Yamaha R6 Ve Suzuki GSR 600 ile Viraj Keyfi :)

Katılım
16 Ağu 2013
Mesajlar
234
Merhaba arkadaşlar.:king:

Yarışlara 3 hafta kala kendimizi iyiden iyiye geliştirmeye devam ediyoruz.
İlk antrenman videolarımız da çoğu kişinin eleştirdiği hatalarımızın bugüne geldiğimiz de çoğunu düzelttik ve en iyi tur zamanımızı 1.45 küsürlerden 1.30 küsürlere kadar çekmeyi başardık :cat: bu yüzden çok mutluyum.
Geçen hafta aldığım sıfır botlar 2. haftasında yanları sürtmekten artık iyice aşındı buna sevinsek mi üzülsek mi bilemedik :queen: (öğrenci olunca bütçe baya bi zorluyor.)

Geçen sene ki yarışlarda 1000cc ss kategorinde 1.olan Soner Sony Akbaş Honda CBR 1000RR Fireblade ile 1.27 en iyi tur zamanı yapmıştır.
Biz şuan trafiğe açık iken, 600cc ile ve benim motorun nazara gelmesiyle dağ yolunda göstergenin bağlantısı çıktı ve alet takımı olmadığı için o şekilde antrenman yapmak zorunda kalmamıza rağmen 1.32 1.30 küsür yaptık. Malesef bu hafta kamerayı şarj etmeyi unuttuğumuz için video biraz kısa oldu ve en iyi turlarımızı çekemedik.
İnşallah bu 3 hafta boyunca hedefimiz süreyi trafiğe açıkken 1.20 ye çekmek ve yarışta trafiğe kapalı olunca 1.10 civarı bir süre yapıp adanın rekorunu kapmak :cat:
Daha fazla uzatmadan hemen video linkine geçeyim.
Her zaman olduğu gibi yine yorumlara açığız :cat:
İyi seyirler :thumleft:

Video Linki : https://www.youtube.com/watch?v=srVs1YTs2B8

Diğer videolarımız için kanalımızın linki : https://www.youtube.com/channel/UC_LM3TAaRp-ExXrzgUOrNGA

Bizi instagramda takip etmeyi unutmayın : https://www.instagram.com/a.t.a.mcy/

 
Katılım
14 Tem 2015
Mesajlar
1,406
çift şerit bir yön ise sürdüğünüz yönden bir araç gelirse hiç şansınız yok
 
Katılım
31 Ocak 2013
Mesajlar
1,106
Yola bakacağım gösterge oynayıp duruyor bir türlü odaklanamadım. Senin iyi dikkatini dağıtmıyor.
 
Katılım
16 Ağu 2013
Mesajlar
234
çift şerit bir yön ise sürdüğünüz yönden bir araç gelirse hiç şansınız yok

Hocam yol tek gidiş tek dönüş yolun çoğunda soldan yani kendi seridimizden gittik. Genelde sağ şeridi geçtiğimiz yerler açık virajlar veya ağaç çalı çırpının arasından yolun devamı gözüken virajlar. Ben şahsen hiç bir kör yolun devamını görmediğim virajda sağ şeridi geçmedim. Ayrıca burasinin Kıbrıs olduğunu hatırlatmak isterim bu tarz yollarda araba sürücüleri 20-30 la ve kendi seritlerinden hiç taşmadan gidiyorlar. Artı olarak da yol pek kullanılmayan bir yol günde 10 araba geçiyor yada geçmiyor dur.
Yola bakacağım gösterge oynayıp duruyor bir türlü odaklanamadım. Senin iyi dikkatini dağıtmıyor.

Hocam aslında pek fazla göstergeye bakmamayi tercih ediyorum normalde de ama yazdığım gibi aşağıda o sallanırken inanılmaz dikkatimi dağıtıyor. Ve firlayip gitmesin diye kalkışta çok sakin kalkıyorum frenlemeyi normalinden çok daha erken ve yavaştan serte doğru yapıyorum. Videonun bazı yerlerinde yolun eğlencesine dalıp unutuyorum ve ani fren yaptığımda gösterge takla atar gibi oluyor :)
Nazara geldik heralde bağlantı yerinden çıkması. Bunada şükür:cat:
 
Katılım
17 Eki 2009
Mesajlar
1,090
Viraj çizginizi gözden geçirmenizi öneririm. Bu şekilde, yolu iyi okumanız ve yolun devamı ile birlikte gelebilecek tehlikeleri de önceden görmeniz imkansızlaşıyor. Ve viraja erken girmek her zaman hız ve zaman kaybettirir.
Dış çizgide kalıp yolun tamamen açıldığını gördüğünüzde gazla beraber virajdan çıkarsanız hem daha hızlı hem de daha güvenli sürmüş olursunuz.
Kötü haberlerinizi duymak istemem, yolda tur zamanı hesaplamanın sonu mutlu bitmeyebilir. Dinlemezsiniz ama, yapmayın yani :mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Ara 2016
Mesajlar
81
Merhaba arkadaşlar.:king:

Yarışlara 3 hafta kala kendimizi iyiden iyiye geliştirmeye devam ediyoruz.
İlk antrenman videolarımız da çoğu kişinin eleştirdiği hatalarımızın bugüne geldiğimiz de çoğunu düzelttik ve en iyi tur zamanımızı 1.45 küsürlerden 1.30 küsürlere kadar çekmeyi başardık :cat: bu yüzden çok mutluyum.
Geçen hafta aldığım sıfır botlar 2. haftasında yanları sürtmekten artık iyice aşındı buna sevinsek mi üzülsek mi bilemedik :queen: (öğrenci olunca bütçe baya bi zorluyor.)

Geçen sene ki yarışlarda 1000cc ss kategorinde 1.olan Soner Sony Akbaş Honda CBR 1000RR Fireblade ile 1.27 en iyi tur zamanı yapmıştır.
Biz şuan trafiğe açık iken, 600cc ile ve benim motorun nazara gelmesiyle dağ yolunda göstergenin bağlantısı çıktı ve alet takımı olmadığı için o şekilde antrenman yapmak zorunda kalmamıza rağmen 1.32 1.30 küsür yaptık. Malesef bu hafta kamerayı şarj etmeyi unuttuğumuz için video biraz kısa oldu ve en iyi turlarımızı çekemedik.
İnşallah bu 3 hafta boyunca hedefimiz süreyi trafiğe açıkken 1.20 ye çekmek ve yarışta trafiğe kapalı olunca 1.10 civarı bir süre yapıp adanın rekorunu kapmak :cat:
Daha fazla uzatmadan hemen video linkine geçeyim.
Her zaman olduğu gibi yine yorumlara açığız :cat:
İyi seyirler :thumleft:

Video Linki : https://www.youtube.com/watch?v=srVs1YTs2B8

Diğer videolarımız için kanalımızın linki : https://www.youtube.com/channel/UC_LM3TAaRp-ExXrzgUOrNGA

Bizi instagramda takip etmeyi unutmayın : https://www.instagram.com/a.t.a.mcy/

https://www.youtube.com/watch?v=srVs1YTs2B8

Bu sefer bayıldım arkadaşlar
Teşekkürler ederim paylaşım için
Bak bir ata sözü daha dogru çıktı
DOST ACI SÖYLER DİYE
Birnebze daha iyisini yapmanız için teşvik etmişsek ne mutlu bizlere
 
Katılım
16 Ağu 2013
Mesajlar
234
Viraj çizginizi gözden geçirmenizi öneririm. Bu şekilde, yolu iyi okumanız ve yolun devamı ile birlikte gelebilecek tehlikeleri de önceden görmeniz imkansızlaşıyor. Ve viraja erken girmek her zaman hız ve zaman kaybettirir.
Dış çizgide kalıp yolun tamamen açıldığını gördüğünüzde gazla beraber virajdan çıkarsanız hem daha hızlı hem de daha güvenli sürmüş olursunuz.
Kötü haberlerinizi duymak istemem, yolda tur zamanı hesaplamanın sonu mutlu bitmeyebilir. Dinlemezsiniz ama, yapmayın yani :mrgreen:

Hocam çok doğru bi tespit yapmışsınız neredeyse ilk defa bu kadar doğru bir yorumda bulunan yoktu. Fark ettiğiniz gibi özellikle de ilk sağ ve sol viraj arka arkaya ve malesef hızlı gidelim diye uğraşırken erken giriyoruz bu yüzden 2.olan sola virajda hem önü kaybediyoruz hem de zaman kaybediyoruz. Bunun gibi 2-3 viraj daha var ama şuan telefonda olduğum için tam dakikasini ve kaçıncı viraj olduğunu hatirlayamiyorum.
Çok teşekkür ederim yorum için. Bunları düzeltmeye calisicaz.:cat:
Bu sefer bayıldım arkadaşlar
Teşekkürler ederim paylaşım için
Bak bir ata sözü daha dogru çıktı
DOST ACI SÖYLER DİYE
Birnebze daha iyisini yapmanız için teşvik etmişsek ne mutlu bizlere

Tabiki de bütün yorumları dinliyoruz zaten bu konuları buraya açma amacımız da bu zaten. Bakıyoruz yoruma o hafta deniyoruz eğer gerçekten işe yariyorsa onu tekrar ederek beyine alistiriyoruz. Zaten geçmişteki videolardan bu zamana gelene kadar ki her hafta olan gelişmeden bu bariz belli oluyordur.:cherry:
Hocam bu konuyu biraz açmalısınız.Yasallık la ilgili kısmını yani.

Hocam yasallik derken eğer yarış yasal mi değil mi diye soruyorsaniz tabiki de yasal. Kıbrıs motosiklet Federasyonu bizzat düzenliyor. Kanalimizdan eski yarıştan görüntülere ulaşabilirsiniz:cat:
 
Katılım
31 Eki 2013
Mesajlar
556
Virajı alırken dıştan alıp içeri kesmelisin.

Siz genelde içeriden başlayıp dışarı kayıyorsun.

İçeriden başlamak motoru daha fazla yatırmaya zorlamak demek dolayısı hem daha tehlikeli hemde motoru yavaşlatıyorsun.

Ayrıca dışarıdan alınan bir viraj çizgisi ile virajı içini yolu daha iyi görürsün.

Yazdıklarımı farklı kaynaklardan okursan ne demek istediğim daha net anlaşılabilir...

İyi sürüşler.
 
Katılım
16 Ağu 2013
Mesajlar
234
Virajı alırken dıştan alıp içeri kesmelisin.

Siz genelde içeriden başlayıp dışarı kayıyorsun.

İçeriden başlamak motoru daha fazla yatırmaya zorlamak demek dolayısı hem daha tehlikeli hemde motoru yavaşlatıyorsun.

Ayrıca dışarıdan alınan bir viraj çizgisi ile virajı içini yolu daha iyi görürsün.

Yazdıklarımı farklı kaynaklardan okursan ne demek istediğim daha net anlaşılabilir...

İyi sürüşler.

Bir üst mesajda da yazdığım gibi çoğu virajda olmasada bazı virajlarda bu hatayı malesef yapıyoruz. En belirgin olduğu viraj da ilk sağa olan virajda erken girince sola girilen virajda çok içerde kalıyoruz böyle olunca hem hizlanamiyoruz hemde ön tarafı kaybediyorum çizgiye sokabilmek için ani kontra verince. Daha 4 hafta var yarışa inşallah halledicez o zaman kaybınıda.
Teşekkürler yorumun için :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst