Test gününde hem 200 ns i hem de Dominarı test ettim. (Bir cbf kullanıcısı olarak yorum yapıyorum.) 200 ns çok titreşimliydi. Cbf bile bu kadar titremiyor. Selesi çok sert, alır almaz ilk iş döşemeciye gidip seleyi yaptırmak lazım. Gidişi duruşu çok iyi. Ama benim gibi 1,85 boy 90 kg ağırlığındaki biri için gidon turu çok dardı. Bunların dışında gidişi duruşu güzel.
Dominar ise benim için tek eksi yönü çok az bir titreşimi olmasıydı. Titreşim konusunda cbf ile ns 200 arasında.
Yine de rahatsız edici değildi. Olumlu yönleri ise ns 200 e göre büyük bir kasası var. Boyuma ve kiloma göre motora çok rahat sığdım. Sele konforu çok iyi aynı şekilde amortisörleri ns kadar sert değil. Düşük devirde verdiği torku sayesinde çok atik. Düşünün motor üstündeyken gazı açtığımda yolcu selesine yapışıyorum. Hemde 3. viteste

Hızlanması çok çok iyi, devrini hatırlamıyorum ama düşük devirde çabuk kesiciye giriyor. Üstündeki kötü lastiklere rağmen frenleme çok çok iyi. Eksoz konusuna hiç girmiyorum bile mükemmel

extra eksoz takmaya gerek yok bence. Fırsatını bulursanız mutlaka test edin derim

Bu fiyata bu motor alınır mı diye sorarsanız bence alınır, tabi fiyata ileri zamanlarda zam yapmazlarsa.
(Telefondan yazıyorum eksiğim varsa kusira bakmayın)