3 yıl sonra tekrardan motosiklete dönüşüm

Katılım
25 Eyl 2013
Mesajlar
308
herkese sa tekrardan motora döndüm ve cross ile devam etmeye karar verdim :)

RPXbMY.jpg
 
Katılım
25 Eyl 2013
Mesajlar
308
hoşbulduk arkadaşlar yol eskişehirde kent ormanı diye biyer var orası çok güzel biyer
 
Katılım
9 Haz 2016
Mesajlar
1,836

yav ben vallahi yedim. ktm sandım. hangi model olduğunu çıkarmaya çalışıyorum :D exc mi desem lc4 mü desem 2002 de çıkan modellerine benziyor diye kendi kendime yorum yapıyodum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:54 ----------

001.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst