ABUS Detecto 8077 Alarmlı Disk Kilidi 350 TL (TR ye göre %50 daha ucuz)

Katılım
28 Mar 2014
Mesajlar
1,532
Motosikleti
XV250 - FZ6
Haber veren arkadasa tesekkurler. Ebay'den cok alisveris yaptim da (hala yapiyorum) amazon.de'den ilk defa bir sey aldim. Bakalim guzel guzel gelecek mi. Ebay'den alinca %20 civari vergi aliyorlar kapida. Bu nasil oluyor da vergisiz oluyor onu da anlamadim.
 
Katılım
14 Eyl 2013
Mesajlar
622
Haber veren arkadasa tesekkurler. Ebay'den cok alisveris yaptim da (hala yapiyorum) amazon.de'den ilk defa bir sey aldim. Bakalim guzel guzel gelecek mi. Ebay'den alinca %20 civari vergi aliyorlar kapida. Bu nasil oluyor da vergisiz oluyor onu da anlamadim.

Vergiyi hesaplayıp peşin alıyorlar. Eğer ödediğiniz rakamdan daha düşük vergi çıkarsa fazla olan kısmı kartınıza geri yatırıyorlar.
 
Katılım
1 Ara 2016
Mesajlar
37
Toplam tutara vergi dahil. Vergisi içinde tahsil ediyor, amazon tarafından ups ile gümrükte ödeniyor.
 
Katılım
12 Mar 2017
Mesajlar
52
demin kodla 102 gösteriyordu şuan 92 göstermeye başladı tammadır :D
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Ara 2016
Mesajlar
50
bu ürünün koruma seviyesi kaçtır biliyor musununuz? Abus her ürün için rakamsal veri bildirir
 
Katılım
2 Ağu 2014
Mesajlar
289
bu ürünün koruma seviyesi kaçtır biliyor musununuz? Abus her ürün için rakamsal veri bildirir

Koruma seviyesi 18.
Daha güncel 8008 modeli var, onun seviyesi 19.

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:25 ----------

Şimdi tekrar baktım da 8008 modelinin de güvenlik seviyesi 18 miş. Ben nedense 19 diye hatırlıyorum, düzeltmiş olayım.
 
Katılım
26 Nis 2016
Mesajlar
1,671
Beyler , yazmıştım yine yazıyorum.Alternatif olarak.MOTARDINN sitesinden aldım abus 8077,1 haftadır kullanıyorum.çok memnunum,1 kg ağırlığı var nerdeyse ama değer :)

Gelelim fiyat ve alışveriş süreci detayına, merak eden arkadaşlara bilgilendirme olsun.

abus 8077 + kargo + gümrük = 470 tl ye geldi, gümrük 67,5 tl ,PTT ye kapıdan ödüyürsunuz,klasik y dışı alışverişlerindeki sürec.Track number yani takip no su ile an be an kargonuz nerde izliyorsunuz.

ürün mağazdaki gibi orjinal sıfır paketinde,herşeyi ile tertemiz geliyor.Sürec 10 üzerinden 10. gelme sürese 2-2.5 hafta.

tr deki fiyatlar belli,bu gibi fırsat ürünlerini kovalamak gerek.

iyi alışverişler
 
Katılım
28 Mar 2014
Mesajlar
1,532
Motosikleti
XV250 - FZ6
Disk kilidi dun elime ulasti. Pazartesi gunu siparis verdim, cuma gunu geldi, epey hizliymis. Toplam maliyeti 340TL civari oldu. Bundan sonra amazon.de sitesini daha sık kullanabilirim gibi geliyor. Haber veren arkadasa tekrar tesekkurler.
 
Katılım
26 Nis 2016
Mesajlar
1,671
Selamlar, ebay'dan paypal'i kullanamadan nasıl alışveriş yapıyorsunuz?
 
Katılım
14 Haz 2013
Mesajlar
568
Hem paypalsiz nasil oluyor? Birde kask almak istiyorum bi sikinti cikar mi?
 
Katılım
28 Mar 2014
Mesajlar
1,532
Motosikleti
XV250 - FZ6
Selamlar, ebay'dan paypal'i kullanamadan nasıl alışveriş yapıyorsunuz?

Paypal, kullanılabiliyor. sadece para ödemek için yani alıcı olarak izin veriyor, satici olarak kullanamiyorsunuz.
Paypal ile ödemeyi seçince hiç üye olmadan direk kredi kartınızı girip satın alabiliyorsunuz.
Bir ara izin vermiyordu ama şimdi izin veriyor. Son 2-3 aydır, 3-4 ayrı malzemeyi bu sekilde aldim.
 
Katılım
16 May 2016
Mesajlar
1,152
Paypal, kullanılabiliyor. sadece para ödemek için yani alıcı olarak izin veriyor, satici olarak kullanamiyorsunuz.
Paypal ile ödemeyi seçince hiç üye olmadan direk kredi kartınızı girip satın alabiliyorsunuz.
Bir ara izin vermiyordu ama şimdi izin veriyor. Son 2-3 aydır, 3-4 ayrı malzemeyi bu sekilde aldim.

Bundan haberim yoktu. İlk fırsatta deneyeceğim.
 
Katılım
13 Mar 2015
Mesajlar
435
Benimki kilidim de dün geldi. Haber veren arkadaşa tekrar teşekkürler :cat:
 
Katılım
11 Tem 2015
Mesajlar
117
Koruma seviyesi 18.
Daha güncel 8008 modeli var, onun seviyesi 19.

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:25 ----------

Şimdi tekrar baktım da 8008 modelinin de güvenlik seviyesi 18 miş. Ben nedense 19 diye hatırlıyorum, düzeltmiş olayım.

Bu videoda ürün kutusunun üzerine security level 19 yazmışlar, sonradan bir değişikliğe gidilmiş olabilir
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst