Yokuş aşağı boşa attım vitesi, frenlerim tutmadı g*tten aldım nefesi.
Asfaltta şekil koyarsın eyvallahta, bağ bahçede yakalarsam büyük sıkıntı.
+299 Cesaret ister, Enduro yapmak yetenek.
Cesaret aptalda da var, yetenek herkesde yok.(Kaynak olarak beni soylemeyene Ah'ım büyük)
Apaçi olsak caddede sürerdik.
Beyni olan korur.
Motosikleti "Hatun düşürme" aracı olarak gören gruplar kofti geldi, bende Enduro'cu oldum.
Sen asfaltta bir güneş, ben arazide çilekeş.
Alma 2 zamanlının ahını , çıkar aheste aheste.
Sevgili 2T makina gibidir, yanlış bir harekette elinden kaçar.
Fazla sallama Te250 sanarlar.
Gidişin Husq701 gibiydi, ne de güzel kazıdın ciğerimin zeminini.
Vermedim bana Enduro'daki hazı, şimdi virajlarda veriyorum ince gazı.
Enduro'cu olan arkadaşlar gönül koymasın
Enduro'cu olmasada hor görmem , motorcudur nihayetinde (Bu da sondu :mrgreen: )
ŞİMDİLİK

l: