- Katılım
- 4 Nis 2017
- Mesajlar
- 400
Maşallah güzel duruyor. Çantaya takılma fazla. Kaskı alıyorsa sorun yok.
Aramızda 400 km.de yedeğe düşen varmı?
Bende düştü. Şimdi tekrar deniyorum.
Ben yaklaşık bir sene 16 dişli kullandım.Tekrar 15 döndüm eziyet etmişim motora hız 5km düştü ama bastımı devir saatini dibe dayıyor.16 dişte gaz sürekli fazla açık gidiyor benzin sarfiyatı artıyo motorun omrude kısalır.
Arka dişli ufaldığı zaman, ön dişli büyetmeye göre tam tersi oluyor. Az yakıyor, motor rahatlıyor, trafikte vites araları uzuyor.
Aynı şey hız artıp güç düşüyor güç olmadiktan sonra hız artmasının bi anlamı yok.
evet arkadaşlar kesin bir bilgi olmamakla birlikte seneye cb150f getirebilirler