Oynadığınız bilgisayar oyunları

Katılım
29 May 2014
Mesajlar
3,557
Yas 43, 7 senedir Ps3 Cod4 modern warefare, simdi ise Ps4 Advanced warfare ve infinity warfare ama full online
 
Katılım
9 Mar 2015
Mesajlar
37
Dota 2 - bilmeyen yoktur oynayanı çoktur :)
MotoGP 13 - bilmeyen üyeliğini silsin :p
Cs-Go almayı düşünüyorum; oynayan varsa yorumlarını yazabilir mi?
 
Katılım
10 Haz 2016
Mesajlar
615
Şu an oynadığım oyun yok, bilgisayarı güncellemem lazım. Ekonomi mükemmel olduğu ve çok kolay iş bulduğumuz için ekonomi çökene kadar oem ürünü almayı düşünmüyorum.
Son 1 yıldır küçük mobil oyunlarla bekleme anlarını geçiştirmek dışında oynamıyorum. Çizgi Romanlara ağırlık verdim. Kitap okumalarım da sisteme oturdu, oyunsuz daha bi iyi sanki.
 
Katılım
12 Mar 2016
Mesajlar
104
2003'ten beri keyif alarak oynadığım tek oyun.
https://forum.donanimhaber.com/2003-cabelas-4x4-off-road-adventure-3--112451965
Bu hata nedeniyle windows 7 ve windows 8.1'de çalışmıyor.
https://forum.donanimhaber.com/fb.asp?m=124362563
oynadığınız ve efsaneydi dediğiniz oyunlar neler
Beğendiğim diğer oyunlar
- Far Cry 1 - Nfs 7 - Indiana jones and emperors tomb - Nfs 8 - Mercedes Benz World Racing - Igı2 - Swat4 - Battlefield 1942 - Sturmovik 1946 - Age of mythology - Call of Duty 1 - Fifa 2007 - 18 Wos accros america - King of the road - Max Payne 2 - Painkiller serisi - 2002 fifa world cup - Gta3 - Vice city - Motogp3 - Midnight Club II - Motogp2 - The Great Escape - Freedom Fighters - Tony Hawks Pro Skater 4 - Motocross Madness 2 - Will Rock - Italian Job - Half Life 2 - Trackmania - Tough trucks 2003 - Ford Racing 2 - Gti Racing - Contract Jack - Vietcong - Euro truck simulator 2 - Rise of tomb raider - World of tanks - Assains creed serisi -
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Ara 2016
Mesajlar
2,171
Knight online oynardım lise ve ilkokul zamanlarında. Ömrümüzü çaldı oyun. :)
Olympia'YA girmediğinde ise CS ye devam. :p
 
Katılım
4 Haz 2015
Mesajlar
358
Motosikleti
Tvs Jupi
Efsane oyunlar saymakla bitmez..

Güncel olarak Armored warfare ve insurgency, arada sırada warface.
 
Katılım
11 Şub 2015
Mesajlar
603
tek efsane yok ama..
red alert
diablo 2
call of duty serisi
bunların bende yeri ayrıdır. ama Skyrim hala oynuyorum 2011 den beri
 
Katılım
13 May 2015
Mesajlar
231
resident evil butun serileri,silent hill 1,dead space butun serileri.god of war 1-2,cok hastasi olmasamda battlefield 3,cod serileri,outlast gerilim hayatta kalma ,bu tarz oyunlari severim.
 
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
2,484


Comodore un disk driveı vardır.Ben de kullanmıştım.Hatta bu 5.25 diskler önlü arkalı kullanılırdı.3.5 disklerin yazma korumasını bilirsiniz.5.25 diskte zımba gibi bir aletle kenarını çentik açılır yazma sonrası etiket takardık.
 
Katılım
4 Ağu 2015
Mesajlar
619
[url]http://i.hizliresim.com/1LNRX5.jpg[/url]

Comodore un disk driveı vardır.Ben de kullanmıştım.Hatta bu 5.25 diskler önlü arkalı kullanılırdı.3.5 disklerin yazma korumasını bilirsiniz.5.25 diskte zımba gibi bir aletle kenarını çentik açılır yazma sonrası etiket takardık.

Siz bunu commodore 64 e mi bağlıyordunuz? Eğer öyle ise ben bunu o zaman kaçırmışım. Belki kısa süre sonrasında Amiga 500 ler çıktığı için direk ona geçmiştik galiba. Commodore 64 leri sadece kasetli olarak hatırlıyorum.
 
Katılım
18 Ağu 2014
Mesajlar
899
Aklindan herhangi bir oyun geçir sana hayatımdan ne kadar zaman çaldıgını soliyim :)
 
Katılım
26 Ağu 2015
Mesajlar
507
cod 2 multiplayer benim bilgisayarımda her daim olur :)(forumdan birkaç arkadaşla oynuyoruz arada) bir de battlefield 1 indirdim adil kullanım kotamı mahvettiği için bitiricem o oyunu kesin :)
 
Katılım
1 Mar 2014
Mesajlar
659
Counter strike global ofensive sıkılmadan oynayabileceğim bi oyun. Ets2 battlefield seriside oynuyorum ama cs kadar beni etkileyemez.
 
Katılım
17 Ara 2014
Mesajlar
767
Şu anda Torment: Tides Of Numunera ve Resident evil 7 oynuyorum.

Efsane oyunlar dedin mi liste kabarık :

-Planscape Torment (bana göre bir rpg oyununda anlatılmış en iyi hikayedir)
-Star Wars Knight of the old republic
-Half-Life 1 ve 2
-Eye of the beholder serisi
-Stonekeep
-Bioshock
-Batman Arkham serisi
-Alien Isolation
-Resident Evil 4
-Limbo ve Inside
-Unreal Tournament
-Quake 3 Arena
-Fallout 1 ve 2
-Portal 1 ve 2
-The Talos Principle
-Salt And Santcuary
-Thief 1 ve 2
-Need for speed Underground
-Chaos Engine
-Speedball 2
-Project X

İlk anda aklıma gelenler.....
 
Katılım
15 Tem 2016
Mesajlar
309
Lisedeyken, okuldan kacip multiplayer starcraft oynamaya giderdik. Sonra counter sardik. Cumartesi rn buyuk eglencemiz kadikoyde ki Trip cafe ye gidip saatlerce counter strike oynamakti. Sonra uni yi kazandik ve software bir oyun vardi Bitefight diye. Dereceler yaptik :)
Aralarda diablolu geceler oldu tabii - 56 k ile baglanilan donem. Geceleri girerdik internete rahat baglanalim diye.
Ve sonra WoW hayatima girdi ve sosyal hayatimi bitirdi. 2 yil boyunca wow - is - uyku arasinda bir hayat gecirdim. Ta ki hayatimi birlestirdigim esimle tanisana dek.

Suan ki hayatim ise; esim - is - motor ve uyku oldu :)


Bir de kacamak yapip PS4 aldim. Ancak PC tadi veremiyor.
Oyun tavsiyelerinizi de acigim :)
 
Son düzenleme:
Katılım
2 May 2015
Mesajlar
149
Commodore 64 kasetliydi efenim. 3,5 lik disketle çalışan modeli Commodore Amiga 500 :)

Beyoğlu Pera Palasın yakınında Tepebaşı'ndaki şimdi TRT binası olan yer Tüyap Fuar merkeziydi. Yıl 1990 da orada bilgisayar fuarından babam bana Amstrad 464 almıştı. Commodorcular ve Amstradçılar vardı. Commodorcular daha yaygın olduğu için oyunları piyasada daha çok bulunsa da , Amstrad oyun kalitesinde biraz daha iyi idi :mrgreen:

http://www.computinghistory.org.uk/userdata/images/large/PRODPIC-2805.jpg

http://www.geekvintage.com/images/commodore-64-system.jpg

https://teknoseyir.com/wp-content/uploads/2014/05/amiga_500.jpg

Dostum commodore ve amiga farklı aletler.

Commodore 64'ün kasetli ve disk drive'lı olmak üzere iki farklı modeli vardı. Bendeki disk drive'lıydı ve 5.25 inch kocaman disketleri vardı.
Commodore 64 disk sürücüsü resmi:
Commodore-1541-Floppy-Disk-Drive.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst