Merhaba. Belki sorunuma cevap verecek birini bu forum aracılığıyla bulurum diye yazıyorum. Pulsar 150NS kullanıcısıyım. Motorum 3800 km'de. Son 1000 km'dir motorda tekleme problemi oluyor, gaz yemiyor, 7000 devire kadar duraksayarak, sanki öksürür gibi yükseliyor. 7000 devirden sonra bir anda hızlanıyor. Servis karbiratörde hata olduğunu söyledi. Plastik bir parça taktı karbiratör çıkışına sorun çözülmedi. Başka bir parça daha değişti yine çözülmedi. En son gittiğimde problemin devam ettiğini söyledim yapacak birşeyinin olmadığını ifade etti. Bu sorunun çözülmesini istiyorum. Daha 3800 km de motorsiklet ama sürekli problem çıkarıyor. Ayrıca 2 gün önce ayak marşı yolda giderken boşa çıktı, aşağıya doğru sarktı. Dişliler birbirine çarpıyormuşcasına ses çıkardı, elimle ayak marş pedalini düzeltip, ses düzeldikten sonra servise gittim. Servis yayın boşa çıktığını sesin motor bloğuna çarpmasından geldiğini söyledi. Garantinin karşılamadığını, bloğun zedelendiğini söyledi. Penseyle yayı düzeltip, sıkıştırarak yerine taktı. Sanki yerinden yeniden çıkacakmış gibi duruyordu. Geçici bir çözüm bu. Oluşabilecek hatalardan beni sorumlu tutacak firma. Ancak motorun içindeki bir yay neden kendiliğinden yerinden çıkıp motor bloğuna zarar verir? Bu kullanıcı hatası mı? Bahsettiğim iki sorunumun da garanti kapsamında çözülmesini istiyorum. 2 yıl garantisi ve daha 3800 km'de olan bir motor ama kaç sefer servise gitmek zorunda kaldım ve sorunum çözülmüyor. Motorun sorunu çözülmedikten sonra daha neye garanti veriyor bu firma? Her iki sorunda motordan kaynaklı hata. İlgili kişinin benimle irtibata geçmesini istiyorum.

aylar sonra garajdan çıkarıp bir tur atayım dedim...
yavaş ilerlerken ani bi fren ile ön teker fena kaydı çok zor tuttum şimdi merak ettiğim abs yok bu motor cbr 250 yada r25 olsaydı veya abssiz bir 600 cc motor olsaydıda bu şekilde kayarmıydı burda kıstas benim deneyimsizliğim olabilir tamam ama artı burda faktör nedir
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:41 ----------
[url]http://i.hizliresim.com/P0DQg5.jpg[/url]
Haftasonu bıcıbıcı sonrası
dün motoru garajdan çıkardım bir baktım gidon sol kol oynuyor... cıvatalarına baktım bildiğin çıkmış oysaki aldığımda sıkılmıştı gözümün önünde... 240 km yaptım acaba benim gibi başına gelen var mı bu durum... cıvatalar resmen yerinden çıkmış... şöyle ki parmaklarımla tutarak döndürdüm cıvataları...
5 Nisan 2017'de ilk servisime girdim kilometrem 850 civarındaydı. En ufak civatasına kadar kontrolden geçti. Castrol yeni teknoloji 1 lt. kırmızı yağ kullanıldı. Yağ filtresi değişti, karbüratör ve debriyaj ayarları yapıldı. Ekstra olarak würth marka balata spreyi açıldı. 115 TL ödedim toplamda. Sprey hariç normal servis ücreti 100 TL diye konuşulmuştu. İlk defa servise girecek arkadaşlara duyurulur.

akü bitmesiyle ne alakası var?