Pulsar 200ns Gaz Yememe Sorunu Yardım Eder misiniz?

Katılım
28 Eki 2015
Mesajlar
52
Merhaba.Herkese hayırlı günler diliyorum.200ns motorumu sağ tarafa devirdikten sonra eskisi gibi gaz yememeye başladı.Yani eskiden enjeksiyonun hakkını veriyordu ama şuan gazı açıyorum motor gazı sonradan yiyor yavaş yavaş açılıyor.Eskiden beni arkaya atıyordu ama devirdikten sonra her ne olduysa gaz yemiyor.Bazıları gaz kolunun altındaki kablolar gerilmiş olabilir dedi ama orada pek bi sorun gözükmüyor.Başka neyden kaynaklanır sizce ?
 
Katılım
21 Eyl 2016
Mesajlar
102
Merhaba.Herkese hayırlı günler diliyorum.200ns motorumu sağ tarafa devirdikten sonra eskisi gibi gaz yememeye başladı.Yani eskiden enjeksiyonun hakkını veriyordu ama şuan gazı açıyorum motor gazı sonradan yiyor yavaş yavaş açılıyor.Eskiden beni arkaya atıyordu ama devirdikten sonra her ne olduysa gaz yemiyor.Bazıları gaz kolunun altındaki kablolar gerilmiş olabilir dedi ama orada pek bi sorun gözükmüyor.Başka neyden kaynaklanır sizce ?
gaz yememe sorunu bende sadece çok soguk havalarda motoru isitana kadar oluyordu motoru devirdiğinizde iyice baktınızmı sagına soluna
 

DKN

Katılım
11 Ocak 2013
Mesajlar
4,727
go kart yarışlarında temas olunca uzaktan motorun gücünü kısıtlıyolardı. bunda da öyle bişey olabilir :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst