Bajaj Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
2 Mar 2017
Mesajlar
871
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Benimki benzin akıtıyor sürekli bir türlü servis yapamadı sinir oldum
Servis garantiye değişen parça için işçilik ücreti alabiliyor mu?
Aynalardan hiç memnun değilim dinciler aynası iş görür mü?
Pulları 4 lü taktırmak motor garanti dışı çıkacak diye dörtlü taktıramıyorum
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Benimki benzin akıtıyor sürekli bir türlü servis yapamadı sinir oldum
Servis garantiye değişen parça için işçilik ücreti alabiliyor mu?
Aynalardan hiç memnun değilim dinciler aynası iş görür mü?
Pulları 4 lü taktırmak motor garanti dışı çıkacak diye dörtlü taktıramıyorum

neresinden benzin akıtıyor, oringleri deforme olmuş olabilir.
işcilik almaz ama yağ da değişmesi gerekiyor ise sadece yağın parasını alır
tvs apachi aynası veya discovery aynası işinizi fazlasıyla görür
düzgün bağlantı yaparsanız dörtlü bir sıkıntı yapmaz isterseniz serviste dörtlü montajı yaptırabilirsiniz.
 
Katılım
28 Haz 2016
Mesajlar
7
merhabalar ben de 0km 200ns alıp aranıza katılmak istiyorum. Birkaç bayi ile konuştum sözleşmiş gibi 8870 9 taksit, 8500 nakit dediler. İstanbul anadolu yakasında bildiğiniz daha uyguna satan bayi var mı?
 
Katılım
29 Mar 2016
Mesajlar
458
merhabalar ben de 0km 200ns alıp aranıza katılmak istiyorum. Birkaç bayi ile konuştum sözleşmiş gibi 8870 9 taksit, 8500 nakit dediler. İstanbul anadolu yakasında bildiğiniz daha uyguna satan bayi var mı?

fiyatlar yükseldi tuzla üçerler dede aynı çenen kuvvetliyse alabiliirsin daha uygun fiyatlara ama zaten 8300 e veriyorlardı fakı 200 tl
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Euro-4 standartlarına uygun 2017 modellerimizin tavsiye edilen parekende fiyatları aşağıdaki gibidir;
• DOMİNAR 400: 17.998 TL (Mayıs ayı teslime hazır)
• PULSAR RS 200: 13.590 TL (nisan ilk hafta teslime hazır)
• PULSAR NS 200: 11.300 TL (nisan ilk hafta teslime hazır)
PULSAR NS 160 ve V15 modellerimizin fiyatları daha sonra açıklanacaktır.
Sektörümüze hayırlı olmasını diliyoruz.
 
Katılım
30 Kas 2016
Mesajlar
28
http://imageshack.com/a/img856/8799/sfp8.jpg



Teknik Özellikleri

Silindir Hacmi : 199,5 cc
Motor : Enjeksiyonlu Tek Silindir 4 valf 4 Zamanlı
Maksimum Net Güç : 23,52 ps 9500 dev/dk
Maksimum Net Tork : 18,3 Nm 8000 dev/dk
Soğutma Sistemi : Su Soğutmalı
Aktarma : Zincir
Şanzıman : 6 Vites
Ateşleme : 3 buji ile Digital CDI
Çalıştırma : Elektrik / Pedal
Aks Arası : 1363 mm
Yüksüz Ağırlık : 145 kg
Yakıt Tankı (yedek dahil) : 14,3 litre
Ön Süspansiyon : Sürtünmeyi önleyici burç ilaveli
teleskopik amortisörler
Arka Süspansiyon : Nitrox gazlı tekli amortisör
Ön Fren tip/boyut : Disk / 280 mm
Arka Fren tip/boyut : Disk/ 230 mm
Ön Lastik : 100/80 - 17 52P Tubeless
Arka Lastik : 130/70 - 17 61P Tubeless

Kullanım Kılavuzu

Öff süper ya süper.
 
Katılım
30 May 2012
Mesajlar
519
Yeni fiyatlardan sonra şu anki NS200'leri 8500 TL'ye almanın çok sıcak fırsat olduğunu düşünüyorum.
 
Katılım
23 Ocak 2017
Mesajlar
266
Evetttt.. aynen fiyatlar açıklandı gençler , 2017 model euro4 uyumlu NS200 satış fiyatı 11,300 TL alacaklara şimdiden hayırlı olsun..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
2 Mar 2017
Mesajlar
871
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Evetttt.. aynen fiyatlar açıklandı gençler , 2017 model euro4 uyumlu NS200 satış fiyatı 11,300 TL alacaklara şimdiden hayırlı olsun..

Fakat ABS mevcut

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:41 ----------

Euro-4 standartlarına uygun 2017 modellerimizin tavsiye edilen parekende fiyatları aşağıdaki gibidir;
• DOMİNAR 400: 17.998 TL (Mayıs ayı teslime hazır)
• PULSAR RS 200: 13.590 TL (nisan ilk hafta teslime hazır)
• PULSAR NS 200: 11.300 TL (nisan ilk hafta teslime hazır)
PULSAR NS 160 ve V15 modellerimizin fiyatları daha sonra açıklanacaktır.
Sektörümüze hayırlı olmasını diliyoruz.

Olması gereken fiyat
200ns 10.500
200rs 11.500
Dominar 400 15.000

---------- Mesajlar birleştirildi - 03:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:02 ----------

Bajaj QUTE koyacaksın dominar 400 motorunu
Son hızı 70 yerine 100 olacak
Fiyatı 25.000 bini geçmeyecek
Gözüm kapalı alırım:cat:

---------- Mesajlar birleştirildi - 06:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:07 ----------

neresinden benzin akıtıyor, oringleri deforme olmuş olabilir.
işcilik almaz ama yağ da değişmesi gerekiyor ise sadece yağın parasını alır
tvs apachi aynası veya discovery aynası işinizi fazlasıyla görür
düzgün bağlantı yaparsanız dörtlü bir sıkıntı yapmaz isterseniz serviste dörtlü montajı yaptırabilirsiniz.

Mobilden yazdığım için yazdığım kelimeleri otomatik düzenlemiş
Discover aynısını önerenler var aklımda fakat malzeme kalitesi 200ns gibi mi
Eğer malzeme kalitesi kötüse motorda sırıtabilir
Dörtlü garantiye çıkar dedi servis garanti bitsin dörtlü montajı yaparım dedi
Servisimiz değiştirecem hiç memnun değilim servis değil sanarsın kasap
Benzin sağ taraftan benzin deposunun altından akıtıyor bujilerede akıyor
Servisin dediğine göre benzin hortumundanmış
Şimdi ise daha vahim durum hem dediğim o yerden hemde sele plastiğinin sağ tarafı ordan da akıtıyor
Benzin akıtıtırken motor yağ ikaz lambası yanıyor
Motor yağ akıtmıyor sık sık kontrol ediyorum
5000 deviri geçince benzin daha hızlanıyor akıtıyor
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Mar 2017
Mesajlar
12
Herkese selam bir adet pulsar 200 ns alarak aranıza katıldım.Umarım keyifli tecrübelerden bahsederiz.Mutlu ve güvenli sürüşler. Med Mekssss
 
Katılım
17 Kas 2014
Mesajlar
440
Fakat ABS mevcut

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:41 ----------



Olması gereken fiyat
200ns 10.500
200rs 11.500
Dominar 400 15.000

---------- Mesajlar birleştirildi - 03:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:02 ----------

Bajaj QUTE koyacaksın dominar 400 motorunu
Son hızı 70 yerine 100 olacak
Fiyatı 25.000 bini geçmeyecek
Gözüm kapalı alırım:cat:

---------- Mesajlar birleştirildi - 06:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:07 ----------



Mobilden yazdığım için yazdığım kelimeleri otomatik düzenlemiş
Discover aynısını önerenler var aklımda fakat malzeme kalitesi 200ns gibi mi
Eğer malzeme kalitesi kötüse motorda sırıtabilir
Dörtlü garantiye çıkar dedi servis garanti bitsin dörtlü montajı yaparım dedi
Servisimiz değiştirecem hiç memnun değilim servis değil sanarsın kasap
Benzin sağ taraftan benzin deposunun altından akıtıyor bujilerede akıyor
Servisin dediğine göre benzin hortumundanmış
Şimdi ise daha vahim durum hem dediğim o yerden hemde sele plastiğinin sağ tarafı ordan da akıtıyor
Benzin akıtıtırken motor yağ ikaz lambası yanıyor
Motor yağ akıtmıyor sık sık kontrol ediyorum
5000 deviri geçince benzin daha hızlanıyor akıtıyor

Benzin bujinin üstüne akıyor demişsin. Aman dikkat et, mucburiyet yoksa o şekilde kullanma. Birden alevlenir Allah korusun.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
2 Mar 2017
Mesajlar
871
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Benzin bujinin üstüne akıyor demişsin. Aman dikkat et, mucburiyet yoksa o şekilde kullanma. Birden alevlenir Allah korusun.

Bujilere akması ve selenin sağ tarafından akması orda elektrik devreleri var
Allah korusun bu motoru kullanmam çok büyük tehlike
Stop etme sorunu vardı fakat enjeksiyondan değil debirajdan vites büyütürken motor stop ediyor neyseki o sorun debiraj baltası değiştirerek çözüldü
Pulsar 200ns tehlikeli motosiklet
Gönül isterdik japon olmak
Aynalar çok kötü defalarca tehlike atlattım
Lastikler berbat çok tehlikeli
Ne kadar ekmek o kadar köfte
Bu motordan bu fiyata ancak bu kadar oluyor
 
Son düzenleme:
Katılım
31 Mar 2016
Mesajlar
134
11.300'e sahibinden'de ilanlar açılmaya başlamış. Nakite özel fırsat diyor. rahat 11'e bırakırlar gibi. Şahsen abs'li modelleri bekliyordum yeni başlayacağım için. rs200'ü beğenmiyordum, mt25'te de değişiklik olmayınca ve pulsar abs ile gelince almayı ciddi ciddi düşünmeye başladım.

Fiyatta yine bir güzellik için zorlayacağım şansımı. Haftasonu da mevcut modeli yine denemeyi düşünüyorum. kasko sigorta ekipman ile 15 bini geçmeyeceğini düşünüyorum. Bir tavsiyeniz olur mu acaba?
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Fakat ABS mevcut

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:41 ----------



Olması gereken fiyat
200ns 10.500
200rs 11.500
Dominar 400 15.000

---------- Mesajlar birleştirildi - 03:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:02 ----------

Bajaj QUTE koyacaksın dominar 400 motorunu
Son hızı 70 yerine 100 olacak
Fiyatı 25.000 bini geçmeyecek
Gözüm kapalı alırım:cat:

---------- Mesajlar birleştirildi - 06:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:07 ----------



Mobilden yazdığım için yazdığım kelimeleri otomatik düzenlemiş
Discover aynısını önerenler var aklımda fakat malzeme kalitesi 200ns gibi mi
Eğer malzeme kalitesi kötüse motorda sırıtabilir
Dörtlü garantiye çıkar dedi servis garanti bitsin dörtlü montajı yaparım dedi
Servisimiz değiştirecem hiç memnun değilim servis değil sanarsın kasap
Benzin sağ taraftan benzin deposunun altından akıtıyor bujilerede akıyor
Servisin dediğine göre benzin hortumundanmış
Şimdi ise daha vahim durum hem dediğim o yerden hemde sele plastiğinin sağ tarafı ordan da akıtıyor
Benzin akıtıtırken motor yağ ikaz lambası yanıyor
Motor yağ akıtmıyor sık sık kontrol ediyorum
5000 deviri geçince benzin daha hızlanıyor akıtıyor

tvs apachi aynası takabilirsiniz.
servis yapınca damı garantiden cıkıyor.
servis garantiden çıkar diyor dörtlü için ama benzin akıtmasına çare bulamıyor enteresan, depo plastiğini sökün deponun etrafına bakın elbet bir yerde kaçak olduğu akıntısı göreceksiniz, hortumdan kaçırıyor ise yeni hortum taksın işi bitirsin çok mu zor onu yapmak.
yağ ikaz lambasının onunla bir alakası yok servise gidip cihaza bağlattır büyük bir sorun olmadan yoksa yağlama yapmaz ise motor başına iş alırsın.
en kısa zamanda adam akıllı bir servise baktır geç olmadan.
 
Katılım
18 May 2016
Mesajlar
1,293
Arkadaşlar dominar alacağım için pulsarımı ilana koydum.Değerlendirmek isteyen irtibata geçebilir.İlan henüz yayınlanmadı ilan no 407188603.

İlanda 2015 model yazıyor trafiğe çıkışı 2016 nisan ayıdır.
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
arkadaşlar bilen yok mu ?

abs sadece onde var,

a.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst