- Katılım
- 30 Eki 2016
- Mesajlar
- 3,351
0 pulsar aldım. memnun değilim..
bir motor düşünün 0 alıyorsunuz. 450. kilometrede karbiratörü değişiyor.
20. km de ayaklık magnetiği bozuluyor.
eşşek yüküyle para veriyosunuz sabahları marş düğmesiyle çalışmıyor. ayak marşı istiyor.
3 defa akü şarj edildi ama nafile..
6-7 bin devirde tekleme yapıyor.
millet 140 yapıyor ben 120 anca yapıyorum. yokus assaga 130
21 kurus benzın yakıyor (çok)
yağmurda fren yapıyorsun motor kayıyor. gaz veriyorsun arka teker yanına geliyor. lastik berbat.
gaziantepden yazıyorum. motorumdan memnun değilim ama alsam gene bunu alırdım.
bu fiyata alabileceğiniz en yakısıklı motor.
görünüsü 10 numara. 7 bin devirden sonraki torku mükemmel.
manevra kabiliyeti iyi. ince detayları güzel.
ammaaaaa. yeni alacaklar kendini hazırlasın. bu arzalar karsınıza cıkabılır cıkarsa canınızı sıkmayın. değmez..
şimdi gelelim teknik detaya
motordan anlıyan biri bana burç un ne ise yaradığını soyliyebilirmi? 6-7 bin devir arası tekleme için bunu yapıcaklar.
bir sorumda cikle olayı. soğuklarda bu cikleyi nasıl kullanıyoruz?
ben cikleyi cekip çalıştırınca (çalışmıyor) ayak marşıyla çalıştırıyorum.. gaz vermeyı kesınce motor stop ediyor.
yardımcı olursanız sevinirim..
motorum 750 km de. 450 bakımı yapıldı. rodaja dikkat ettim. hala ediyorum.
10 bin km kullandım motoru tek tek cevap vereyim,
Her defasında yazdım yanında gelen akü iyi değil.
Karbiratör garantiden değişti ise bence sorun etmeyin.
Sabahları ayak marşı ile çalıştırmanızın tek nedeni akü.
6-7 bin devir arasındaki cansızlığı servise söylerseniz. Hava girişine burç takarak çözüyorlar. Aynı problemi bende yaşadım.
Bu motor 140 yapmaz. 130'u da çok zorlayınca görüyor. Rüzgar vs var ise zaten göremezsin. Bir defa 140 görenlerin arka dişlisi küçültülmüştür yada yokuş aşağı rüzgar arkadan estiği bir ana denk gelmiştir. Motor zaten 120'den sonra stabilliğini kaybediyor.
kuruş olarak bilemem sürekli benzin fiyatları değişiyor. Ancak 100 km'de 3 litre civarlarında yakıyor olması lazım.
Hiç jikle kullanma gereksinimim olmadı havaların soğuk olduğu zaman alt taraftaki rölanti devrini ayarlayan iğneyi biraz açtım sadece.
Motorun lastiğini her kullanan kötü diyor ki daha pahalı motorlarda bile nylon lastik koyuyorlar.
Hava girişine takılan burç havanın daha düzenli olarak akmasını sağlıyor olabilir.