Zincir Kilit Onguard 8016L beast 14mm 180cm

Katılım
11 Şub 2016
Mesajlar
287
Geçen gün konusu olduğunda bu kilit hakkında sorular da sorulmuştu, ben de buradan en azından fotoğrafını paylaşayım dedim. Biraz fazla büyük ve ağır, zinciri tutan arkadaş da 1.90 boyunda, yaba gibi ellere sahip, bunu göz önünde bulundurun. Acayip güven veriyor, sağlam bir yere bağlandığında hiçbir hırsızın oturup bununla uğraşmayacağını düşündürtüyor insana. Kilit kısmı da oldukça güven veriyor. Büyüklüğü ve ağırlığı nedeniyle topcase içerisinde taşınacak bile olsa yanınıza almanız biraz zor, bunu söylemeliyim. Ben ayrıca bir asma kilit alarak zinciri bulunduğu yere bu asma kilitle bırakmayı, zincirin kendi kilidini yanıma almayı düşünüyorum. 358 lira gibi bir fiyatı vardı. Ben 180cm olan modeli aldım, 110cm olan da var, almayı düşünüyorsanız uzunluğuna dikkat ediniz. Saygılarımla.

Pny4X6.jpg


g27zmZ.jpg
 
Katılım
23 Ocak 2017
Mesajlar
266
Geçen gün konusu olduğunda bu kilit hakkında sorular da sorulmuştu, ben de buradan en azından fotoğrafını paylaşayım dedim. Biraz fazla büyük ve ağır, zinciri tutan arkadaş da 1.90 boyunda, yaba gibi ellere sahip, bunu göz önünde bulundurun. Acayip güven veriyor, sağlam bir yere bağlandığında hiçbir hırsızın oturup bununla uğraşmayacağını düşündürtüyor insana. Kilit kısmı da oldukça güven veriyor. Büyüklüğü ve ağırlığı nedeniyle topcase içerisinde taşınacak bile olsa yanınıza almanız biraz zor, bunu söylemeliyim. Ben ayrıca bir asma kilit alarak zinciri bulunduğu yere bu asma kilitle bırakmayı, zincirin kendi kilidini yanıma almayı düşünüyorum. 358 lira gibi bir fiyatı vardı. Ben 180cm olan modeli aldım, 110cm olan da var, almayı düşünüyorsanız uzunluğuna dikkat ediniz. Saygılarımla.

http://i.hizliresim.com/Pny4X6.jpg

http://i.hizliresim.com/g27zmZ.jpg

Hayırlı olsun , size sorum ; bu zincir kilidin 180cm 10mm olanı var ondan alsam sizce çok mu ince olur ? Motoru tekerden ziyade , şasiden bağlamayı düşünüyorum çok kalın olursa şasi aralığından geçmez diye düşündüm.
 
Katılım
11 Şub 2016
Mesajlar
287
Bu benim aldığım çok çok yüksek ihtimallçoğu motosikletin şasisinden geçmez. İnanılmaz kalın, büyük ve ağır. 10mm olan da yeterli olur diye tahmin ediyorum. Çok fazla güven veriyor. İş arkadaşlarım bunu görünce benimle dalga geçti "vinç operatörü mü olacaksın" diye.
 
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
2,484
Ben aynı zincir kilidi N11 de 15 20 gün önce 265tl ye aldım.Kupunla falan baya uyguna gelmişti.Şimdi aldığım yeri kontrol ettim de orada da 350 olmuş.
 
Katılım
11 Şub 2016
Mesajlar
287
Ben aynı zincir kilidi N11 de 15 20 gün önce 265tl ye aldım.Kupunla falan baya uyguna gelmişti.Şimdi aldığım yeri kontrol ettim de orada da 350 olmuş.

Hayırlı olsun sizin de alışverişiniz. Sanırım dolar kurundan dolayı fiyatları yükseltmişler. Ben de almaya karar verdiğimde 300 liraydı ama geciktim, şimdi de n11 kuponuyla falan 311 liraya geldi taksitle.
 
Katılım
20 Ara 2016
Mesajlar
2,171
Bende kullanıyorum 110 luk galiba bendeki. 2 yıl olucak heralde. Ama gereksiz ağır taşıması zor. Alırsanız uzun alın.
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
2,954
Merhaba, ben de geçtiğimiz günlerde grade-80 gemi zinciri aldım. Fakat zinciri kilitlemek için uygun kilit bulamadım bir türlü.
Önerisi olan varsa sevinirim.
 
Katılım
2 May 2015
Mesajlar
1,583
alabildiğinin kalınını al,14mm makasın ağzına girmez,10mm girer ve armut gibi kesilir,ne kadar kalın olursa okadar güvenlidir,,tek dezavantajı ağırlığı
 
Katılım
11 Şub 2016
Mesajlar
287
Başlıkta yazmıştım 14mm'lik bu, bir 180 cm bir de 110cm uzunluğunda seçenekleri var.
 
Katılım
17 Ocak 2017
Mesajlar
88
Başlıkta yazmıştım 14mm'lik bu, bir 180 cm bir de 110cm uzunluğunda seçenekleri var.

haha :D yazdığınızı okudum fakat başlığa dikkat etmemişim kusura bakmayın.

12 mm'lik seçeneğini almayı düşünüyorum ben de umarım yeterince dayanıklıdır

alabildiğinin kalınını al,14mm makasın ağzına girmez,10mm girer ve armut gibi kesilir,ne kadar kalın olursa okadar güvenlidir,,tek dezavantajı ağırlığı

12mm makasın ucuna gelir herhalde değil mi?
 
Katılım
23 Ocak 2017
Mesajlar
307
Hayırlı olsun , size sorum ; bu zincir kilidin 180cm 10mm olanı var ondan alsam sizce çok mu ince olur ? Motoru tekerden ziyade , şasiden bağlamayı düşünüyorum çok kalın olursa şasi aralığından geçmez diye düşündüm.

Şasiden bağlamak istiyorsan aşağıdaki ürünü de düşünebilirsin. Çok rahat kıvrılabiliyor ve o pozisyonda sabit kalabiliyor. Motosikleti çizmeyen bir dış kaplamaya sahip. Tabii ki bir granit değil lakin yerden yüksekte yani şasiden bağladığın için de makaslarla kesilme şansı düşük. Ve granit zincir kilide vereceğim para ile yine Abus'un alarmlı disk kilidini bu şifreli kilit ile kullanmak bana daha mantıklı geldiği için tercihim o yönde oldu. Hırsız sadece granit kilidi kesmek için sabaha kadar uğraşabilir ya da motora zarar verebilir ama alarmlı disk kilidi olduğu zaman en ufak bir sallantıda alarm öteceği için cesaret edemez diye düşünüyorum. Alarm gece mahalleyi intetir cinsten bir şey çünkü. Brandayı da unutmayalım tabii ki. Yalnızca granit zincir kilit yerine alternatif olarak düşünülebilir... He granit zincir kilit artı alarm alabiliyorsan en iyisi tabii. :)

http://www.motosikletaksesuarlari.com/Abus-Motosiklet-Zincir-Kilit-Steel-O-Flex-1360-110_8099.html
 
Katılım
15 Tem 2014
Mesajlar
1,037
14mm ve 16mm agizli makaslar mevcut. O yuzden 14mm zincir makasin agzina girebilir. Kesip kesememesi ayri konu.
 
Katılım
2 May 2015
Mesajlar
1,583
14mm ve 16mm agizli makaslar mevcut. O yuzden 14mm zincir makasin agzina girebilir. Kesip kesememesi ayri konu.

14 mm ağızlı makas olması demek kesebilmesi demek değil,,14 mm makasın ağzına zorda olsa girer ama kesmeye kalktığında kalın olduğundan makasın ağzından dışarı kayar,yani insan gücüyle kesilmez,,ancak bu 14mm sertleştirilmiş çelik için geçerli,sıradan 14 mm inşaat demiri tabiki yumuşak olduğundan makasın ağzından kaymaz ve zorda olsa kesilir

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:29 ----------

haha :D yazdığınızı okudum fakat başlığa dikkat etmemişim kusura bakmayın.

12 mm'lik seçeneğini almayı düşünüyorum ben de umarım yeterince dayanıklıdır



12mm makasın ucuna gelir herhalde değil mi?
14mm den aşağısını almanı tavsiye etmem,14 ve yukarısı
 
Katılım
23 Ocak 2017
Mesajlar
266
Şasiden bağlamak istiyorsan aşağıdaki ürünü de düşünebilirsin. Çok rahat kıvrılabiliyor ve o pozisyonda sabit kalabiliyor. Motosikleti çizmeyen bir dış kaplamaya sahip. Tabii ki bir granit değil lakin yerden yüksekte yani şasiden bağladığın için de makaslarla kesilme şansı düşük. Ve granit zincir kilide vereceğim para ile yine Abus'un alarmlı disk kilidini bu şifreli kilit ile kullanmak bana daha mantıklı geldiği için tercihim o yönde oldu. Hırsız sadece granit kilidi kesmek için sabaha kadar uğraşabilir ya da motora zarar verebilir ama alarmlı disk kilidi olduğu zaman en ufak bir sallantıda alarm öteceği için cesaret edemez diye düşünüyorum. Alarm gece mahalleyi intetir cinsten bir şey çünkü. Brandayı da unutmayalım tabii ki. Yalnızca granit zincir kilit yerine alternatif olarak düşünülebilir... He granit zincir kilit artı alarm alabiliyorsan en iyisi tabii. :)

http://www.motosikletaksesuarlari.com/Abus-Motosiklet-Zincir-Kilit-Steel-O-Flex-1360-110_8099.html

Tavsiyen icin tesekkur ederim kardeşim. Benimde aklimda boyle bir sistem vardi dogrusu :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst