Sayılı günler hızlı geçermiş (inşallah bi Ténéré gelicek )

Katılım
12 Kas 2016
Mesajlar
2,262
ehliyete yazıldım (biraz geçte olsa :santa:)
ehliyetten sonra ekipmanı düzüp motor bakmaya başlayacağım.
tercihim enduro sınıfı oluyor.
2003 - 2005 yılları arası abime ait KLR650 kullandıktan sonra virüs içime iyice işledi tabi.
benim için şimdiden hayırlı olsun.

gelsin hafta sonu turları fotoğraf çekimleri gezmeler tozmalar. :bounce:
 
Katılım
12 Kas 2016
Mesajlar
2,262
daha önce klr tecrübem var işte.
sayılmaz mı o :silent:
 
Katılım
6 Şub 2016
Mesajlar
1,111
Bundan sonra ehliyet sinavinda sinava giren kisi kalem silgi getirmeyecek, dikkat edin iyice ogrenin.
 
Katılım
12 Kas 2016
Mesajlar
2,262
10 dk da değil 10.000 de değil
yani ne kadar sürdüğümü ölçmedim ama
2003 2005 yılları arasında ara ara çıkıp geziyordum motosikletle
2000 yılında abimde honda titan vardı. onunla öğrendim.
sonra KLR600 aldı onuda tecrübe ettim. hatta KLR600 de motor vitesteyken marşa basınca roket gibi fırlıyordu motosiklet
KLR600 satıp 650 yi aldı onuda sürmeye devam ettim.
tabi ben bu büyük motorları sürerken liseye gidiyordum.
kaç kilometre sürdüm hesabını bilmiyorum ama baya baya sürdüm.
 
Katılım
4 Nis 2017
Mesajlar
400
En fazla 2000 km falan yani. Önce 250 ile başla derim sonra yükseltirsin. Riske girmektense sabır daha iyidir.
 

DKN

Katılım
11 Ocak 2013
Mesajlar
4,727
her zaman olduğu gibi yine ybr 1-0 önde.. hemde maçın daha ilk saniyesinde, vurdu gol oldu :cherry:
 
Katılım
12 Kas 2016
Mesajlar
2,262
2000 km yolu ben zaten 2 ayda tamamlıcam(aşağı yukarı).
2-3 ay için niye 250 lik motor alayım ki.
 
Katılım
4 Nis 2017
Mesajlar
400
Üst sınıfa geçmek için genelde 10.000 km tavsiye edilir. O yüzden 250 ile başla dedim. Keyif senşn yine de
 
Katılım
12 Kas 2016
Mesajlar
2,262
beni yanlış anlama.
650 cc üst sınıf sayılıyorsa ben hep üst sınıf kullandım.
mt25 ile tenere660 son hızı hemen hemen aynı. 250 olmasına rağmen bastınmı kaçıyor
racing modelleri hiç sevmem. ama almak istediğim 600 cc racing olsaydı ozaman dediğini yapardım

ben zaten ilk yazıda belirttim eskiden de 650 cc enduro kullandığımı.
ilk dafe kullanacağımı belirten bi yazı yazmadım.
ehliyete yeni yazıldım ama bu şimdiye kadar hiç motor kullanmadım anlamına gelmesin.

yanlış anlaşlılmalar varsa ortadan kaldırayım diye yazıyorum.
 
Katılım
26 Nis 2016
Mesajlar
1,671
Tecrüben konusuna sözüm yok ama son hızlar yerine Motor karakterleri ve güçlerini kiyaslamak,gaz tepkisi ve gücün gelişi,ağırlıklar,sürüş dinamiklerine bakmak daha doğru.

Bir de bu açıdan degerlendirilirse daha sağlıklı olur.
 
Katılım
12 Kas 2016
Mesajlar
2,262
Tecrüben konusuna sözüm yok ama son hızlar yerine Motor karakterleri ve güçlerini kiyaslamak,gaz tepkisi ve gücün gelişi,ağırlıklar,sürüş dinamiklerine bakmak daha doğru.

Bir de bu açıdan degerlendirilirse daha sağlıklı olur.

haklısın son hıza göre değerlendirmem yanlış oldu.
oradaki vurgum şöyle. çoğu arkadaş cc yüksek olunca daha hızlı gider düşüncesinde. direk o geldi aklıma.
 
Katılım
23 Tem 2013
Mesajlar
1,716
Böyle beylik laflarla senli benli konusanlar vardi, etrafa bak beni yanlış anlama falan diyorlardı. Sonra öldüler.
 
Katılım
12 Kas 2016
Mesajlar
2,262
Katılım
25 Nis 2017
Mesajlar
48
Simdiden hayırlı olsun hocam, motoru al zaten yavaş yavaş tecrübene tecrübe ekleyerek yola devam edersin, ha hiç kullanmamis olsan ağır motor veya atik motor o zaman arkadaslara katılirdim, fakat sizin durumunuza göre alınmasi makbul. Merak etmeyin ölmezsiniz, yavaş yavaş tecrübe oturur zaten zamanla, burdakilere kalsa ohoo yani gelene geçene tecrübe soruyor ona göre muamele yapıyorlar.
 
Katılım
12 Kas 2016
Mesajlar
2,262
Simdiden hayırlı olsun hocam, motoru al zaten yavaş yavaş tecrübene tecrübe ekleyerek yola devam edersin, ha hiç kullanmamis olsan ağır motor veya atik motor o zaman arkadaslara katılirdim, fakat sizin durumunuza göre alınmasi makbul. Merak etmeyin ölmezsiniz, yavaş yavaş tecrübe oturur zaten zamanla, burdakilere kalsa ohoo yani gelene geçene tecrübe soruyor ona göre muamele yapıyorlar.

eyvallah saol..
dediğin gibi. her forumda böyle arkadaşlarımıza rastlıyorum. burdan önce bisikletforumdaydım. aynı değerlerde arkadaşlarımız orada daha çok var.

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:00 ----------

bu arada forumun saati 1 saat geriden geliyor. düzeltmenin bi yolu var mı?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst