Yamaha XENTER marş basıyor, ama çalışmıyor..!

Katılım
6 Nis 2014
Mesajlar
19
Merhaba arkadaşlar.
2012 yamaha xenter 155cc olan motorum SORUNSUZ BİR ŞEKİLDE hergün tek marşla çalışmasına rağmen, 3 günden beridir çalışmıyor.
Marş basıyor ama motor bi türlü çalışmıyor.

NOT: Eski buji söküldü temizlendi takıldı, bir defa çalıştı. stop ettim tekrar çalışmadı.
Kullanım kılavuzunda tavsiye edilen yeni bir NGK CPR9EA-9 buji takıldı çalışmadı.
Akü şarj edildi, çalışmadı.
Buji ateşleme yapıyor, benzin geliyor, ama yinede çalışmıyor. Nedeni ne olabilir acaba?
 
Katılım
26 Ara 2016
Mesajlar
204
Statör sağlam olduğundan emin olun eğer sağlamsa beyine bakın oda sağamsa bobini kontrol edin benimde buji ateşliyordu ama motor çalışmıyordu bobin değiştirdim halloldu ama herşeyden önce benzin filtresini tmizle karbüratörüde temizle yine çalışmazsa dediğim gibi bobin , beyin , statör kontrol edilmeli
 
Katılım
27 Nis 2017
Mesajlar
1
aynı sorun xenter çalışmıyor

tamirciye gittim. buji ve benzin değişti. aynı sorun devam ediyor. tamirci "bilgisayara girecek" dedi. . "o yüzden yetkili servise git" dedi. bakalım servis ne diyecek
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
tamirciye gittim. buji ve benzin değişti. aynı sorun devam ediyor. tamirci "bilgisayara girecek" dedi. . "o yüzden yetkili servise git" dedi. bakalım servis ne diyecek

bilgisayara girme olayı olmuyor sadece sokete bir kablo bağlıyorlar ve hata kodu verince sorunun ne olduğunu anlıyorsun
 
Katılım
28 Tem 2016
Mesajlar
852
jiklesi var mı? çekili kalmış olabilir mi? boğuluyor olabilir eğer buji kirlendi ıslandı ise.

bujiden geriye doğru kablolara bir bakın belki bazı bağlantı yerlerinden çıkmış olabiliyor.kabloları kontrol etmekte fayda var.

yok hala herşey normal ise ateşleme ünitesinde sorun olabilir.

kolay gelsin.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst