- Katılım
- 28 Eki 2015
- Mesajlar
- 52
- Konu Yazar
- #1
Merhaba.Herkese hayırlı günler diliyorum.200ns motorumu sağ tarafa devirdikten sonra eskisi gibi gaz yememeye başladı.Yani eskiden enjeksiyonun hakkını veriyordu ama şuan gazı açıyorum motor gazı sonradan yiyor yavaş yavaş açılıyor.Eskiden beni arkaya atıyordu ama devirdikten sonra her ne olduysa gaz yemiyor.Bazıları gaz kolunun altındaki kablolar gerilmiş olabilir dedi ama orada pek bi sorun gözükmüyor.Başka neyden kaynaklanır sizce ?