Hasar kayıtlı (bol ekstralı) veya küçük hasar kayıtlı (boş, 1 model yüksek)

Katılım
8 May 2017
Mesajlar
8
Merhaba arkadaşlar;

Şuan önümde iki seçenek mevcut,

2014 model - 14 bin km - 12 bin hasar kayıtlı - yeni lastikli - 5500 lira ekstralı 600RR - 35.000 TL (Kafa grenajı, sağ grenaj, sağ peg değişmiş servis kayıtlı)

veya

2015 model - 19 bin km - 1200 hasar kayıtlı - lastikler bitik - ekstrasız 600RR - 38.000 TL (Alternatör kapağı, peg ve ön fren kolu değişmiş kayıtlı)


Ben biniciyim, Allah ömür verirse 2 yıl kadar bineceğim.
 
Katılım
16 Ağu 2013
Mesajlar
234
Hocam eğer sizce hangisini seceyim diye soruyorsaniz, ikisini de gösterin yetkili Honda servisine eğer ikisinde de herhangi bir problem yoksa ucuz olanı almak tabiki de mantıklı. Hasar kaydı olması çok önemli değil önemli olan kazadan sonra kim tarafından ve nasıl toplandığı. Orjinal yedek parçaları ile toplandiysa bence her ikisi de alınabilir. Bu sizin tercihiniz.
 

127

Katılım
16 Eki 2015
Mesajlar
612
12 bin tl hasar kaydı çok fazla haberiniz olsun. Satarken sorun yaşabilirsiniz. Genelde ölücüler mesaj atar hep.
 
Katılım
31 Ocak 2013
Mesajlar
1,106
Ben olsam ekstraları çok önemsemez ve 1 yaş genç olmasından dolayı 2015 modeli alırdım. Lastik ve noteri şu bu derken 1500 TL masrafla rahat 2 sezon binebileceği bir makine olurdu. Yalnız alternatör kapağı manet ve peg değişmiş olan motosikletten greneja hiç bir şey olmamış mı ? Grenajlar servis dışında değiştirilmiş olabilir mi ? Biraz daha dikkatli bakmanızı öneririm.
 
Katılım
8 May 2017
Mesajlar
8
Aynı kasa 2017 modeli 46 bin, hatta haziranda 52 bin civarı olacak diyorlar. Acaba 2014 hasar kayıtlı fakat yanında ekstrası olan alete 35 çok mu buna karar veremiyorum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:34 ----------

Ben olsam ekstraları çok önemsemez ve 1 yaş genç olmasından dolayı 2015 modeli alırdım. Lastik ve noteri şu bu derken 1500 TL masrafla rahat 2 sezon binebileceği bir makine olurdu. Yalnız alternatör kapağı manet ve peg değişmiş olan motosikletten greneja hiç bir şey olmamış mı ? Grenajlar servis dışında değiştirilmiş olabilir mi ? Biraz daha dikkatli bakmanızı öneririm.

Hasarın nasıl oluştuğunu kask kamerası kaydından ve fotoğraflarından gösterdiler. Plastik parçalara temas yok fakat kendisi ufak bir taş yüzünden böyle bir sorun yaşayınca direk garaja çekmiş aracını, bir daha kullanmayı düşünmüyormuş. 2014 olanında sahibi doktor bir bey, naked alacağım diye satılığa çıkarmış fakat görüntüler yok bu kazada.
 
Katılım
4 Nis 2017
Mesajlar
400
Görüntüler olan adam herşeyini söylemiş zaten. 1200 tl çok bişey değil. Ama bir motor için 12000 tl çok fazla bir meblağ. Arabada bile 5000 hasar kaydı olunca millet neler neler diyor motosiklet için gerisini sen düşün.
 
Katılım
26 Eki 2012
Mesajlar
1,222
12 bin hasar kaydı olanda sadece o parçalar değiştiyse nasıl o fiyat çıktı bilemedim. İkisinede bakarım dış görünüş bir nebzede olsa belli eder. Sonra iyi bir ustaya gösterin derim
 
Katılım
8 May 2017
Mesajlar
8
Cevaplar için teşekkür ederim. İşin aslı 12 bin hasarlı olan, 2015 olandan daha diri duruyordu. Sebebi yıkanmış, tekerler sıfır takılmış, akrapovic olsun puig cam olsun fakat diğeri de bir üst model + 1200 liralık kayıtlı,görüntüleri var, servis kaydı var. Bugün kararımı verip inşallah yarın alacağım. Kendi motorumu arkadaşıma sattım hala teslim etmedim işe gidip geliyorum diye.
 
Katılım
16 Ağu 2013
Mesajlar
234
Ben arkadaşlara katılmıyorum. Çünkü uzun süre binicem demişsiniz. Yani satma derdiniz yok. Bu durumda tekrar dediğim gibi ikisini de gosterirsiniz ve hangisinin durumu daha iyiyse onu tercih edersiniz.
Şunu da unutmayın uzun süre kullanacaksınız bir süre sonra ne motor olursa olsun insan bir şeylerini degistireyim ufaktan modifiye yapayım diyor. Bu saydiginiz aksesuarları opucukle vermiyorlar sonuçta :mrgreen:
Netice olarak gene uzun vadede o tarz aksesuarlar alacaksınız muhtemelen. Bu şekilde de düşünün.
Fakat en önemlisi motor bloğu ve şasi olduğunu unutmayın.
Bunlara baktirdiktan sonra zaten kararınız netlesir.
 

c3y

Katılım
2 Mar 2017
Mesajlar
238
https://www.facebook.com/groups/580219425483475/?multi_permalinks=710226655816084&notif_t=group_activity&notif_id=1494237752495354

https://www.facebook.com/groups/580219425483475/permalink/709463925892357/?sale_post_id=709463925892357

Kardeşim burayada girip bakabilirsin fiyatıda uygun gibi yukardakilere göre
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst