[MT-İstanbul] Yarin Benim Doğum Günüm (30/08/2006)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
23 Ağu 2006
Mesajlar
60
Kardeşim iyiki doğdun nice yıllara sağlık ve mutlulukla
sevdiklerinle ve sevenlerinle beraber.....:rendeer: :cherry: :cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Tem 2006
Mesajlar
505
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
fazla bayragı olan varsa alabilirim ödünç gece sonunda teslim etmek şartı ile.
benimki biliyorsunuz DARÜLACEZE ziyareti dönüşü arka fren balatasına sıkışıp gazi olmuştu:):):)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Tem 2006
Mesajlar
505
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
eminönünden servis kalkıyorsa bende o servise katılabilirmiyim falla incirli mincirli bulamam akşam akşam



Tmmdır :cat:

eminönündeysen beraber geçeriz bende cagaloglundayım 6.30 da çıkıyorum valiligin orayı geç ışıklardan sonra sagda bekle
 
Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
1,152
beyler 4 saat kaldı..
pastalar hazırmıııı..
ülen kaç gündür açım beeee..
pasta çukulatalı olsum hemii..
:queen: :cat: :cherry:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Tem 2006
Mesajlar
505
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
beyler 4 saat kaldı..
pastalar hazırmıııı..
ülen kaç gündür açım beeee..
pasta çukulatalı olsum hemii..
:queen: :cat: :cherry:
vedatım cihanla konuştum şimdi sana özel 600f pastası yaptırıyor şu an 288km yapanlarından:)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst