Tesekkurler

Katılım
16 Eyl 2014
Mesajlar
3,050
Bu konu tum forum ahalisine ibretlik olmasi amacı ve bitane jimiyi onorize etmek amaci ile açılmıştır.
( onorize deniyor ona Heralde)

Marka yönetimi diye bir ders alıyorum. Yapmam gereken bir icat ve bu ürünün lansmanını en ince ayrıntısına kadar açıklamam lazımdı. E birde tasarladım bişey ama bunu görsele dokemezdim. Napayim paintten yamuk çizgilerle budur diyemezdim.

Jimi , çok teşekkür ederim cizimi yaptığın icin :) yapamam demedin yardim ettin. ellerine emeğine sağlık! Çok teşekkürler : )
Iyi ki varsin :)
 
Katılım
29 Tem 2010
Mesajlar
1,347
Ilk okuyunca dedim jimi diye program mi var ? :mrgreen:

Yardimlasmak her zaman iyidir.
 
Katılım
10 Ara 2015
Mesajlar
5,023
Motosikleti
Tiger1200, Tvs Apache
jimi grafiker mi? bende bilgisayarımın bios menüsünün internette paylaşmam gerekiyordu ve "adobe fireworks" programıyla kendim çizmiştim. ne zevkli olmuştu ama :D arkayı maviye boyadım ve hafif grimsi beyaz çizgilerle tam bir sanat eseri olmuştu.

birde okuldayken öğretmen bize çizgi film karakteri çizdirdi ve bir derslik sürede bende pikaçu çizdim.

pikaçu (bunu adobe flash ile çizdim)
 
Katılım
5 Tem 2015
Mesajlar
3,027
Bu konu tum forum ahalisine ibretlik olmasi amacı ve bitane jimiyi onorize etmek amaci ile açılmıştır.
( onorize deniyor ona Heralde)

Marka yönetimi diye bir ders alıyorum. Yapmam gereken bir icat ve bu ürünün lansmanını en ince ayrıntısına kadar açıklamam lazımdı. E birde tasarladım bişey ama bunu görsele dokemezdim. Napayim paintten yamuk çizgilerle budur diyemezdim.

Jimi , çok teşekkür ederim cizimi yaptığın icin :) yapamam demedin yardim ettin. ellerine emeğine sağlık! Çok teşekkürler : )
Iyi ki varsin :)

Kusura bakma çok geç gördüm 2 gündür foruma girmiyordum. Duygulandım...
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst