hyosung gt 250r titreşim nasıl azaltılır?

Katılım
14 Tem 2015
Mesajlar
1,406
Merhaba hyosung gt 250 ra sahibiz. 120 130 larda okadar çok titriyor ki elcikler el uyuşuyor. Bunu azaltmanın yolu var mıdır?
 
Katılım
20 Eyl 2013
Mesajlar
2,767
Sen mi aldın? Hayırlı olsun. Kullanıcıları gelecektir şimdi, bir şey vardır. Yoksa titrememesi lazım. Millet 170 falan yapıyor o motorla.
 
Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
3,527
Daha önce 2012 hyosung kullanan birisi olarak böyle bir sorunla karşılaşmadım açıkçası. Merak ettim bende
 
Katılım
2 Tem 2012
Mesajlar
4,753
Motosikleti
Hero X Pulse 200
Kalın yağ kullanılmış olabilir. Motora mutlaka 10w-40 yağ konulmali.
 
Katılım
2 Tem 2012
Mesajlar
4,753
Motosikleti
Hero X Pulse 200
kardeş ben 10-50 kullanıyorum öyle birşey olmuyor başka bi nedeni oalbilir.. makinam cbr125

hyosung kalın yağ sevmez, 10w-50 yi bilmem ama 20w-50 koyanlar titreşimden çok şikayet ediyorlardı. El uyuşturacak kadar titreşim varsa ilk bakılması gereken yer bence yağdır, titreşime büyük sıkıntılar sebep verebilir. Motor kaç model ve kaç bin km de?
 

cxe

Katılım
15 Kas 2013
Mesajlar
198
Ateslemede sorun varsa tek silindire dusmus olabilir, performansta bir dusus var mi?
 
Katılım
28 Tem 2016
Mesajlar
852
subap ayarına baktırın,
dişli zincir kontrolünü yapın yağsızsa yağlayın eskimişse değiştirin.
bujileri yada ateşleme kablolarını kontrol edin.
lastik balansınıza baktırın

daha önce titremeyen motorun titremesi için başka bir sebep yok bildiğim kadarıyla.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst