Bajaj Bajaj Pulsar 150 NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
0 pulsar aldım. memnun değilim..

bir motor düşünün 0 alıyorsunuz. 450. kilometrede karbiratörü değişiyor.
20. km de ayaklık magnetiği bozuluyor.
eşşek yüküyle para veriyosunuz sabahları marş düğmesiyle çalışmıyor. ayak marşı istiyor.
3 defa akü şarj edildi ama nafile..
6-7 bin devirde tekleme yapıyor.
millet 140 yapıyor ben 120 anca yapıyorum. yokus assaga 130
21 kurus benzın yakıyor (çok)

yağmurda fren yapıyorsun motor kayıyor. gaz veriyorsun arka teker yanına geliyor. lastik berbat.

gaziantepden yazıyorum. motorumdan memnun değilim ama alsam gene bunu alırdım.

bu fiyata alabileceğiniz en yakısıklı motor.
görünüsü 10 numara. 7 bin devirden sonraki torku mükemmel.
manevra kabiliyeti iyi. ince detayları güzel.

ammaaaaa. yeni alacaklar kendini hazırlasın. bu arzalar karsınıza cıkabılır cıkarsa canınızı sıkmayın. değmez..

şimdi gelelim teknik detaya

motordan anlıyan biri bana burç un ne ise yaradığını soyliyebilirmi? 6-7 bin devir arası tekleme için bunu yapıcaklar.

bir sorumda cikle olayı. soğuklarda bu cikleyi nasıl kullanıyoruz?
ben cikleyi cekip çalıştırınca (çalışmıyor) ayak marşıyla çalıştırıyorum.. gaz vermeyı kesınce motor stop ediyor.

yardımcı olursanız sevinirim..

motorum 750 km de. 450 bakımı yapıldı. rodaja dikkat ettim. hala ediyorum.

10 bin km kullandım motoru tek tek cevap vereyim,

Her defasında yazdım yanında gelen akü iyi değil.

Karbiratör garantiden değişti ise bence sorun etmeyin.

Sabahları ayak marşı ile çalıştırmanızın tek nedeni akü.

6-7 bin devir arasındaki cansızlığı servise söylerseniz. Hava girişine burç takarak çözüyorlar. Aynı problemi bende yaşadım.

Bu motor 140 yapmaz. 130'u da çok zorlayınca görüyor. Rüzgar vs var ise zaten göremezsin. Bir defa 140 görenlerin arka dişlisi küçültülmüştür yada yokuş aşağı rüzgar arkadan estiği bir ana denk gelmiştir. Motor zaten 120'den sonra stabilliğini kaybediyor.

kuruş olarak bilemem sürekli benzin fiyatları değişiyor. Ancak 100 km'de 3 litre civarlarında yakıyor olması lazım.

Hiç jikle kullanma gereksinimim olmadı havaların soğuk olduğu zaman alt taraftaki rölanti devrini ayarlayan iğneyi biraz açtım sadece.

Motorun lastiğini her kullanan kötü diyor ki daha pahalı motorlarda bile nylon lastik koyuyorlar.

Hava girişine takılan burç havanın daha düzenli olarak akmasını sağlıyor olabilir.
 
Katılım
12 Kas 2009
Mesajlar
99
Arkadaşlar selamlar kaporayı verdik inşallah pazartesi sabahı motoru üstüme alıcam bende aranıza istanbul levent'ten katılıyorum. 250 km de daha ilk bakımı dahi yapılmamış bir motor. İnşallah bizi üzmez rezil etmez. Sormak istediğim ilk bakımda nelere dikkat edilmeli. Motoru bir kere sürdüm herkesin muzdarip olduğu devir kesme olayını bende yaşadım umarım çözülebilir. Ayrıca jant bant ı olarak siyah motora hangi renk önerirsiniz deneyenler var mı. Şimdiden teşekkürler tekeriniz düz bassın :)
 
Katılım
27 Mar 2017
Mesajlar
10
Sabah saat 10'da başladım okumaya ve 81 sayfanın tamamını da okudum bayağı bilgilendim. Kulaktan dolma bilgilerle sorunlu diyenler aslında buradaki paylaşımlarıyla şahane cevap vermişler. Muhtemelen önümüzdeki hafta alıyorum bende. Burdaki yazıların çok faydası oldu. Gerçi aklımda Avenger Street 150'de var ama bilemiyorum onunla bunu kıyaslamak doğru olur mu?

Kısmet olursa haftaya (eğer Avenger ile arasında seçim yaparsam) aranızda olacam muhtemelen.

Ankara'daki arkadaşlara sorum. Hangi bayi ve servis ile çalışıyorsunuz. Şu bayiye gitme veya şu servise gitme dediğiniz bir yer var mı yoksa hepsi aynı kalitede mi ilgileniyorlar.

Ankara'da Eskişehir yolundaki Auto Sistem'e gitmeyi düşünüyorum haftaya. Showroomları bayağı büyük ve stokları fazladır diye düşünüyorum. Beklemek istemiyorum açıkçası.

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:01 ----------

Bir de sormak istediğim Michelin lastik bulmanın bayağı zor olduğunu okudum. Continental lastikler nasıldır. Toplamda 500 TL falan tutuyor ön arka lastikler tam da ebatında.


dostum ben tam ebatında continental lastik bulamadım... link atabilir misin?
 
Katılım
11 Nis 2017
Mesajlar
8
10 bin km kullandım motoru tek tek cevap vereyim,

Her defasında yazdım yanında gelen akü iyi değil.

Karbiratör garantiden değişti ise bence sorun etmeyin.

Sabahları ayak marşı ile çalıştırmanızın tek nedeni akü.

6-7 bin devir arasındaki cansızlığı servise söylerseniz. Hava girişine burç takarak çözüyorlar. Aynı problemi bende yaşadım.

Bu motor 140 yapmaz. 130'u da çok zorlayınca görüyor. Rüzgar vs var ise zaten göremezsin. Bir defa 140 görenlerin arka dişlisi küçültülmüştür yada yokuş aşağı rüzgar arkadan estiği bir ana denk gelmiştir. Motor zaten 120'den sonra stabilliğini kaybediyor.

kuruş olarak bilemem sürekli benzin fiyatları değişiyor. Ancak 100 km'de 3 litre civarlarında yakıyor olması lazım.

Hiç jikle kullanma gereksinimim olmadı havaların soğuk olduğu zaman alt taraftaki rölanti devrini ayarlayan iğneyi biraz açtım sadece.

Motorun lastiğini her kullanan kötü diyor ki daha pahalı motorlarda bile nylon lastik koyuyorlar.

Hava girişine takılan burç havanın daha düzenli olarak akmasını sağlıyor olabilir.

hocam yazdıkların için sağol. iğne kullanımını bilmiyorum deniyeceğim.
kafama takılan bır baska sey ıse 70 le falan gidiyorum mesela 5. vitesteyim. debriyajı sıkıyorum. devir 2 nin altına düşüyor sonra stop ediyor motor. marş düğmesiylede çalışmıyor. vurdurmak zorunda kalıyorum. sizde de yuksek vıteste debriyaj çekince stop ediyormu?
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
Bahar geldi yeni arkadaşlar sorup duruyor yine.
Tek tek yazmayayım, iki link atayım, pek çok sorunuzun ve sorununuzun cevabını aramış ve vermiştim, ara sıra vermeye de devam ediyorum ilgili başlıkta.

http://mymotorcycleexperience.blogspot.com.tr/2017/03/bajaj-pulsar-ns150-gunlugu-uzun-soluklu.html

http://mymotorcycleexperience.blogspot.com.tr/2016/04/baz-sorularm-var-be-abi-bi-el-atsana.html

http://mymotorcycleexperience.blogspot.com.tr/2016/09/baz-sorularm-var-be-abi-bi-el-atsana.html

Sağlık ve dikkatle sürün. Nice Yollara!
 
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
hocam yazdıkların için sağol. iğne kullanımını bilmiyorum deniyeceğim.
kafama takılan bır baska sey ıse 70 le falan gidiyorum mesela 5. vitesteyim. debriyajı sıkıyorum. devir 2 nin altına düşüyor sonra stop ediyor motor. marş düğmesiylede çalışmıyor. vurdurmak zorunda kalıyorum. sizde de yuksek vıteste debriyaj çekince stop ediyormu?

O sorunu hiç yaşamadım açıkçası neden kaynaklanır bilmiyorum.
 
Katılım
11 Nis 2017
Mesajlar
8
dün aküm değişti. birkaç ayarlama yapıldı. şuan hiçbir sıkıntısı yok. 10 numara motor. burç takma işini erteledim. bakalım hayırlısı
 
Katılım
23 Tem 2011
Mesajlar
492
dün aküm değişti. birkaç ayarlama yapıldı. şuan hiçbir sıkıntısı yok. 10 numara motor. burç takma işini erteledim. bakalım hayırlısı

150 lik motorla 140 yapıyorum diyenler ya yokuş aşşa sallamıştır ya da yokuş aşşa desteksiz sallamıştır.120 bile güzel hız daha ne olsun,keyfini çıkar sen motorun boşver milleti.
 
Katılım
27 Mar 2017
Mesajlar
10
sayın arkadaşlar yok mu 150 ns lastik taktıran... iyi markaların lastiklerinden bulamadım hatta bizim motorların ebatları yok... forumu baştan aşağı okudum neredeyse ama net bilgi yok... yazanlar hep sanırımla başlayan cümleler kurmuşlar... bizim motorlara hangi lastikler olur başka taktıran var mı? bir yardımcı olun
 
Katılım
9 Şub 2016
Mesajlar
283
Cloud isimli arkadaşın blogundan alıntı
Michelin Pilot Street Lastik taktım. Ön lastiğin yanak genişliğini 1 ölçü düşük aldım yani 80/100 değil, 80/90 aldım. Bu ölçü ile motorun yere basan alanı değişmemiş oldu sadece lastik yanak yüksekliği yarım cm kadar azaldı hepsi o. Zaten normalde commuterlerde genelde ön lastik ölçüsü bu, bu alet commuter sınıfı sayılmasa da 150cc alet ve michelindeki bu ön lastik ölçüsü ile de gayet iyi kullanılıyor, arka ölçüsü zaten var. Bu arada yeni lastikleri henüz 2 gün kullandım ama epeyce sürüş farkı oldu, çok daha güven veriyor Michelinler.
 
Katılım
1 Şub 2017
Mesajlar
96
Ellerinizi saldığınızda sola çekme oluyor m arkadaşlar bu sorunu yaşayan varmı ?
 
Katılım
18 Haz 2016
Mesajlar
230
sayın arkadaşlar yok mu 150 ns lastik taktıran... iyi markaların lastiklerinden bulamadım hatta bizim motorların ebatları yok... forumu baştan aşağı okudum neredeyse ama net bilgi yok... yazanlar hep sanırımla başlayan cümleler kurmuşlar... bizim motorlara hangi lastikler olur başka taktıran var mı? bir yardımcı olun

Pilot street takili bende.ön uyuyor arkada bi tik daha.buyuktu ve baya farkediyor yol tutusunda
 
Katılım
23 Nis 2014
Mesajlar
43
sayın arkadaşlar yok mu 150 ns lastik taktıran... iyi markaların lastiklerinden bulamadım hatta bizim motorların ebatları yok... forumu baştan aşağı okudum neredeyse ama net bilgi yok... yazanlar hep sanırımla başlayan cümleler kurmuşlar... bizim motorlara hangi lastikler olur başka taktıran var mı? bir yardımcı olun

Anlas NR32 alabilirsiniz fiyatı çok uygun ölçüleri iyi.
Takım olarak buda iyi http://www.lastikdeposu.com.tr/anla...-yeni-tournee-motosiklet-lastigi-2017-pmu7010

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:40 ----------

Ellerinizi saldığınızda sola çekme oluyor m arkadaşlar bu sorunu yaşayan varmı ?

Ben de aynı sorun var sağa çekiyor. Sanırım gidon göbeği ile alakalı.
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Nis 2017
Mesajlar
8
motordan susturucuyu çıkaran oldumu? efsane ses çıkıyormuş. 300 liraya çakma akrokoviç ekzozu ta taktırdıkmı tadından yenmez diyolar. varmı yapan?
 
Katılım
19 Nis 2017
Mesajlar
4
Arkadaşlar hayırlı akşamlar bugün bende gidip pulsar 150 ns aldım yaklaşık 90 km bi yoldan getirdim ışıklarda durduğumda rolantini 3000 devirlerde olduğunu gördüm sebebi nedir bide bu jikle nerede ve nasıl kullanılıyor ilk vitesli motorum kusura bakmayın yardımcı olursanız sevinirim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst