- Katılım
- 12 Kas 2016
- Mesajlar
- 2,262
- Konu Yazar
- #1
ehliyete yazıldım (biraz geçte olsa :santa
ehliyetten sonra ekipmanı düzüp motor bakmaya başlayacağım.
tercihim enduro sınıfı oluyor.
2003 - 2005 yılları arası abime ait KLR650 kullandıktan sonra virüs içime iyice işledi tabi.
benim için şimdiden hayırlı olsun.
gelsin hafta sonu turları fotoğraf çekimleri gezmeler tozmalar. :bounce:
ehliyetten sonra ekipmanı düzüp motor bakmaya başlayacağım.
tercihim enduro sınıfı oluyor.
2003 - 2005 yılları arası abime ait KLR650 kullandıktan sonra virüs içime iyice işledi tabi.
benim için şimdiden hayırlı olsun.
gelsin hafta sonu turları fotoğraf çekimleri gezmeler tozmalar. :bounce: