bmw 1200 gs 30 bin - 40 bin arası iyi bir motor bulunur mu?

Katılım
12 Tem 2014
Mesajlar
139
merhabalar, 0 ayarı 100.000 bulan bir motor.
ikinci elde 30 bin 35 binlik motor da görüyorum.
bu fiyatlara bu motoru alabilir miyiz?
sizce çok büyük sıkıntılar olur mu?

expertise soktuğumuzda motorda neyi var neyi yok dökülür mü sonradan sürpriz yapma ihtimali var mı?

10 yaşında motorlar neredeyse

https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-bmw-sahibinden-r1200-gs-adventure-399581248/detay

https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-bmw-2006-model-r-1200-gs-adventure-407176960/detay

https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-bmw-acil-satilik-2008-model-r-1200-adventure-204734382/detay
 
Katılım
23 Haz 2006
Mesajlar
689
Düzenli bakımlarının yaptırılıp yaptırılmadığını araştırın ve servis kayıtlarının olup olmadığını, bu ve benzeri motorlar dünya turu yapmak için üretilmiş makinalardır 30-40 binler önemli değil önemli olan bakımlı olmaları, yoksa ortalıkta ne motorlara binip çıkma lastik peşinde olanlar var.Tabi bu yazdıklarım binici iseniz, yoksa alıp 1 sezon sonra satma niyetiniz varsa zararlı çıkma ihtimaliniz yüksek çünkü 200 km de araba alıp 20bin deki motora çok diyoruz maalesef.
 
Katılım
12 Tem 2014
Mesajlar
139
beni yanlış anladınız başlığı yanlış attım galiba 30 bin tl km bazında bakmamıştım. km takıntım yok fiyat olarak düşük vermeleri bir sıkıntısınımı gösterir onu merak ettim.
 
Katılım
26 Eyl 2015
Mesajlar
956
İşletme masrafları çok yüksek olduğu için ikinci el değer kayıpları yüksek oluyor malesef.

Sarf malzeme fiyatlarına bir bakın isterseniz.

Km sorun değil ancak gerekli malzemelerin ve bakımların yapılması iki haneli rakamları bulur, tabi orjinal parça kullanılarak.Diğer türlü makinanın canına okuma faslına geçilir .

Alacaksanız bunlara hazırlıklı olarak alın, ben bu makinayı alıyorum ama, bakımlarınıda eksiksiz yaptırabilecek güçteyim diyebiliyorsanız, Bmw'ler genellikle km düşürülmemiş bakımları yaptırılmış makinalardir.
 
Katılım
30 Eki 2014
Mesajlar
545
senin belirttigin fiyat aralıgında ben de 60000 km de 2006 model r 1200gs imi daha yeni aldım... aldıgım kişi uzun yıllardır arkadasım ve uzun suredir onun kullandıgı bir motosikletti onun icin gözüm kapalı aldım.

ama tanımadıgın birinden alacaksan ekspertiz mutlaka yaptır... onun dısında diger arkadaslarında dedigi gibi bakımı ve parcaları pahalıdır diger marka modellere gore.. bunları göz onunde bulundurarak almalısın...
 
Katılım
10 Haz 2014
Mesajlar
166
Belirtmiş olduğun fiyat aralığı 2005-2008 yıllar arası modelleri için makul değerler. Gönül isterki daha ucuz olsun. Bu makinalarda km çok sorun değil. Arkadaşlar ifade etmiş. Geçmişini bildiğin yada satıcına güvendiğin bir makina bu fiyatlara bu kilometreler de alınabilir.

Çok büyük sıkıntı dediğin ise ancak şu olabilir; makinanın motoru sekiyor öksürüyor yada hor kullanıldıysa zaten almaya değmez. Ama debriraj, fren takımları gibi sarf malzemeleri orjinal kullanılmalı ve bunlar da ciddi maliyetler. Örneğin ABS, yada Final Drive falan. Tabi bu durumların üstesinden internet kullanarak gelebilirsin.

120.000 km de 2000 model 1150 GS sahibiyim. Genel bakıma soktum. Rulman satıyorum diye bağıran adam dan 350 tl ye alıcağın parçaları 170 tl ye de bulabiliyorsun. Bu işin borusan tarafı da var... İşletim maaliyetleri yüklü olabilir. Sen kurcalar ve iyi bir ustan bulursan yarı yarıya düşedebilir.

En keyiflisi de alıp yaptırım temizledikten sonra bunlara binmesi :) Paha biçilemez bir deneyim.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
O kadar eski ancak ve ancak Japon alirdim sahsen... Arada ciddi risk farki var. Arkadaslar dunya turu yapan ikinci dunya savasi boxer ornekleri verecekler ama arastirdigim kadariyla durum hic te oyle degil, ozellikle de gunumuz standartlarindaki Japonlarla karsilastirinca. Uluslararasi GS forumuna girip bir dolasin. En iyi orada bilgi bulursunuz.

Ammmaaa... ille de GS diyorsaniz yapacak birsey yok. Belli bir miktar parayi kenara koymaniz lazim. Bakimi gorumu arabadan daha pahali bu aletlerin.
 
Katılım
29 May 2014
Mesajlar
3,557
Eski bir gs alinacaksa bence 2004 den yukari almamak hatta R 1150 GS ADV almak daha akillica olacaktir. Alacagin vakit muhakkak her iki kasanin ABS unitelerinin calisip calismadigi tamir yada degisip degismedigine bakilmali.
 
Katılım
28 Tem 2016
Mesajlar
852
şahsi fikrim enduro kullanan adam hele ki bmw kullanan adam son noktaya ulaşmıştır. motorunu herkesten güzel kullanmış, bakımlarını herkesten düzenli yaptırmıştır o kesinlikle su götürmez gerçek. tek teker denememiştir yani basmış gitmiştir. satıyorsa bir sıkıntısı vardır yada sıkıntı çıkarmak üzeredir. 1200 gs yi satıp 2500 gs almayacak ya bu adam. üstü yok :)

he yeter elimi eteğimi çekiyorum kullanmıcam diyorsa külliyen yalandır :) bu merete bir binen bir daha zor bırakır :)

açıkçası bu makinaları tercih etmezdim ikinci elde yaşlılarını özellikle. yine de tercih meselesi. alıp son sahibi olursunuz, artık ne sorun çıkartıyorsa yaptırır kullanırsınız diye düşünüyorum.
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
şahsi fikrim enduro kullanan adam hele ki bmw kullanan adam son noktaya ulaşmıştır. motorunu herkesten güzel kullanmış, bakımlarını herkesten düzenli yaptırmıştır o kesinlikle su götürmez gerçek. tek teker denememiştir yani basmış gitmiştir. satıyorsa bir sıkıntısı vardır yada sıkıntı çıkarmak üzeredir. 1200 gs yi satıp 2500 gs almayacak ya bu adam. üstü yok :)

he yeter elimi eteğimi çekiyorum kullanmıcam diyorsa külliyen yalandır :) bu merete bir binen bir daha zor bırakır :)

açıkçası bu makinaları tercih etmezdim ikinci elde yaşlılarını özellikle. yine de tercih meselesi. alıp son sahibi olursunuz, artık ne sorun çıkartıyorsa yaptırır kullanırsınız diye düşünüyorum.

İyi de adam hurdaya çıkarana kadar binmek zorunda mı?
Aynı motorun yüksek modelini almak isteyemez mi?
Bmw motosiklet alacaksınız yetkili servis bakımlı olduğu müddetçe alın. Özel servis adına kasap ellerinde heba olmuş bmw den maalesef hayır gelmez.
 
Katılım
28 Tem 2016
Mesajlar
852
İyi de adam hurdaya çıkarana kadar binmek zorunda mı?
Aynı motorun yüksek modelini almak isteyemez mi?
Bmw motosiklet alacaksınız yetkili servis bakımlı olduğu müddetçe alın. Özel servis adına kasap ellerinde heba olmuş bmw den maalesef hayır gelmez.

dostum empati yapar mısın biraz? gs 1200 sürüyorsun. yeni kasası çıkmış arada 30k fiyat farkı var. motor? motor aynı. abs? aynı abi ondan da var bunda da var. yeni ne var? led far koymuşlar. bide tricolor yapmışlar, bir de fıstık yeşili var ki görme. aa hemen gidip alayım çok güzel olmuş mu?

bmw motora bmw araba mantığıyla bakıldığını düşünmüyorum. yeni kasası çıkmadan bunu satıp yeni kasayı alayım diye zarar edip al sat yapmıyorlardır diye düşünüyorum.

eğer öyleyse güzel piyasa olur o segmentte. buradan simsarlara duyurulur:)
 
Katılım
29 May 2014
Mesajlar
3,557
Bu isin son noktasi GS 1200 degilki.. GS soyle bir kenara cekilsin KTM Super adventure 1290 varken..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu isin son noktasi GS 1200 degilki.. GS soyle bir kenara cekilsin KTM Super adventure 1290 varken..

Eminim ikisine de gücü yetecekken BMW seçecek olanlar vardır. Belli bir seviyeden sonra mesele şahsi tercihlere kalıyor.
 
Katılım
24 Ağu 2014
Mesajlar
1,296
merhabalar, 0 ayarı 100.000 bulan bir motor.
ikinci elde 30 bin 35 binlik motor da görüyorum.
bu fiyatlara bu motoru alabilir miyiz?
sizce çok büyük sıkıntılar olur mu?

expertise soktuğumuzda motorda neyi var neyi yok dökülür mü sonradan sürpriz yapma ihtimali var mı?

10 yaşında motorlar neredeyse

https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-bmw-sahibinden-r1200-gs-adventure-399581248/detay

https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-bmw-2006-model-r-1200-gs-adventure-407176960/detay

https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-bmw-acil-satilik-2008-model-r-1200-adventure-204734382/detay

Bence alma hocam. Forumda bi BMW ci arkadaş vardı, tek tek bakım onarım masraflarını sıralamıştı. (hiç de ucuz değildi)

Elbette sen bilirsin. 30-40bin TL çok iyi para. O fiyata 0km birçok motoru rahat rahat alırsın. Artan parayla Balkan turu yaparsın. (ciddiyim, hesaplayabilirsin http://www.motorumla.net/geziler/balkanlar/ )
 
Katılım
10 Haz 2014
Mesajlar
166
Bmw denilince tabi korku oluşuyor, işin aslına bakıldığında paralı adam motoru cidden GS. Ama bu motora biniyorsun diye dereden akar gibi para harcamaya da gerek yok. Doğru zamanda doğru şekilde yapılan harcamalar ile seni japon dan çok daha iyi götürebilir.

1100 - 1150 - 1200 GS gibi motorları başka motorlar ile kıyaslamak bence çok doğru bir karşılaştırma sunmuyor. KTM tartışmasız çok iyi motor.

Sağlam Usta + İnternette arama kabiliyeti + Geçmişi bilinen motor + Neye bindiğini bilen bir kullanıcı = Mutlu bir Gs kullanıcısı anlamına geliyor.

Bahsettiğim durum kesinlikle marka takıntısı ile alakalı yada bu nedenle söylenmiş birşey değildir. Anlatmaya çalıştığım, ben bu motora biniyorum ve mutsuz da olabilirim. Olmamak için ona göre bir süreç yaşıyor ve yaşatıyorum.
 
Katılım
14 May 2009
Mesajlar
981
Çok rahat bulunur.
10 yaş bmw için hiçbişey.
Grubumuzda 3 arkadaşta 1150 var.
En genci 16 yaşında. Bu sene 10 bin kmlik yola çıkacağız 3 kişi. Herşey mükemmel durumda

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:14 ----------

Kağıt üzerinde 1290 adv çok iyi bir motosiklet.
Ama gerçek hayatta R1200gs LC yani son su soğutmalı versiyon muhteşem bir şey.
Kullanımı, hissiyatı, hafifliği, frenlemesi, hızlanması, güvenliği.
1290 olmasa da başka ktm ler kullandım ama arada tecrübenin getirmiş olduğu bi fark var.
Tracer vs ise bu sınıflamada yer alamaz.
1 sene her koşulda tracer kullandım ama o bir Toyota Gt86 iken R1200gs bir Bmw 7 serisi. En fazla bu kadar yaklasabilir. Ha tracerin hızlanması dillere destan. 4. Viteste ön kaldırıyor
Bmw 1200 alın. Memnun kalırsınız.
Gerçekten anlatılmaz yaşanır diye buna denir. İnş bir gün alabilirim
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
eğer böyle bi motor alacaksanız km saatine bakma eğer tanıdıkta bakımlısını bulursan ölmez makinalar
1100 1150 si de efsane dir
temiz 1150 de alınabilir
alacağınız motor da abs ye iyi baktırın bizim bi arkadaş aldı abs de sıkıntı var kim bilir kaç para masraf çıkacak
abs çalışmıyor
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst