Yıl olmuş 2017 hala euro 3 emisyon-abs siz -karbüratörlü-kampana disk motor...

Katılım
16 Şub 2017
Mesajlar
9
Yıl olmuş 2017 hala euro 3 emisyon-abs siz -karbüratörlü-kampana disk motor yüksek yakıt tüketimi aşırı yüksek parça fiyatları sık sık değişen parçalar donanımlardan yoksul motorlar var piyasada üretilmeye devam ediliyor
Nedir ya!!!
 
Katılım
5 Tem 2015
Mesajlar
3,027
senin motorun parasına o dediğinden 10 tane alıyorsun işte. hem hiç öyle parça fiyatı yüksek değil 500 tl ye komple silindir piston segman egsantrik ne varsa değiştirebiliyorsun. "Arka tekerim kaydı düştüm, yamaha bana gömdü " derdi yok. Ben olsam ben de üretirim.
 
Katılım
15 May 2016
Mesajlar
1,960
Kaydırmalı debriyaj yok bi kere abi.Kafenin önüne gelirken 5'ten 1'e pürüzsüz çekemedim.Kahrol yamaha.Geçen de virajda ön fren kendi kendini sıktı lanet olası IRC lastikler yüzünden.:jocolor:
 
Katılım
10 Ocak 2016
Mesajlar
1,819
Arz talep, herkes uzay mekiği alabilecek durumda olsaydı her yerde uzay mekiği satılırdı
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Karbüratörlü motorların Enjeksiyonlu motorlardan çok yaktığına dair bir kanıt var mı ? Motosikletlerde enjeksiyon sistemleri çok ilkel. Düşük cc tek silindirli enjeksiyonlu motorlarda kalkış torku çok düşük, mobilet gibi bağırta bağırta hareket ediliyor. Bu durumda da karbüratörlü motorlardan daha az yakamıyolar. Uzun yolda karbüratörlü, enjeksiyonlu yakıt farkı zaten yok.
 
Katılım
31 Eki 2016
Mesajlar
2,422
Adamlar kraker parasına yakıt alıyor, sen diyosun motor çok yakıyo :D
Adam 2 maaş ile Beta 250 alıyor, sen diyosun r25 te abs yok :D
Adamın exc 400F köprüden düşüyor video çekip gülüyorlar, sen diyosun grenaj çok pahalı :D

Asırlardır kır atımı suladığım, ırmağının akışına ölürüm Türkiyem :D
 
Katılım
27 Nis 2015
Mesajlar
4,294
Yıl olmuş 2017 hala euro 3 emisyon-abs siz -karbüratörlü-kampana disk motor yüksek yakıt tüketimi aşırı yüksek parça fiyatları sık sık değişen parçalar donanımlardan yoksul motorlar var piyasada üretilmeye devam ediliyor
Nedir ya!!!

GBQn6v.jpg
 
Katılım
5 Tem 2015
Mesajlar
3,027
O değil de "Kampana disk" kelimesine takıldım ben. Kampana frenin diski nasıl bişey bileniniz var mı?
 
Katılım
31 Eki 2016
Mesajlar
2,422
O değil de konuyu açan adam bi kac saat önce burdaydi, şimdi banned :D

Dünya hayatı işte , bi gün varsın bi gün yok asdfghkdla :D :D
 
Katılım
19 Ocak 2016
Mesajlar
1,484
Rahmetli babamın bir lafı vardı;
Akıl verme para ver. Senin akıl bende de var.

Ben de isterim Versys, Crossruner veya VStrorm'a binmeyi.
 
Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
8,913
Karbüratörlü motorların Enjeksiyonlu motorlardan çok yaktığına dair bir kanıt var mı ? Motosikletlerde enjeksiyon sistemleri çok ilkel. Düşük cc tek silindirli enjeksiyonlu motorlarda kalkış torku çok düşük, mobilet gibi bağırta bağırta hareket ediliyor. Bu durumda da karbüratörlü motorlardan daha az yakamıyolar. Uzun yolda karbüratörlü, enjeksiyonlu yakıt farkı zaten yok.

Aralarında hiçbir fark yok ise enjeksiyon sistemi neden üretiliyor , adamlar büyük paralar harcayıp gelistiriyorlar ve maliyet kalemini yukseltip araçlara monte ediyorlar, sebep ne olaki :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst