Bajaj Bajaj Pulsar 150 NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
24 Şub 2017
Mesajlar
2
Arkadaşlar herkese iyi forumlar, bende Pulsar 150NS Almayı düşünüyorum yaza doğru bayadır halayim motor almak sonunda gerçekleştiricem az kaldı :) sizce sıfır mı almalıyım yoksa 2.el mi? motorda fazla bir bilgim yok sürdüm ama aşırı derece değil hem 150 iyi bir başlangıç olur hemde pulsar rahat motor (sınavda da 150 sürdüm :) başlangıç motoru olabilir bence ama sıfır mı yoksa 2.el mi kararsız kaldım doğrusu siz ne dersiniz?
 
Katılım
21 May 2014
Mesajlar
224
Arkadaşlar herkese iyi forumlar, bende Pulsar 150NS Almayı düşünüyorum yaza doğru bayadır halayim motor almak sonunda gerçekleştiricem az kaldı :) sizce sıfır mı almalıyım yoksa 2.el mi? motorda fazla bir bilgim yok sürdüm ama aşırı derece değil hem 150 iyi bir başlangıç olur hemde pulsar rahat motor (sınavda da 150 sürdüm :) başlangıç motoru olabilir bence ama sıfır mı yoksa 2.el mi kararsız kaldım doğrusu siz ne dersiniz?
imkanın varsa tabi ki sıfır.
 
Katılım
18 Haz 2016
Mesajlar
230
Beyler servisteyken su arkada solda bulunan ayak koyma kismini söktürmeyi unuttum kendi söken var mi basit midir ?
 
Katılım
11 Haz 2014
Mesajlar
149
Arkadaşlar eski bir ns200 kullanıcısı olarak maddi imkanlarım dahilinde 1600km de bir NS150 aldım. Motordan genel olarak memnunum hızlanması titremşimsiz olması sürüş yapısı felan tanış olduğum bir motor. Fakat sanırım başkalarınında başına gelmiş 6000-7000 devirlerdeki o gaz yememe ve silkeleme problemi benim motorumdada var 6000 devire kadar canavar 7000 devirden sonrada canavar ama o arada bi sapıtıyor silkeliyor gaz dalgalı oluyor felan. genel olarak forumu okumaya çalıştıma ama detaylı bi çözüm ben bulamadım sanırım.

Tam olarak çözümü şudur diyebileceğiniz yöntem nedir_? neyapmam gerekiyor.
 

reo

Katılım
11 Mar 2007
Mesajlar
718
Arkadaşlar Merhaba.
Yeni tanıtılan ns160 modeli hemen satışa çıkacak mıymış? Fuara giden arkadaşların bilgisi var mı?
Tanıtılan diğer modellerin yanında çok sönük kaldı, ilgilenen kimse yok galiba. Forumda başlık açan yok, sözünü eden bile yok.
Motor hakkında bilgi varsa paylaşım yapalım lütfen. Selamlar.
 
Katılım
1 Şub 2017
Mesajlar
96
Arkadaslar motosikletle 8 bin devirde sonra Torku değişiyordu eskiden çok daha hızlı devirleniyordu.Ama şimdi bunu 10 bin devirden sonra yapıyor.Aynı sorun başına gelen varmı ?
 
Katılım
11 Haz 2014
Mesajlar
149
BU arada konuyu komple okumaya çalıştım çoğu kişi titreşim var gibi şeyler yazmış yabenim motorumda titreşim yok yada çoğu kullanıcının bajaj ilk motoru mondial küba asya kral gibi motorların yanında titreşim yok denicek kadar az cbf veya ybr den fazla bir titreşimi yok ki birde düşünürseniz ki bu motor onlardan daha torklu ve güçlü onlardan fazla titreşimi olması gerekir ama yinede yok denecek kadar az.

Şimdi bir ikinci tavsiyem var başıma gelen bir olaydan dolayı tecrübedir. daha önceden 200 Ns motorum vardı ve normal olarak memnundum çin motorlarından sonra bana titreşimsiz ve süper gelmişti taaaaki başka bir arkadaşın 200ns ini kullanana kadar meğer ben baya baya arızalı motorla gezmişim adamın motorunda sıfır tittreşim vardı benimkine göre dedimki ozaman benim motorda bir sıkıntı var ve servise götürdüm servis uğraştı ama bi çözüme ulaşamadan motor satıldı gitti.

Demek istediğim titreşim var diyen arkadaşlar önce aynı motordan başka kullanıp kıyaslasınlar . birde başka marka aynı değerde motorlarla kıyaslasınlar.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
2 Mar 2017
Mesajlar
871
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Konu başlığı bajaj pulsar 150-160ns kullanıcıları olarak değiştirilmeli:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 03:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:29 ----------

Bajaj pulsar 150 ölüyorum buna ya.

200ns olsa neyse derdim 150 ns o kadar övünecek motor değil
 
Katılım
9 Şub 2016
Mesajlar
283
Yüksek devirler dışında bendede titreşim yok

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:01 ----------

Komik bir yorum küçük dünyanızda mutluluklar
 
Katılım
4 Şub 2017
Mesajlar
12
beyler bende mavi siyah var ama bu ondeki yapiskanlari soksem satarken bi sorun olur mu cok cirkin duruyor bencr hic yakismamis hatta depo bolumunu boyatmayi dusunuyorum maviye ruhsatta felan bi problem olur mu
 
Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
2,412
beyler bende mavi siyah var ama bu ondeki yapiskanlari soksem satarken bi sorun olur mu cok cirkin duruyor bencr hic yakismamis hatta depo bolumunu boyatmayi dusunuyorum maviye ruhsatta felan bi problem olur mu

ruhsatta çift renk olacağından siyah mavi mavşye depoyu boyatırsan pek sorun olmaz
 
Katılım
21 May 2014
Mesajlar
224
Yedek depoya nasıl geçirebilirim motoru? Şuan yakıt vanası en üst noktaya bakıyor yani saat 12 yönünde acaba ne tarafa çevirince yedek depoya veçer?
 
Katılım
17 Kas 2014
Mesajlar
440
Yedek depoya nasıl geçirebilirim motoru? Şuan yakıt vanası en üst noktaya bakıyor yani saat 12 yönünde acaba ne tarafa çevirince yedek depoya veçer?
Musluğun üzerinde 3 işaret vardır. Biri yarım bardak, biri tam dolu bardak şeklinde. Musluktaki ok işareti yarıma bardak şekline bakarsa yedektedir. Tam dolu şekline getirirsen ana depoda dır. Yarım şekilde kapatırsan benzin akışı durur. Yani tam kapalı hale gelir
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst