Bajaj Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
25 May 2014
Mesajlar
9
hayır o sis farlarının açma kapama düğmesi..

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:05 ----------

yaylı değil , kıvrılabilen birmetal ile yapmışlar, her türlü döndürebiliyorsunuz...
arkadan sıkıyorsunuz, kendi kendine açılmasın diye de emniyeti var...

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:07 ----------

bu apache ama hiç memnun değilim...
2 yıl discover kullandım çok arıyorum o aynaları....yakındır fırlatıp atıcam bunları:))
 
Katılım
27 May 2016
Mesajlar
89
15bin bakım ücreti ne kadar tutuyor bilgisi olan var mı arkadaşlar?

10.000 bakımında filtreler falan değişti o yüzden pahalıydı ama 15.000 bakımının çok tutacağını sanmıyorum 100 tl civarı olur heralde. zaten 12 binde yağı değiştirdiler şimdi 14 binde bakıma götüreceğim ben de fiyatı bilen varsa yazsın ona göre hazırlanalım :santa:
 
Katılım
30 Eyl 2015
Mesajlar
47
10.000 bakımında filtreler falan değişti o yüzden pahalıydı ama 15.000 bakımının çok tutacağını sanmıyorum 100 tl civarı olur heralde. zaten 12 binde yağı değiştirdiler şimdi 14 binde bakıma götüreceğim ben de fiyatı bilen varsa yazsın ona göre hazırlanalım :santa:

dostum 15 bin bakımında yakıt filtresi değişiyor.yağ ve yağ filtreside değişmesi gerekiyor bu bakımda. hava filtresini önceki bakımlarda değiştirmemişlerdi bende onuda değiştirteceğim. bujilere bakılır ama sorun olacağını sanmıyorum. Bence 10 bin bakımından az almazlar. hiç giren yok mu 15bin bakımına biri söylesin ne ödediğini.
 
Katılım
30 May 2017
Mesajlar
70
Sabah sabah köpek ile karşılaşmamın kazananı kırılan aynamı yapacak olan Bajaj servisi oldu. Bu köpeklerin havlamalarına çare var mı ?
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Kuralkan dan bir etkinlik.

19402080_10210751542558358_2755830054550405307_o.jpg


https://www.facebook.com/events/270125616793163/?acontext=%7B%22source%22%3A4%2C%22action_history%22%3A%22%5B%7B%5C%22surface%5C%22%3A%5C%22group%5C%22%2C%5C%22mechanism%5C%22%3A%5C%22surface%5C%22%2C%5C%22extra_data%5C%22%3A%5B%5D%7D%5D%22%2C%22has_source%22%3Atrue%7D&source=4&action_history=%5B%7B%22surface%22%3A%22group%22%2C%22mechanism%22%3A%22surface%22%2C%22extra_data%22%3A%5B%5D%7D%5D&has_source=1&fref=mentions
 
Katılım
12 Ara 2013
Mesajlar
252
Motosikleti
KTM 390 ADVENTURE
Etkinlikte gecen bakim neyi kapsiyor?

---------- Mesajlar birleştirildi - 06:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 06:21 ----------

Ayrica benim 4.5 k bakimi geldi bakiyorum yag filtresi 20 lira yağda 35 lira bu adamlar şu iki parcanin degismesi icinmi 95 lira iscilik aliyor yani? Arac isciliginde bu kadar alinmiyor ayiptir yahu bi garanti kapsami icin bu kadar iscilikmi olur.
 
Katılım
23 May 2014
Mesajlar
779
Etkinlikte gecen bakim neyi kapsiyor?

---------- Mesajlar birleştirildi - 06:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 06:21 ----------

Ayrica benim 4.5 k bakimi geldi bakiyorum yag filtresi 20 lira yağda 35 lira bu adamlar şu iki parcanin degismesi icinmi 95 lira iscilik aliyor yani? Arac isciliginde bu kadar alinmiyor ayiptir yahu bi garanti kapsami icin bu kadar iscilikmi olur.

fabrika alanında servisler çadır kurup gelenlerin motorunun yağları değiştiriliyor. 9 temmuza kadar bakımını yaptırmazsan fabrikada aranın iyi olduğu servise yağını değiştirtip garanti belgesine sonra işletebilirsin. tabi bunu servisin yapar mı önceden konuşmak lazım :)
 
Katılım
27 May 2016
Mesajlar
89
dostum 15 bin bakımında yakıt filtresi değişiyor.yağ ve yağ filtreside değişmesi gerekiyor bu bakımda. hava filtresini önceki bakımlarda değiştirmemişlerdi bende onuda değiştirteceğim. bujilere bakılır ama sorun olacağını sanmıyorum. Bence 10 bin bakımından az almazlar. hiç giren yok mu 15bin bakımına biri söylesin ne ödediğini.

cahilliğime ver ama 10.000 bakımında tüm filtreleri değiştirmişlerdi. 5 bin km sonra tekrar değiştirmeleri saçma olmaz mı çok kısa aralık bence.. Ya da ihtiyaca göre değiştiriyor olabilirler 10.000 veya 15.000 bakımında kontrol edip değişmesi gerekiyorsa değiştiriyor olabilirler. Bu durumda ikimiz de haklı oluyoruz :thumleft:


Bir de not ekliyorum: 2 depodur opetten benzin alıyorum (alakası var mı bilmiyorum) 300 km yol yapıyorum. Normalde 250 km de tüm dişler bitiyordu. çok yakmasından şikayet ediyordum bi aralar sanırım düzeldi yakma mevzusu. şehir dışında 320-330 km leri görürüm gibi geliyor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:12 ----------

Sabah sabah köpek ile karşılaşmamın kazananı kırılan aynamı yapacak olan Bajaj servisi oldu. Bu köpeklerin havlamalarına çare var mı ?

Geçmiş olsun, aynayla kurtarmışsın büyük kazaya sebebiyet verebiliyor köpekler malesef. ben genelde köpekler hareketlenince neredeyse duracak kadar yavaşlıyorum ve yavaş geçiyorum çoğu kovalamıyor o zaman. ama kesin çözüm değil bazıları paçana da yapışabiliyor yavaşlayınca:queen:
 
Katılım
30 May 2017
Mesajlar
70
Geçmiş olsun, aynayla kurtarmışsın büyük kazaya sebebiyet verebiliyor köpekler malesef. ben genelde köpekler hareketlenince neredeyse duracak kadar yavaşlıyorum ve yavaş geçiyorum çoğu kovalamıyor o zaman. ama kesin çözüm değil bazıları paçana da yapışabiliyor yavaşlayınca:queen:[/QUOTE]






Teşekkür ederim. Valla geçen bu köpekler yüzünden motoru ilana koymayı bile düşündüm. Normalde köpekten korkan biri değilim ama motorda olunca iş değişiyor tabi köpeklerin tavrıda :)
 
Katılım
4 Mar 2017
Mesajlar
12
Selam arkadaşlar motorum daha 3000 km de iken uzun yola ciktim bu sabah toplam 700 km yaptim ve motor bozuldu yolda kaldım bunu da çekiciyi beklerken yazıyorum.
Uzun yol : Merzifon-Manisa(varamadım)
Uşak-Kula yolunda mahsur kaldım motor çalışmıyor debriyaj sıyırdı büyük ihtimalle
Çekici 450 lira istedi Manisa merkez için (140 km)
 
Katılım
23 Ocak 2017
Mesajlar
16
İlk bakım sonrası ustamızın haklı olarak castrol ısrarına rağmen ben motül koydurdum yağ olarak. Vites geçişlerinde,performansta vs ciddi bir fark hissettim diyebilirim. Fabrika neden ısrarla castrolda diretiyor bilmiyorum tabi.Bu arada üstteki arkadaşa geçmiş olsun.Debriyaj neden sıyırmış olabilir.
 
Katılım
23 May 2014
Mesajlar
779
yamaha mt25 i satıp 2017 Euro4 Pulsar aldım. pulsarı almamdaki ana etkenler yakıt, servis bakım parça maliyetleri abs fren. 2017 modellerin renk tasarımını da beğendim







 
Katılım
4 Mar 2017
Mesajlar
12
Selam arkadaşlar motorum daha 3000 km de iken uzun yola ciktim bu sabah toplam 700 km yaptim ve motor bozuldu yolda kaldım bunu da çekiciyi beklerken yazıyorum.
Uzun yol : Merzifon-Manisa(varamadım)
Uşak-Kula yolunda mahsur kaldım motor çalışmıyor debriyaj sıyırdı büyük ihtimalle
Çekici 450 lira istedi Manisa merkez için (140 km)

Usta bugün bakacak ayrıca motor çalışmıyor akü sağlam. Umarım garantiden hallederler daha 3 aylık motor.
 
Katılım
28 Ara 2016
Mesajlar
7
Arkadaşlar selam,

Arkaya çanta takmıştım dolayısıyla tutacakları sökmüştüm ve kaybettim. :(

Nereden bulabilirim bir öneriniz var mı? Servis 2 tane demire 70TL dedi biraz fazla geldi.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst