CFMoto 400NK Türkçe İnceleme Videosu

Katılım
30 Mar 2014
Mesajlar
573
Videoyu izledim. Zaten firmanın lakaytlığından dolayı almaktan vazgeçmiştim şimdi tamamen vazgeçtim. Vazgeçmemin İki sebebi ağırlığı ve yakıtı. 200+ kilo nedir be abi? Bir de yakıtı. Videoda rakam vermiyor tam o kısımda araya gidiyor ama çok yaktığını söylüyor ki benim en önemli kriterlerimden biri yakıttır bi atlıyorum motora 150 kmden aşağı inmiyorum benzinin 5+ olduğu memlekette bunu düşünmeyen ya çok zengindir ya da aptaldır. Süs niyetine almıyoz sonuçta. Tek albenili tarafı motorun şekli kalıyor. Baya yakışıklı yapmışlar ama arka sele sırf yapmak için yapılmış artçılı uzun yol mümkün değil. Böylece bi masalın daha sonuna gelmiş olduk.
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Bu arkadaşın boyu 195 cm'miş, motor altında ufak durmuş. Artçı selesi yok gibi bir şey. CFMoto bunun 250 cc olanını çıkartırsa güzel olur.

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:37 ----------

Videoyu izledim. Zaten firmanın lakaytlığından dolayı almaktan vazgeçmiştim şimdi tamamen vazgeçtim. Vazgeçmemin İki sebebi ağırlığı ve yakıtı. 200+ kilo nedir be abi? Bir de yakıtı. Videoda rakam vermiyor tam o kısımda araya gidiyor ama çok yaktığını söylüyor ki benim en önemli kriterlerimden biri yakıttır bi atlıyorum motora 150 kmden aşağı inmiyorum benzinin 5+ olduğu memlekette bunu düşünmeyen ya çok zengindir ya da aptaldır. Süs niyetine almıyoz sonuçta. Tek albenili tarafı motorun şekli kalıyor. Baya yakışıklı yapmışlar ama arka sele sırf yapmak için yapılmış artçılı uzun yol mümkün değil. Böylece bi masalın daha sonuna gelmiş olduk.

Arkadaşlar teknik olarak çok yetersiz olduklarından inceleme de vasat olmuş. Yakıt tüketimine çok takılmamak lazım, dengi güçteki bir motor ne yakıyorsa (mesela Z300) bu da o kadar hatta belki biraz daha az yakacaktır. Hem yüksek devirde kullanıyorum hem de (her nedense) sürekli sıkıştırıyorum dersen çok yakmaya razı olacaksın. 41 BG çift silindirli bir motor çok da az yakmaz zaten.

Genel olarak bana motorun sesi kötü ve görüntüsü eh işte geldi diyebilirim. Resimlerindeki kadar göz alıcı durmuyor ama kötü de değil tabi. Görüntü olarak bir MT-25'ten geride değil, kalite olarak da RX3'ten bir tık daha kaliteli olduğu izlenimini yarattı.

Motorun sesine bakarak biraz titreşimli olduğunu düşünüyorum. O tırtlama sesinden titreşim kendini ele veriyor. Yalnız bu arkadaşın rodajı falan sallamadığını tahmin ettiğim için görüp denemeden kesin konuşmamak gerekir.

Arkadaşlar incelerken üç noktada mesnetsiz konuşmuşlar. Birincisi, arka dişlinin büyük olması mevzusunda diyor ki "Çin'lilerde teknik Japonlara nazaran az olduğundan bu dişliyi büyük yapmışlar" :sunny: :sunny::sunny: Bunun açıklaması falan yok, öyle gerekmiş öyle yapmışlar. Bir ihtimal maliyeti düşürmek adına bunun vites kutusu NK650 ile aynıysa (düşük ihtimal), 650 cc'nin torkuna göre ayarlanmış dişli oranları ile bu motor gitmeyeceğinden arka dişliyi büyük yapmış olabilirler. İkinci nokta, arkadaş ABS çabuk devreye giriyor, 15 km hızla giderken frene asılınca çalıştı demiş. Tabi ki çalışacak, ABS'nin görevi asılınca, lastik kayınca çalışmak zaten. Dozajlama sorunu var diyorsa o başka bir şey, ABS ile ilgisi yok. Üçüncüsü ve en anlamsız olanı da Eco moddan spor moda alınca aynı hızda devir düşüyor dedi. Moddan moda geçerken dişli oranları değişmediğine göre böyle bir şey mümkün değil. Değişen aynı hızda gitmek için açacağın gaz miktarıdır veya vites yükseltme ışığı varsa o ışık spor modda daha geç yanacaktır. ECO modun yaptığı şey senin gaz açmanı kısıtlamaktan ibarettir.

Gidişinde gücün yumuşak geldiğini söylemiş ki, çift silindirli olduğu için bu doğrudur. Hatta belki aklı başında birisi başlangıç için bile alabilir. 18 bin TL civarında olursa güzel bir alternatif olacaktır. Yalnız apaçi servislerin elinde nasıl bakım görür onu bilemem.
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Eki 2007
Mesajlar
2,237
Daha hafif olsa ve aynı bu tip ve cc de japon üretimi olsa efsane olurdu.

Japon olması şart değil. Bu da güzel. Ama TR de yok.
KYMCO K Rider 400
kymco-rider-400-fiyat.jpg
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Rider 400 zaten bildiğimiz Er-4n. Fıstık gibi makina... Kymco anlamsız 26 bin TL'lik 350 cc skuter getireceğine bunu ve Venox'u getirmeli.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst