Siz birbirinizden rahatsız oluyorsunuz.
Muhtemelen başka birileri de sizden rahatsız oluyor.
Böyle bir kısır döngü var anlaşılan.
Fuarlar firmaların getirdiği yenilikleri sergileme alanları.
Motosiklet vs satmak için bir sürü dükkanları var.
Kime hitap ettikleri gibi bir durum da yok.
Sanayi makineleri fuarı değil ki bu.
Gençler gidecek, gezecek hevesleri yoksa bile oradakilerden etkilenip heves edecek ve aramıza katılacaklar.
Hem çoğalmaya ve görünür olmaya çalışıp hem de potansiyel kullanıcının önünü kesmeye çalışmak adil değil.
Paran varsa gel yoksa gelme anlayışı yanlıştır.
Bu duruma klüplerden önce firmaların kendisi itiraz etmeli.
Dünyanın hemen her yerinde motosiklet klüpleri, dergiler ve hatta firmalar fuar davetiyesi dağıtır.
Fuara çok kişinin gelmesi firmanın avantajınadır.
O fuar bölümüne dünyanın parasını gelen kalabalık için veriyorlar.
Yoksa amaç alıcıya ulaşmaksa dükkanlar zaten bunun için var.
Fuar girişleri bedava ya da çok cüzi bir ücretle olmalı.
Türkiye'de ekonomik şartlar zaten malum.
Bir çok insan olmayan parasıyla motosiklet alıyor.
Yani borçlanarak.
Bir de bunun üstüne masraf çıkarmanın bir anlamı yok.
Bunun dışında şikayet ettiğiniz konularda haklı olabilirsiniz.
Fakat kimsenin alnında bu motosikleçi bu değil, bunun parası var bunun yok, bu resim çekmeye geldi bu almaya yazmıyor.
Kawasaki standında resim çekinip bmw standından motosiklet alan olacağı gibi honda standındaki mankene sarkıp, yan stanttan eldiven alıp çıkabilir adam bilemezsiniz.
Derdi bacak görmek olan magandayı da bilet parasıyla engelleyemezsiniz.
ben geçen ay aldım, 15tl idi. bir tane de öğrenci bileti aldım biradere, ona da 10 tl verdim.
Yurt dışında bu iş nasıl oluyor acaba?
Kuluplere bir dünya davetiye ama bireysel motosiklet kullanıcının şimdi canı yokmu
Tam mantıklı görünmeyebilir ama sorunla ilgili...
En azından motoru olan herkes motorunu değiştirmek ve yeni çıkan modellerden almak ister. kendi adına motosiket ruhsatını gösterene mesela yüzde 50 yüzde 30 falan bi indirim yapılabilir. Yani sektör zaten motorcu olan motora binen insanları, her sene düzenli fuara gelen, motosikletin kendisinden aksesuarına kadar her konuda müşteri konumunda olan insanlara borçlu.
Sen baağyanaşu kadar indirim diyip orayı damlı gece kulubu mantığıyla yönetiyorsan motosiklete yıllardır binen insanlara ihanet etmiş oluyorsun
1) İndirim yanlış kişiye/zümreye yapılıyor
2) Fiyatlar fahiş
3) kimse mecbur değilse bu sene motor almasın(Türk halkının yapamadığı şey tepki vermek)
Tebrik ederim doğru yorumlamışsınız bana göre, herkes gelmeli, her gelen motosiklet alacak diye bi kaide yok, fuarın amacı zaten motosiklet tanıtımı isteyen hayalindeki motorun fotosunu çeker isteyen motorları inceler, şu apaçiydi bu apaçiydi deme hakkımız yok sonuçta apaçi dediğiniz kişiler özellikle gençler ve yaşları 16-18 değişiyor genellikle ve hala çocuk sayılır bu yaştakiler fazla bişey beklemeye gerek yok..Siz birbirinizden rahatsız oluyorsunuz.
Muhtemelen başka birileri de sizden rahatsız oluyor.
Böyle bir kısır döngü var anlaşılan.
Fuarlar firmaların getirdiği yenilikleri sergileme alanları.
Motosiklet vs satmak için bir sürü dükkanları var.
Kime hitap ettikleri gibi bir durum da yok.
Sanayi makineleri fuarı değil ki bu.
Gençler gidecek, gezecek hevesleri yoksa bile oradakilerden etkilenip heves edecek ve aramıza katılacaklar.
Hem çoğalmaya ve görünür olmaya çalışıp hem de potansiyel kullanıcının önünü kesmeye çalışmak adil değil.
Paran varsa gel yoksa gelme anlayışı yanlıştır.
Bu duruma klüplerden önce firmaların kendisi itiraz etmeli.
Dünyanın hemen her yerinde motosiklet klüpleri, dergiler ve hatta firmalar fuar davetiyesi dağıtır.
Fuara çok kişinin gelmesi firmanın avantajınadır.
O fuar bölümüne dünyanın parasını gelen kalabalık için veriyorlar.
Yoksa amaç alıcıya ulaşmaksa dükkanlar zaten bunun için var.
Fuar girişleri bedava ya da çok cüzi bir ücretle olmalı.
Türkiye'de ekonomik şartlar zaten malum.
Bir çok insan olmayan parasıyla motosiklet alıyor.
Yani borçlanarak.
Bir de bunun üstüne masraf çıkarmanın bir anlamı yok.
Bunun dışında şikayet ettiğiniz konularda haklı olabilirsiniz.
Fakat kimsenin alnında bu motosikleçi bu değil, bunun parası var bunun yok, bu resim çekmeye geldi bu almaya yazmıyor.
Kawasaki standında resim çekinip bmw standından motosiklet alan olacağı gibi honda standındaki mankene sarkıp, yan stanttan eldiven alıp çıkabilir adam bilemezsiniz.
Derdi bacak görmek olan magandayı da bilet parasıyla engelleyemezsiniz.
Yıllardır sadece okuyordum, dayanamayıp yazacağım. Şu "keko" yada daha ağırı "en fazla cg'ye binebilen kekolar" tarzında yorumlar can sıkıcı. Motosiklet bir sevdadır. Herkes gücü ve ihtiyacı doğrultusunda bu hazzı yaşar. Hayallerine dokunabilmek, ufak tefek ihtiyaçlarını maddi gücü nispetinde karşılamak için fuara gider. Motorculuk kendini elit zanneden paralı züppe olayı mıdır? Mekanı cennet olsun, imkansızlıklar içinde, imkansızları yaşayan Ümmet Perkitan Abimizi burada saygıyla anıyorum. Motor zengin eğlencesi değil sevdadır. Bünyeye rüzgarla giren virüstür. Tekeriniz düz bassın.