KTM KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
569
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Merhabalar, aranıza 2017 yeni kasa Duke 250 ile katılmış bulunmaktayım. Plaka ruhsat pazartesi günü veya en geç salı günü çıkar gibime geliyor. Gönlüm donanım farklılıkları nedeni ile 390 istedi ama bütçemi aştı kendisi bu sebeple ilk motorum bu oldu. Herkese kazasız sürüşler dilerim.

JavRGQ.jpg


gqBdgO.jpg
 
Katılım
11 May 2017
Mesajlar
62
Merhabalar, aranıza 2017 yeni kasa Duke 250 ile katılmış bulunmaktayım. Plaka ruhsat pazartesi günü veya en geç salı günü çıkar gibime geliyor. Gönlüm donanım farklılıkları nedeni ile 390 istedi ama bütçemi aştı kendisi bu sebeple ilk motorum bu oldu. Herkese kazasız sürüşler dilerim.

https://i.hizliresim.com/JavRGQ.jpg

https://i.hizliresim.com/gqBdgO.jpg
Hayırlı olsun kazasız belasız binmek nasip olsun öncelikle sürdünüz mü hiç ataklık nasıl beğendiniz mi ? iki kişi çekiş nasıl olur merak ediyorum birde lastikler hangi marka geliyor beğendiniz mi ?
 
Katılım
14 May 2017
Mesajlar
1
Selamunaleyküm
Bende aranıza katılmak üzereyim duke 200 almayı planlıyorum bütçeme uygun bir tane 2.el buldum
2012 model 40.000 kmde fiyatı 8.000 TL motorun daha önce kazası olmamış sizce almalımıyım
 
Katılım
11 May 2017
Mesajlar
62
Merhabalar, aranıza 2017 yeni kasa Duke 250 ile katılmış bulunmaktayım. Plaka ruhsat pazartesi günü veya en geç salı günü çıkar gibime geliyor. Gönlüm donanım farklılıkları nedeni ile 390 istedi ama bütçemi aştı kendisi bu sebeple ilk motorum bu oldu. Herkese kazasız sürüşler dilerim.

https://i.hizliresim.com/JavRGQ.jpg

https://i.hizliresim.com/gqBdgO.jpg
Hayırlı olsun kazasız belasız binmek nasip olsun öncelikle sürdünüz mü hiç ataklık nasıl beğendiniz mi ? iki kişi çekiş nasıl olur merak ediyorum birde lastikler hangi marka geliyor beğendiniz mi ?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
569
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı olsun kazasız belasız binmek nasip olsun öncelikle sürdünüz mü hiç ataklık nasıl beğendiniz mi ? iki kişi çekiş nasıl olur merak ediyorum birde lastikler hangi marka geliyor beğendiniz mi ?

Motoru bayiiden teslim almadım plaka ruhsat çıktıktan sonra teslim alacağım o yüzden deneme fırsatım olmadı. Açıkçası denemeye gerek olmadan gönül rahatlığıyla söyleyebilirim ki torklu motora sahip olduğu için çekişte sorun olacağını sanmıyorum.
 
Katılım
17 Nis 2017
Mesajlar
93
Merhabalar, aranıza 2017 yeni kasa Duke 250 ile katılmış bulunmaktayım. Plaka ruhsat pazartesi günü veya en geç salı günü çıkar gibime geliyor. Gönlüm donanım farklılıkları nedeni ile 390 istedi ama bütçemi aştı kendisi bu sebeple ilk motorum bu oldu. Herkese kazasız sürüşler dilerim.

https://i.hizliresim.com/JavRGQ.jpg

https://i.hizliresim.com/gqBdgO.jpg

Hocam hayırlı olsun.Çok güzel görünüyor.Kazasız belasız sürüşler dileğiyle.
 
Katılım
15 May 2017
Mesajlar
1
arkadaşlar merhaba,

2,5 yıldır duke 200 kullanıyorum. Şu an 23.000 km de. Bir zamandır 6. vites 7.000 devir altında bir ses geliyor. 7.000 devir üstünde ses kesiliyor. Diğer viteslerde sıkıntı yaşamıyorum. Ses çığlık gibi üfleme sesi gibi. Anlam veremedim. Bu durumla karşılaşan var mı aranızda ?
 
Katılım
8 Ağu 2015
Mesajlar
205
arkadaşlar merhaba,

2,5 yıldır duke 200 kullanıyorum. Şu an 23.000 km de. Bir zamandır 6. vites 7.000 devir altında bir ses geliyor. 7.000 devir üstünde ses kesiliyor. Diğer viteslerde sıkıntı yaşamıyorum. Ses çığlık gibi üfleme sesi gibi. Anlam veremedim. Bu durumla karşılaşan var mı aranızda ?

Fren Diskinin boşta döndüğünden dolayı pistonlarla/balatarla sürtüşüyordur büyük ihtimalle çünkü bir tanıdıkta da vardı aynı olay. Kimisinde de olmuyor ilginç bir olay..
 
Katılım
16 May 2017
Mesajlar
2
meraba arkadaşlar başlangıç motoru olorak ktm 200 düşünüyorum (araba tecrübem var 6 yıl) herhangi bir sıkıntı yaşar mıyım
 
Katılım
2 Tem 2012
Mesajlar
29
Arkadaşlar 2.motorum olan Duke 200 2014 model motorumu satıp maxi scooter almaya karar verdim.
2014 model ABS siz düz model 2440km de (sıfır muadili yani)trafiğe çıkış temmuz 2014.
Sadece yazın kullandığım için ve çocuktan sonra geçen 2 sezon pek fırsat bulamadığım için km bu seviyede.

Kaza boya değişen birşey yok. İlk sahibiyim.
Motor kapalı otoparkta şuanda. Henüz sezonu açmadım.
İrtibat için 0533 563 02 02 whatsapp tan yazın sadece lütfen.
Gün içinde çok yoğun olduğum için telefona bakamıyorum pek.

Forumdan birine vermeyi isterim binicisine gitmesi açısından.
 
Katılım
10 Tem 2016
Mesajlar
9
iyi akşamlar. http://viaterragear.com/shop/luggage/viaterra-velox-motorcycle-saddlebags-ktm-duke-390-200-125/ şu linkteki yan çantayı kullanan var mı aranızda. uzun yola için kullanışlımıdır ?
 
Katılım
17 Haz 2016
Mesajlar
2
Meraba arkadaslar 2017 duke 250 sahibiyim motor stop problemiyle karsi karsiyayim bilgisi olan arkadaslar yardim istiyorum

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:24 ----------

Arkadaslar 2017 duke 250 sahipleri varsa motor stop problemleri yasiyormu acaba motorla ilgili sikintilarim mevcut
 
Katılım
10 May 2017
Mesajlar
4
Selamlar,

2017 duke 250 alma planım var. Koruma için orijinal takoz/demir tavsiyesi olan (2017 ile uyumlu) var mı?

Teşekkürler.
 
Katılım
3 Haz 2017
Mesajlar
10
Merhaba, neredeyse başlığı baştan sona okudum. Gayet güzel bilgi paylaşımları olmuş. İlk olarak 2016 nın takoz ve koruma demiri uyumlu olduğu söyleniyor denemek sormak lazım yetkili bayilere.

Bana gelecek olursak 2014 te ilk defa adını sanını bimeden fuarda duke 125 e oturduğum anca aşk başlamıştı, o andan sonra hep bir duke'e sahip olmak istedim fakat fiyatı nedeniyle biraz zordu. honda kinetix, mondial mcx, yamaha nmax'ten sonra yenilenen imajıyla tekrar vurularak bütçem 390a yetmediği için 250lik 2017den bi turuncu aldım. fakat motor yetkili bayide olmasına rağmen bugün 3. iş günü olduğu halde (bugün inşallah alacağım sanırım) teknik belgesi gelmemesi nedeniyle alamıyorum.
Ekstra olarak kasko araştırması içindeyim fiyat/full koruma için.

Birde bu alet euro4 uyumlu mu hiçbir yerde euro kaç yazmıyor, duke'ümü teslim aldığımda soruları yanıtlamaya bilgi paylaşmaya çalışacağım,

Saygılarımla..

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:08 ----------

Merhaba, neredeyse başlığı baştan sona okudum. Gayet güzel bilgi paylaşımları olmuş. İlk olarak 2016 nın takoz ve koruma demiri uyumlu olduğu söyleniyor denemek sormak lazım yetkili bayilere.

Bana gelecek olursak 2014 te ilk defa adını sanını bimeden fuarda duke 125 e oturduğum anca aşk başlamıştı, o andan sonra hep bir duke'e sahip olmak istedim fakat fiyatı nedeniyle biraz zordu. honda kinetix, mondial mcx, yamaha nmax'ten sonra yenilenen imajıyla tekrar vurularak bütçem 390a yetmediği için 250lik 2017den bi turuncu aldım. fakat motor yetkili bayide olmasına rağmen bugün 3. iş günü olduğu halde (bugün inşallah alacağım sanırım) teknik belgesi gelmemesi nedeniyle alamıyorum.
Ekstra olarak kasko araştırması içindeyim fiyat/full koruma için.

Birde bu alet euro4 uyumlu mu hiçbir yerde euro kaç yazmıyor, duke'ümü teslim aldığımda soruları yanıtlamaya bilgi paylaşmaya çalışacağım,

Saygılarımla..
 
Katılım
7 Haz 2017
Mesajlar
1
Merhaba,
Aranıza Ktm Duke 200 2016 motorumla katıldım.
motorumla geçen hafta elemanım kaza yaptı ve kaza anında aracımın ruhsatı ve sigortası yoktu.
kazadan sonra yaptırdım.
şimdi sormak istediğim kaza tutanağına göre karşı aracın sigortası benim motorumu yaptırırmı.?
 
Katılım
10 Tem 2016
Mesajlar
9
merhaba. duke 250 bin km bakımı yaptırdım. şuan 1500 km de motor. titreşimle ilgili sıkıntı var. rodaj bitince biraz daha azalır sanıyordum ancak motorun titreşimi arttı. birde boşta hareket ettirdiğimde arka tekerden sürtme benzeri bir ses geliyor. kesik kesik değil devamlı geliyor. bilgisi olan arkadaşlar aydınlatırsa sevinirim.
 
Katılım
24 Nis 2017
Mesajlar
2
Merhaba tuğrul t., motorunuz 2017 model mi yani yeni kasa mı ve ilk bin km bakımını nerede yaptırdınız ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst