- Katılım
- 23 Ocak 2017
- Mesajlar
- 266
1,3 mm yazıyı zor okudu diye kaza yapacak hali yok.
Trafik şakaya gelmez, nerede , ne zaman ne sebeple kaza yapacağın aklının ucundan bile geçmez.
1,3 mm yazıyı zor okudu diye kaza yapacak hali yok.
Bence sen bir psikyatriye görün. Bu kadar adamsınız bir kişi de dememiş ki ulan görüyorsan oku görmüyorsan da gözün bozuk işte.
1,3 mm yazıyı zor okudu diye kaza yapacak hali yok.
3 metreden 1.3 mm boyundaki P ile R harfini zor ayırt etti diye adama gözlük verip ehliyetine yazacak.Niye gözübozuk diye.Gözü sağlam olanlar koskaca motorsikleti görmüyorlar.Bu bozukluğunda bir seviyesi olmalı.0,50 gözlük takan biri belki yaptığı iş sebebiyle çok çok iyi görmesi gerekiyordur.Trafikte bu kadar keskin bir görüşe ihtiyacı olmaz.
Bence kafana takma. Gözün bozuk da olabilir yada sonradan bozulabilir de. Bunda büyütülecek bir şey yok. Ben mesela şahin gibi görüyordum fakat son zamanlar sanki yazıları biraz daha kendimden uzaklaştırırsam daha iyi görüyorum hissine kapıldım. Gündelik hayatımda başka türlü farkına varmiyorum ama belki de bozuldu biraz. Bunu dert etme orada yazılacak diye. Sanmıyorum polisin seni durdurup gözlük soracağını.
Lenstede numara vardir bence gozunde sikinti olan biri olarak soyluyorumki goz doktoruna git ve muayene ol gozundeki sikintiYa gore doktor sana ya gozluk verecek yada saglam raporu verecektir. Merak etme 0.25 yada 0.50ye kadar bence gozluk vermez. Alirsin saglam raporunu ayrica o kucucuk harfler yol kenarindaki tabelalarin uzaktan gorunmus halleri....