Rakım 2557

Katılım
18 Eki 2005
Mesajlar
393
3 Eylül 2006 Pazar

Yücel(Sives)'le kısa bir off-road gezi yapmayı düşünerek her zamanki benzincide sabah 10:00 da buluştuk.
Onun daha önce tek başına deneyip sonuna kadar gitmediği orman yollarını deneyeceğiz önce.
Bu yolların bir çoğunun bir yere bağlanmayıp bir süre sonra son bulduğunu bile bile araştırmamıza başlıyoruz.
Doyran Barajı'nı aştıktan sonra ilk orman yoluna giriyoruz.
86dbcb17.jpg


d6db9efc.jpg


41ff98ac.jpg


fa833397.jpg


7e3c38ec.jpg


Birkaç tane çıkmaz yoldan sonra sonunda aşağılardan gelen suya ulaşan yolu buluyoruz.
Ama biraz bozuk bir yol..
cb0c0d45.jpg


Bozuk ama aşılmaz değil..
Dereye vardığımızda uğraşımıza değdiğini görüyoruz.
d6e2a176.jpg


48d95139.jpg


Motorlarımızın sudaki yansıması tablo gibi olmuş.
6393e2ec.jpg



Silves tehlikeyi göze alıyor ve çürük tahta köprüye çıkıp kendi yansımasının da tablo gibi olup olmadığını kontrol ediyor..
4ccdb32e.jpg


3f07b474.jpg


Motorlarımızı karşıya geçirip yolun devamında bizi nelerin beklediğini görmek için sabırsızlanıyoruz.
63530f28.jpg


Önce bozuk bir yolda ilerliyoruz sonra yol bitiyor ve meyva ağaçlarının arasında ilerlemeye çalışıyoruz..
... ama bir yere kadar ..
3a21666f.jpg


Biraz ileride bir hendek var.
Geçmeyi denemeden önce ileride bizi neyin beklediğini keşfe çıkıyoruz.
e96bff7a.jpg


Bahçe bir tel örgü ile bitiyor.
Devamındaki bahçeye geçmenin bir yolunu arıyoruz ama bulamıyoruz.
Bir bağ evi var ama etrafta kimsecikler yok.
2ae9f7c8.jpg


Bir tane nar koparıp , geriye dönüp motorlarımızı arıyoruz..
Öyle sık ve bakımsız bir bahçe ki bir süre motorları bıraktığımız yeri bulamıyoruz.
82cf3bb1.jpg


Sonunda kızılcık ağacının altında dinlenen KaTırıM'a ve arkadaşı Kırmızı Sıpa'ya ulaşıyoruz.
0d519fc8.jpg


Geldiğimiz yolu geri dönüp başka bir orman yoluna dalıyoruz..
00d4483d.jpg


Bu yol daha kolay bir yol ve hava da çok keyifli.
Geçen gün yağan yağmurdan sonra biraz olsun serinledi buralar.
d698a966.jpg


Bir kaç fotoğraf çekip manzaranın keyfini çıkarıyoruz.
0eef0645.jpg


4dc686ab.jpg


e57e74c4.jpg


1455422b.jpg


8984fc4a.jpg


d2ec0465.jpg


Daha ileride bir düzlüğe çıkıyoruz..
Burada biraz gaz açıp eğleniyoruz..
b2405f95.jpg


Düzlüğün sonunda mutluluğumuz yüzümüze yansımış..
Silves kaskını çıkarmayarak mutluluğunu gizliyor..
89c0abff.jpg


Yolun devamında yine orman başlıyor..
98608408.jpg


Çıkmaz yollarda bir bağlantı bulmaya çalışıyoruz.
3194bfdb.jpg


Bağlantı bulamasak da güzel görüntüler buluyoruz.
2f097881.jpg


Plakam ne zaman bu hale geldi hiç bilmiyorum.
57958816.jpg


Yollar biter ama off-road devam eder..
3511ff9d.jpg


Off-road da bitermiş ...
b91f517e.jpg


9558c860.jpg


O zaman biz de yola döneriz ..
fd0cb75a.jpg


Silves uçurum dibinde..
0c73b216.jpg


Uçurum dibi manzaraları..
1739faea.jpg


e95fdfdc.jpg


harduro uçurum dibi keyfinde..
3c10cb55.jpg


Bu tabelayı görüntülemek bu güne kısmetmiş.
Her seferinde durmaya üşenmiştim.
Bu sefer durduk.
... ama anlamını çözemedik.
Çevrede hiçbir yerleşim yok. Ne bir bağevi ne de portakal..
436fa694.jpg


Burası mıcır deposuymuş eskiden.
Bu kayaları kırıp kırıp , mıcır yapıp , burada depolamışlar.
843e3b7c.jpg


f0533c53.jpg


68068c98.jpg


"Bu yol nereye kadar gider?" sorusunun cevabını "Mıcıra gider." olarak aldıktan sora tekrar asfalta dönüyoruz.
Bu tabeladan 100m ileride bir başka tabelada "Rakım 940" yazıyordu. Gülmekten geberdim..
50ca97b6.jpg


Benden bile genç bir ağaç.
fd82420a.jpg


Bu da yıldırım düşmüş bir ağaç.
0a78dfdc.jpg


a542c530.jpg


Kış geliyor , yakında bu ağaç bir şöminede yakacak olmadan bir hatıra fotoğrafı çekelim dedik.
53c6ef08.jpg


Saklıkent'te bir mola.
Molada bir şaklaban..
5fa99304.jpg


4198cd86.jpg


a4e6cd69.jpg


d3ba59e5.jpg


Bir ton şaklabanlıkla bizi güldürdükten sonra KaTırıM'ın gölgesinde dinlenmeye çekiliyor.
6ea91977.jpg


Nasıl güzel bir yaratıktır bu yahu...
ab86ee9a.jpg


15-20 dakikalık bir çay molasından sonra gözümüzü zirveye dikiyoruz.
Bir süre sonra kar yüzünden oraya çıkmamız mümkün olmayacak.
Bu belki de son şansımız.
Tübitak Gözlem Evi'nin kapısında bizi bir mahlukat karşılıyor.
Adı "Beyza".
d67b391f.jpg


Motosikletlerimizi içeri almıyorlar ama bizim girmemize izin veriyorlar.
Aslında kimseyi almıyorlarmış.
Kimliğimizi bırakıp , hiçbir binaya girmemeye söz vererek içeri girip yukarıya tırmanmaya başlıyoruz
ccab6553.jpg


Gözlem evlerindeki bilim adamları ve diğer çalışanlar bu binada kalıyorlar.
Arkadaki gözlem evleri soldan sırasıyla Rus , Hollanda ve Amerika yapımı.
Dönüşümlü olarak Tübitak'la paylaşıyorlar.
Bu zirve , gözlem konumu olarak dünyada üçüncü sıradaymış.
424a3e85.jpg


d1c44ce2.jpg


Rakım 2557
c8fe896d.jpg


acecc476.jpg


Saklıkent'e kuş bakışı..
00a8f437.jpg


5503b5c7.jpg


Aşağıda giriş kapısı.
dc3cde15.jpg


İçeride "Beyza" , dışarıda KaTırıM ve Kırmızı Sıpa .
30104bc2.jpg


Geldiğimiz yolda "Telesiyej" .
Dönüşte orada fotoğraf çekeceğiz.
1c8aa4db.jpg


0aa385a2.jpg


f3ebb027.jpg


ad644e5a.jpg


c5814318.jpg


7be65cbb.jpg


d263eacf.jpg


3dee5175.jpg


7998e738.jpg


Ayrılmadan "Beyza" ile biraz oynaşıyoruz.
442e7e3e.jpg


Zirvede Son Tango
25575676.jpg


..ve Telesiyej fotoğrafları...
8f1c5c8c.jpg


Biraz yorulduk mu ne...
cb7c02cc.jpg


Hazır kimse yokken...
f3452b17.jpg


Telesiyej , Saklıkent'ten buraya kaYakçıları taşıyor kaYak mevsiminde.
Saklıkent , dünyanın denize en yakın kaYak merkezi.
931826d2.jpg


f4be923c.jpg


KaTırıM'ın gözünden ...
4b440004.jpg


772bae4b.jpg


Zirveye yakın güzellikler..
94b21ded.jpg


Saklıkent'e iniş..
8581340e.jpg


edc9e966.jpg


Saklıkent'i geçip Sinan Su Değirmeni yoluna sapıyoruz..
2b2d0ffb.jpg


2997c93e.jpg


Yol kenarındaki meyvaların tadına bakmadan geçilmez..
35a00fd0.jpg


5cbef7b7.jpg


Değirmende durmayıp devam ediyoruz ve Geyik Bayırı yoluna çıkıyoruz.
0b047a18.jpg


e96f6fe6.jpg


bc36eed8.jpg


Yol kenarındaki Kireç taşı mağaralarında bir kaç fotoğraf ile bugünkü gezimiz burada sona eriyor..
44082b28.jpg


3d839f87.jpg


c35c5c84.jpg


Herkese mutlu geziler...
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Hocam neredesiniz.?
Özlettiniz kendinizi.Bir de o köpeklerden korkmadan dostça yaklaşımınız,sitemizdeki köpeklerden korunmak için ne yapmalı başlıklarını hatırlattı bana .
Emeğinize sağlık.
 
Katılım
3 Nis 2006
Mesajlar
107
ya gene çok güzel olmuş geziniz. tekrar tekrar kutluyorum .. takipçinizim
 
Katılım
8 May 2006
Mesajlar
73
evet uzun bi bekleyişten sonra sizi aramızda görmek çok güzel.hikaye tadındaki gezilerinize bayılıyorum ve çok özeniyorum,yine görmediğimiz güzellikleri bize gösterdiğiniz için size ve katırımla kırmızı sıpaya çok çok teşekkürler.sağlıcakla kalın:cherry:
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Birkaç maceranız sonunda hayat felsefemi bile değiştirebilirim.O kadar güzel hikayelendiriyor ve kurguluyorsunuzki insanın atlayıp sizinle dağ bayır dolaşası geliyor.Elinize yüreğinize sağlık.:cat:
 
Katılım
26 Ara 2005
Mesajlar
275
birkaç fotoraf ta benim makinamdan değişik açılardan























nezihe nereye diye bağırıyorum ama beni duymuyor girdi bahcenin içine




kızılcıkların arasında kaybolduk














road ın en off olduğu yer dağ off unu bulamadık ama neşemizi bulduk




























 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
30
Herkes ölür ama herkes yaşadım diyemez.Tarzım değil ama insan kıskanıyor tarz değiştiresim geldi:)
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
737
ustad...gene cosmusunuz...bendede xr600r var..kanim kayniyor..gurbet ellerde yaa..sizinle avunuyorum ama sanki ben gezmisim..oralari..yureginize saglik..yolunuz ve fariniz acik olsun..:)
 
Katılım
26 Ara 2005
Mesajlar
275
teşekkürler dostlar gazman yakında bende bir xr 600 r almayı düşünüyorum nasıl tavsiye edermisin
 
Katılım
18 Eki 2005
Mesajlar
393
Hocam neredesiniz.?
Özlettiniz kendinizi.Bir de o köpeklerden korkmadan dostça yaklaşımınız,sitemizdeki köpeklerden korunmak için ne yapmalı başlıklarını hatırlattı bana .
Emeğinize sağlık.
Beni yanına kabul eden her canlıyla iletişim kurmaktan çok hoşlanıyorum..İnsan ya da hayvan fark etmez..:cherry:


evet uzun bi bekleyişten sonra sizi aramızda görmek çok güzel..
Neden beklediniz anlamadım.. Ben hep buradayım..:rendeer:


insanın atlayıp sizinle dağ bayır dolaşası geliyor.
Buyrunuz efendim , her zaman bekleriz...:cat:
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Şimdi aklıma delice fikirler geliyor.
Hemen 2. bir motor alıp,haritayı önüme koyup Bursa dan Antalya ya düz bir çizgi çekip dağ taş demeden köy köy gidelim diyor deli yanım.
Tabii ki ekinlere girmeden,uçuruma düşmeden,göllere dalmadan.
 
Katılım
7 Haz 2006
Mesajlar
42
YİNE MÜKEMMEL BİR DOĞA VE GÜZEL BİR MACERA....FOTOĞRAFLARA BAKARKEN BİTMESİN İSTEDİM....
BRAVO...::alkiis::
 
Katılım
18 Eki 2005
Mesajlar
393
Şimdi aklıma delice fikirler geliyor.
Hemen 2. bir motor alıp,haritayı önüme koyup Bursa dan Antalya ya düz bir çizgi çekip dağ taş demeden köy köy gidelim diyor deli yanım.
Tabii ki ekinlere girmeden,uçuruma düşmeden,göllere dalmadan.
Delice değil , bence çok iyi bir fikir.
Haritada düz bir çizgi çizip GPS ten onu takip etmeye çalışmak..
Kulağa çok hoş geliyor doğrusu...:cherry: :queen: :bounce:
 
Katılım
9 Eyl 2005
Mesajlar
1,392
paylaşımınız için çok teşekkürler.
bir güne ne çok macera sığdırmışsınız.
hasan arvasi abim yetmez gibi sizde benim tarzımı değiştireceksiniz. :mrgreen:
paylaşımlarınızın sürmesi dileğiyle...
 
Katılım
18 Eki 2005
Mesajlar
393
paylaşımınız için çok teşekkürler.
bir güne ne çok macera sığdırmışsınız.
hasan arvasi abim yetmez gibi sizde benim tarzımı değiştireceksiniz. .
Arvasi ile ben zaten ortak çalışıyoruz..
Amacımız herkesi endurocu yapmak..:bounce:
 
Katılım
18 Haz 2006
Mesajlar
334
harduro hocam uzun süredir yoktun. umarım bi yaramaz durum yoktur. gezilerinin ve yazılarının tiryakisi oldum gerçekten. sayende bende geziyorum. teşekkür ederim paylaşımların için. umarım birgün tanışırız.

görüşmek umuduyle
 
Katılım
26 Ara 2005
Mesajlar
275
harduro dostum niye herkes sana nerdeydin diyor her hafta gezilerimizi yayınlıyoruz anlamadım sen hep buradasın
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
yine çok güzel bi gezi olmuş ..bide bu aralar dikkatli, olun amacı Türkiye"ye zarar vermek olan bir takım mahlukat ...bu güzelim ormanları yakmak için dolaşıyo ...ve genelde silahlı oluyolar ...aman haaa
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
1,181
bir harduro klasiği yine :cat: emeğinize ve paylışımınıza teşekkürler :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst