica motor stop problemim var herhangi bir vitesde hareket halindeyken yada bosta calisirken debriyaj cekili vaziyette cok hafif gaz vermemde motor stop ediyo. Spormoto bunun normal.oldugunu belirtiyo bi sorun olarak gormemesinden dolayi avusturya genel merkeze yazi yazdim cevap bekliyorum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:57 ----------

Beyler bende 2017 duke 250 var 850 km titresim yok resmen deprem var motorda:) ayrica motor stop problemim var herhangi bir vitesde hareket halindeyken yada bosta calisirken debriyaj cekili vaziyette cok hafif gaz vermemde motor stop ediyo. Spormoto bunun normal.oldugunu belirtiyo bi sorun olarak gormemesinden dolayi avusturya genel merkeze yazi yazdim cevap bekliyorum.
 
Katılım
10 Tem 2016
Mesajlar
9
Merhaba tuğrul t., motorunuz 2017 model mi yani yeni kasa mı ve ilk bin km bakımını nerede yaptırdınız ?

merhaba altıgen. motor 2016 model eski kasa 2017 trafik çıkışlı. bin bakımını düzcede yaptırdım. sesle ilgili sorun arka fren kliperiyle alakalı sanırım. çok az sallanıyor kaliper. sıkılacak vidaları bulamadım bunun için. servise gideceğim sanırım.
 
Katılım
3 Haz 2017
Mesajlar
10
2016 koruma Demir'i uymuyormuş evet. Takoz nereden bulacağım bende bilmiyorum bayiler yetersiz. Full Kasko yaptırdım. Titreşim ile ilgili bir sıkıntım yok sadece çok fan açıyor hararet son iki diş e kadar dayanıyor hiç yormadan zorlamadan sakin kullandığım halde daha 150 km anca oldu :)
 
Katılım
24 Şub 2016
Mesajlar
4
Merhabalar bende geçen hafta aranıza katılmış bulunmaktayım...


 
Son düzenleme:
Katılım
3 Ara 2013
Mesajlar
30
2014-2016 tüm duke'lere uyumlu Shad topcase demirini, sw-motech depo üstü çantayı ve yeni duke 390 dan çıkan aküyü (2 hafta kullanıldı) satıyorum arkadaşlar..
Bit Pazarı
 
Katılım
16 Haz 2017
Mesajlar
2
Herkese merhaba, 2016 model duke 250 abs motorumu satıyorum. Elcik koruma, motor koruma gibi ekstraları var kazası yok 1850 km'dedir. İlgilenen arkadaşlar için ilan linkini paylaşıyorum. https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-ktm-kazasiz-tertemiz-ekstrali-ktm-duke-250-abs-450026206/detay/
 
Katılım
19 Ağu 2015
Mesajlar
2
Herkese selam,

Ben de 2017 duke 250 aldim,simdilik hersey cok guzel ve memnunum,arkadasin bahsettigi gibi stop etme durumu olmadi ve baska bir sorun yasamadim..umarim sorunu en kisa zamanda duzelir.
Benim sorunum lcd ekranla ilgili,ekranda sadece 3 tane bilgi veriyor..anlik tuketim durumu,ortalama tuketimi vs gibi diger bilgilere SET tusuna basarak ulasamiyorum(normalde bu bilgiler kullanim
kilavuzunda var).Bassam da cikmiyor zaten,normal bilgilerin kendini 60dk sonra sifirlamasi gerekiyormus o da olmuyor..
Acaba basina boyle bir durum gelmis olan var mi?yazilim sorunu veya sigorta baglanti sorunu olbilir mi??
 
Katılım
3 Haz 2017
Mesajlar
10
Rodajdan sonra açılacakmış yazılım atılıyormuş rodaj bakımından sonra fakat servisi atayım net bilgi almak daha doğru olur
 
Katılım
23 May 2017
Mesajlar
21
meraba arkadaşlar başlangıç motoru olorak ktm 200 düşünüyorum (araba tecrübem var 6 yıl) herhangi bir sıkıntı yaşar mıyım

Sanırım 2. el alacaksınız ? daha önce motor yada vitesli motor kullanmadıysanız oldukça tehlikeli sayılabilecek bir motor dıyebilirim,
ama eğitimiz varsa da şehir içinde çok keyifli bir motor resmen kullanırken gülümsüyorsunuz cok keyif veren torku sorunsuz çalısan motoru ve sıkıntısız vitesleriyle harıkanın ötesinde bir tecrübe, ben yeni aldığım 200 duke 2016 motorumu daha büyük bir KTM 390 alabilmek için satılığa çıkarttım, bilginize,,,, :)
 
Katılım
25 Haz 2017
Mesajlar
1
Arkadaşlar KTM duke 250 almaya karar verdim ama modeline karar veremedim.2017 modeli ile 2016 arasında bir fark var mıdır ?
 
Katılım
10 Ağu 2012
Mesajlar
128
Arkadaşlar selam,
spormoto 2016 model duke 200'ler için 13,500 TL kampanya yapmış. Bugün görüşüp almayı düşünüyorum. Ama önce birkaç sorum olacak size.

- Genelde kız arkadaşımla veya kardeşimle ortalama 300-500km yollar yapmayı planlıyorum. Artçı konforu nasıl? anama bacıma söverler mi?
- Sizce 13,500 nasıl bir fiyat? Daha beklemeli miyim?
- Yeri geldiğinde tek başıma istanbul'dan çıkıp ege turu yapmayı düşünüyorum. İşkence gibi mi olur sizce?

şimdiden çok teşekkür ederim cevaplarınız için. Tekeriniz düz bassın!
 
Katılım
11 Eyl 2013
Mesajlar
271
Arkadaşlar selam,
spormoto 2016 model duke 200'ler için 13,500 TL kampanya yapmış. Bugün görüşüp almayı düşünüyorum. Ama önce birkaç sorum olacak size.

- Genelde kız arkadaşımla veya kardeşimle ortalama 300-500km yollar yapmayı planlıyorum. Artçı konforu nasıl? anama bacıma söverler mi?
- Sizce 13,500 nasıl bir fiyat? Daha beklemeli miyim?
- Yeri geldiğinde tek başıma istanbul'dan çıkıp ege turu yapmayı düşünüyorum. İşkence gibi mi olur sizce?

şimdiden çok teşekkür ederim cevaplarınız için. Tekeriniz düz bassın!

Selam,
-Artçı konforu kötü. Sürücü konforu kötü, artçı konforu ondan da kötü. Ben jel kaplattım, fena olmadı.Ama her halükarda iki kişi için küçük bir motor. Hem boyut olarak hem hacim olarak. Benim 250'liğe eşim bindiğinde belirgin bir güç kaybı oluyor. Şehirlerarası yolda daha da yorar. Bu biraz da tabi sizin ne kadar tahammülünüz olduğuna bağlı. Millet 125 cc ile iki kişi dünyayı geziyor.
-Fiyat konusunda bir tahmin yapmak zor. Ama bundan sonraki dönemde kurun ve fiyatların artması daha büyük ihtimal derim.
-Ben jel sele ile İstanbul - Antalya yaptım. Motorun oturuş pozisyonu, süspansiyonları, aerodinamisi, selesi her şeyi düzgün asfaltta kısa seyahatlar için uygun. Ama dediğim gibi, bu durum sizin ne kadar rahatsızlığa tahammülünüz olduğuyla daha çok ilgili.
 
Katılım
5 Haz 2014
Mesajlar
23
Arkadaşlar selam,
spormoto 2016 model duke 200'ler için 13,500 TL kampanya yapmış. Bugün görüşüp almayı düşünüyorum. Ama önce birkaç sorum olacak size.

- Genelde kız arkadaşımla veya kardeşimle ortalama 300-500km yollar yapmayı planlıyorum. Artçı konforu nasıl? anama bacıma söverler mi?
- Sizce 13,500 nasıl bir fiyat? Daha beklemeli miyim?
- Yeri geldiğinde tek başıma istanbul'dan çıkıp ege turu yapmayı düşünüyorum. İşkence gibi mi olur sizce?

şimdiden çok teşekkür ederim cevaplarınız için. Tekeriniz düz bassın!

hızlıca cevaplayalım:

1- genelde kız arkadaşından küfür yersin, kardeşinin ne dediğinin pek önemi yok
2- pahalıdır ama ktm zaten hep pahalıdır. hatta bu motoru geçtim 0 km almayı düşündüğün her motor hakettiğinden pahalıdır.
3- hayatının en keyifli tatili olur
 
Katılım
29 Haz 2017
Mesajlar
62
öncelikler merhaba ;
bende başlangıç olarak duke 200 almak istiyorum fakat bir sorum olacak burda ki arkadaşlara
boyum 1.90 duke için sıkıntı olabilir mi eğer benim gibi uzun olup duke 200 kullanan var mı acaba ??
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
569
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
öncelikler merhaba ;
bende başlangıç olarak duke 200 almak istiyorum fakat bir sorum olacak burda ki arkadaşlara
boyum 1.90 duke için sıkıntı olabilir mi eğer benim gibi uzun olup duke 200 kullanan var mı acaba ??

Öncelikle merhaba. Benim boyum 1.83 ve kendi motorum olan yeni kasa Duke ile hiçbir boy sıkıntısı yaşamadım aksine 2 metre dahi olsanız sıkıntı yaşamayacağınız şekilde tasarlamışlar yeni depoyu. Lakin aynı şeyleri eski kasa için söyleyemeyeceğim, arkadaşımda eski kasası var ve ona bindiğimde dizlerimle depoyu rahatça sıkamıyorum çünkü dizlerim olması gereken yerde olmuyor veya bana öyle geliyor rahattan rahatsıza geçtiğim için. Bu sebeple size alacaksanız yeni kasa Duke almanızı öneririm.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst