Motosiklet Kulüplerinden Motosiklet Fuarına Kınama

AHZ

Katılım
20 Tem 2015
Mesajlar
198
Bu kulüplerin bedava girmesini gerektirecek ne çalışması varmış fuarla/motosiklet kullanıcılarıyla ilgili söyleyinde bizde bilsek. Yanlış yorum yapmasak.
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Siz birbirinizden rahatsız oluyorsunuz.
Muhtemelen başka birileri de sizden rahatsız oluyor.
Böyle bir kısır döngü var anlaşılan.

Fuarlar firmaların getirdiği yenilikleri sergileme alanları.
Motosiklet vs satmak için bir sürü dükkanları var.
Kime hitap ettikleri gibi bir durum da yok.
Sanayi makineleri fuarı değil ki bu.
Gençler gidecek, gezecek hevesleri yoksa bile oradakilerden etkilenip heves edecek ve aramıza katılacaklar.
Hem çoğalmaya ve görünür olmaya çalışıp hem de potansiyel kullanıcının önünü kesmeye çalışmak adil değil.
Paran varsa gel yoksa gelme anlayışı yanlıştır.
Bu duruma klüplerden önce firmaların kendisi itiraz etmeli.
Dünyanın hemen her yerinde motosiklet klüpleri, dergiler ve hatta firmalar fuar davetiyesi dağıtır.
Fuara çok kişinin gelmesi firmanın avantajınadır.
O fuar bölümüne dünyanın parasını gelen kalabalık için veriyorlar.
Yoksa amaç alıcıya ulaşmaksa dükkanlar zaten bunun için var.

Fuar girişleri bedava ya da çok cüzi bir ücretle olmalı.
Türkiye'de ekonomik şartlar zaten malum.
Bir çok insan olmayan parasıyla motosiklet alıyor.
Yani borçlanarak.
Bir de bunun üstüne masraf çıkarmanın bir anlamı yok.

Bunun dışında şikayet ettiğiniz konularda haklı olabilirsiniz.
Fakat kimsenin alnında bu motosikleçi bu değil, bunun parası var bunun yok, bu resim çekmeye geldi bu almaya yazmıyor.
Kawasaki standında resim çekinip bmw standından motosiklet alan olacağı gibi honda standındaki mankene sarkıp, yan stanttan eldiven alıp çıkabilir adam bilemezsiniz.
Derdi bacak görmek olan magandayı da bilet parasıyla engelleyemezsiniz.
 
Katılım
8 Kas 2016
Mesajlar
49
madem herkes şikayetçi 5 lira yapılsaydı ve herkese tc ile 1 bilet verilseydi kimsenin söyleyecek lafı olmazdı sanıyorum.
 
Katılım
10 Tem 2016
Mesajlar
11
sırf beleş bilet için mi bu kargaşa çıktı?
ben paralı olması taraftarıyım, mümkünse hem paralı olsun hemde bir tane bile bayan manken koymasınlar, motosiklet kültürü olmayan veya merak etmeyen tek bir kişi bile gelmesin ki fuara güzel bir gezip inceleyip dolaşalım, motorları yeni teknolojileri görüp araştırma yapalım, yoksa yukarıda bir çok üyenin dediği gibi aşırı kalabalık ve izdiham halinde bir fuar olacak...
 
Katılım
24 Ağu 2015
Mesajlar
382
40-50 lira ıcın bu kadar ağlanmaz. 365 günde bir oluyor. 50/365= 1,3 kr. hani biriktirsen günde 1,3 kr yapar. Toplum olarak beleşcılık o kadar kanımıza ıslemıs ki bedava b.k olsa atlıyacağız üstüne. Ben sonuna kadar destekliyorum uygulamayı. Hafta sonu hanımı çocukları da alayım hemde esantıyon vb toplarım dıyen cok ınsan oluyor. Olmasın efendim. Motor alacak adam fuarda bakıp da heveslenmez. Bir hevesi var ise geri kalan 365 günde de depreşir o merak etmeyin.

Not: Fuar da yemek alanları fıyatlarına ise hepden karsıyım. Butun gun gun dolanıyorsun elın mahkum orada yıyorsun. Gırıs cıkıs yok. Olsa da yemek yıyecek yer yok zaten etrafta. Insan su ıcmeye bıle korkuyor
 
Son düzenleme:
Katılım
31 Eki 2016
Mesajlar
2,422
Şahsen benim derdim parası değil, Allaha şükür fuar bilet fiyatı bana koymaz da.
Ama cidden merak ettiğim ve almayı düşündüğüm bi motoru incelemeye çalışıp, ama manken hanım arkadaşın sarkintilarinin yarattığı izdihamdan dolayı yaklaşamadigim için sınır krizi geçirmeyeyim deyip dönüyorum.
Ha buna bi çözüm bulunabilir mi ?
Bence hayır.

COQ hocamın dediği gibi kimin niye geldiğini alnına bakıp okuma şansımız yok.
Benimki sadece ızdırabın sitemi.
 
Katılım
5 Ara 2016
Mesajlar
177
Siz birbirinizden rahatsız oluyorsunuz.
Muhtemelen başka birileri de sizden rahatsız oluyor.
Böyle bir kısır döngü var anlaşılan.

Fuarlar firmaların getirdiği yenilikleri sergileme alanları.
Motosiklet vs satmak için bir sürü dükkanları var.
Kime hitap ettikleri gibi bir durum da yok.
Sanayi makineleri fuarı değil ki bu.
Gençler gidecek, gezecek hevesleri yoksa bile oradakilerden etkilenip heves edecek ve aramıza katılacaklar.
Hem çoğalmaya ve görünür olmaya çalışıp hem de potansiyel kullanıcının önünü kesmeye çalışmak adil değil.
Paran varsa gel yoksa gelme anlayışı yanlıştır.
Bu duruma klüplerden önce firmaların kendisi itiraz etmeli.
Dünyanın hemen her yerinde motosiklet klüpleri, dergiler ve hatta firmalar fuar davetiyesi dağıtır.
Fuara çok kişinin gelmesi firmanın avantajınadır.
O fuar bölümüne dünyanın parasını gelen kalabalık için veriyorlar.
Yoksa amaç alıcıya ulaşmaksa dükkanlar zaten bunun için var.

Fuar girişleri bedava ya da çok cüzi bir ücretle olmalı.
Türkiye'de ekonomik şartlar zaten malum.
Bir çok insan olmayan parasıyla motosiklet alıyor.
Yani borçlanarak.
Bir de bunun üstüne masraf çıkarmanın bir anlamı yok.

Bunun dışında şikayet ettiğiniz konularda haklı olabilirsiniz.
Fakat kimsenin alnında bu motosikleçi bu değil, bunun parası var bunun yok, bu resim çekmeye geldi bu almaya yazmıyor.
Kawasaki standında resim çekinip bmw standından motosiklet alan olacağı gibi honda standındaki mankene sarkıp, yan stanttan eldiven alıp çıkabilir adam bilemezsiniz.
Derdi bacak görmek olan magandayı da bilet parasıyla engelleyemezsiniz.

Mantıklı yorum. Sız fotograf cekmeye gelenden rahatsızsınız, onlar motoru almaya nıyetı olup motorun uzerıne oturandan rahatsız fotograf cekmek ıcın bekledıgınden. Ayrıca fıyat gayet uygun. Haftaıcı tam 20, ogrencı ve bayan 10 lıra, haftasonu herkese 35 lıra. Bunun nesı fazla kı? Motosıklet almak ıcın en az bu paranın 200 mıslını vermenız gerek, verıyorsunuzda.

Hanı bazen ınsanlar sadece konusmak ıcın konusur, sızde oyle yapıyorsunuz bence suan.
 
Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
2,412
Gidilmesede çok birşey kaybedeceğimizi düşünmüyorum zaten motor alırken kafanda bi model oluyor gidip bayide inceliyorsun zaten giriş neden paralı adamlar malını satacak fuarda zaten kira ödüyorlar biz niye ödeyecekmişiz neymiş kuru kalabalıkmış oldu gözlerim doldu oraya giden adam ya alacaktır yada almayı süşünüyordur zaten bence kimse gitmesinki ellerinde patlasın sonra seneye görün bakın noluyor ama bizim insanımız gider hiç bitşeyde olmadığı gibi bundada olur ve ohh ne güzel derler her sene dayatırlar sonra
 
Katılım
16 Ara 2014
Mesajlar
287
''fuarın gerçek ve nihai misafirleri bizlerin... '' Biz şahsi olarak gittiğimiz için sahte mi oluyoruz :D

Beleşe alışıldı mı böyle oluyor herhalde :D

geçen sene ilk defa gitmiştim terden,kokudan,sesten mahvoldum 2 tane motosiklet merak ediyordum sıra bekledim üzerine binip inceleyebilmek için :D
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Eki 2012
Mesajlar
1,043
Biletlerin parayla satılması lazım zaten :cat: ama mekan çok küçük be, bunuda kabullenmek lazım. :farao:

İçerde nefes bile zor alınıyor o derece kalabalık oluyor ama mekan tırt. :pr:
 
Katılım
27 Nis 2014
Mesajlar
2,207
Bu kadar da aymazlık olmaz. Ben de bunu kınıyorum o zaman.

Bilmem ne motosiklet kulubü bi tomar bileti önüne gelene dağıtacak, bir kaç motosiklet mağazası yolu düşene beleş bilet verecek vs.vs. Ne güzel dünya.

Çok yerinde ve mantıklı buluyorum bu önceden her bireyin bilet alma kararını. Önceki senelerde 8-9 TL'ye motosiklet dergisi alıyordum, yanında bilet veren. Bu sene de satışa çıkmasını bekledik, biletix'den biletlerimizi aldık. (7,5 TL öğrenci)

İlgisi olan adam takip eder alır biletini.

Motosiklet camiası onlarca problem ile boğuşurken , bu 40'a yakın motosiklet kulüpleri neredeydi acaba ? Muhattap bulunca suyunu çıkarmışlar bence.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben geçen ay aldım, 15tl idi. bir tane de öğrenci bileti aldım biradere, ona da 10 tl verdim.

Gayet makulmuş o zaman.

Tabii ki fuara gidenin motosiklet alması gibi bir zorunluluk yok.

Ancak sorun oluşturan alakasız kitlenin sayısını azaltmak için bilet etkili bir yöntem. Sonuçta bu bir hobi. Gerçekten ilgilenen makul bir giriş ücretini de karşılayabilir. Aksini iddia etmek te biraz beleşçilik oluyor...

Kulüplere gelince, alışık olanın avantası engellenince ilk başta protesto eder, ama bir süre sonra o da ayak uydurur. :)
 
Katılım
5 Eyl 2016
Mesajlar
210
Allah dağına göre kar verirmiş. Başka bir deyişle herkes layığını bulurmuş. Demek istiyorum ki, bu millete 60 TL bilet fiyatı gerek. Aman hocam kurtarma bizi fillerden.
 
Katılım
12 Eyl 2015
Mesajlar
101
çok yerinde bir karar. işi olmayan, fotoğraf çektirmek için gelen, oradaki mankene sarkıp barzoluk yapan, hayatında motora binmemiş ve binmeyecek olan 60 yaşındaki amca gelmesin. fuar bileti o kadar da uçuk değil. 3 paket sigaradan feragat edilip gayet de alınabilir. geçen sene ktm standından ktm duke serisini incelemek için 30 dakikaya yakın bekledim. neden ? hayatında motora binmemiş amcaların motordan inmesini beklemek için. yemek olayına gelince o kadar da komplike değil. alırsın kapalı 2 tane sandviç bi ayran atarsın çantaya.
 
Katılım
28 Ara 2015
Mesajlar
1,589
62 yaşındayım. 44 senedir otomobil minibüs kamyon gibi her türden arac kullanıcısıyım. Toplamda 2 milyon
km üzeri yol tecrübem var. 50 yaşıma dek kendi motosikletim olmadı. İlk motorumu 12 sene önce aldım. Bugün
Mondial Rx3i evo kullanıyorum. Beni büyük şehirlerdeki trafik problemi motor kullanmaya zorladı. 8 yıldır
Bursa 'dan İstanbul'a fuara geliyorum. Bursa gibi 2.5 milyonluk bir şehirde bulamadığım parçayı, aksesuarı
sarf malzemesini fuarda çok rahat bir şekilde alıp birkaç gün İstanbul'da çocuklarımda kaldıktan sonra
tekrar Bursa'ya dönüyorum. Son 2 senedir eşimi de fuara getiriyorum. Ne dersiniz 60 yaşındaki amcalara
fuarı yasaklarsak daha mı iyi olur acaba? Sizler de bu konuda nasıl düşünürsünüz? SEVGİLERLE.
 
Katılım
18 Tem 2005
Mesajlar
131
Yıllardır sadece okuyordum, dayanamayıp yazacağım. Şu "keko" yada daha ağırı "en fazla cg'ye binebilen kekolar" tarzında yorumlar can sıkıcı. Motosiklet bir sevdadır. Herkes gücü ve ihtiyacı doğrultusunda bu hazzı yaşar. Hayallerine dokunabilmek, ufak tefek ihtiyaçlarını maddi gücü nispetinde karşılamak için fuara gider. Motorculuk kendini elit zanneden paralı züppe olayı mıdır? Mekanı cennet olsun, imkansızlıklar içinde, imkansızları yaşayan Ümmet Perkitan Abimizi burada saygıyla anıyorum. Motor zengin eğlencesi değil sevdadır. Bünyeye rüzgarla giren virüstür. Tekeriniz düz bassın.
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Yurt dışında bu iş nasıl oluyor acaba?

Kuluplere bir dünya davetiye ama bireysel motosiklet kullanıcının şimdi canı yokmu:)

Tam mantıklı görünmeyebilir ama sorunla ilgili...

En azından motoru olan herkes motorunu değiştirmek ve yeni çıkan modellerden almak ister. kendi adına motosiket ruhsatını gösterene mesela yüzde 50 yüzde 30 falan bi indirim yapılabilir. Yani sektör zaten motorcu olan motora binen insanları, her sene düzenli fuara gelen, motosikletin kendisinden aksesuarına kadar her konuda müşteri konumunda olan insanlara borçlu.

Sen baağyana:) şu kadar indirim diyip orayı damlı gece kulubu mantığıyla yönetiyorsan motosiklete yıllardır binen insanlara ihanet etmiş oluyorsun

1) İndirim yanlış kişiye/zümreye yapılıyor

2) Fiyatlar fahiş

3) kimse mecbur değilse bu sene motor almasın(Türk halkının yapamadığı şey tepki vermek:))

Tahmin etmek zor değil. Ücretli olsa da 5 - 10 € arası bir ücreti vardır, öğrenciler bile harçlığıyla ziyarete gidebilir. Louvre müzesini bile 10 €'ya gezebiliyorsun.

Bence protesto edip gitmemek lazım ki fuar sadece kızlara bakmaya giden apaçilerle dolsun, akılları başlarına gelsin. Hem içeride bir tabak kuru fasulyeye iki sene önce 20 TL isteyen şerefsizlerin de ocağına incir ağacı dikilmiş olur. Haram olsun o yemeklerden kazandıkları paralar.
 
Katılım
15 Ağu 2015
Mesajlar
1,676
Siz birbirinizden rahatsız oluyorsunuz.
Muhtemelen başka birileri de sizden rahatsız oluyor.
Böyle bir kısır döngü var anlaşılan.

Fuarlar firmaların getirdiği yenilikleri sergileme alanları.
Motosiklet vs satmak için bir sürü dükkanları var.
Kime hitap ettikleri gibi bir durum da yok.
Sanayi makineleri fuarı değil ki bu.
Gençler gidecek, gezecek hevesleri yoksa bile oradakilerden etkilenip heves edecek ve aramıza katılacaklar.
Hem çoğalmaya ve görünür olmaya çalışıp hem de potansiyel kullanıcının önünü kesmeye çalışmak adil değil.
Paran varsa gel yoksa gelme anlayışı yanlıştır.
Bu duruma klüplerden önce firmaların kendisi itiraz etmeli.
Dünyanın hemen her yerinde motosiklet klüpleri, dergiler ve hatta firmalar fuar davetiyesi dağıtır.
Fuara çok kişinin gelmesi firmanın avantajınadır.
O fuar bölümüne dünyanın parasını gelen kalabalık için veriyorlar.
Yoksa amaç alıcıya ulaşmaksa dükkanlar zaten bunun için var.

Fuar girişleri bedava ya da çok cüzi bir ücretle olmalı.
Türkiye'de ekonomik şartlar zaten malum.
Bir çok insan olmayan parasıyla motosiklet alıyor.
Yani borçlanarak.
Bir de bunun üstüne masraf çıkarmanın bir anlamı yok.

Bunun dışında şikayet ettiğiniz konularda haklı olabilirsiniz.
Fakat kimsenin alnında bu motosikleçi bu değil, bunun parası var bunun yok, bu resim çekmeye geldi bu almaya yazmıyor.
Kawasaki standında resim çekinip bmw standından motosiklet alan olacağı gibi honda standındaki mankene sarkıp, yan stanttan eldiven alıp çıkabilir adam bilemezsiniz.
Derdi bacak görmek olan magandayı da bilet parasıyla engelleyemezsiniz.
Tebrik ederim doğru yorumlamışsınız bana göre, herkes gelmeli, her gelen motosiklet alacak diye bi kaide yok, fuarın amacı zaten motosiklet tanıtımı isteyen hayalindeki motorun fotosunu çeker isteyen motorları inceler, şu apaçiydi bu apaçiydi deme hakkımız yok sonuçta apaçi dediğiniz kişiler özellikle gençler ve yaşları 16-18 değişiyor genellikle ve hala çocuk sayılır bu yaştakiler fazla bişey beklemeye gerek yok..

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:26 ----------

Yıllardır sadece okuyordum, dayanamayıp yazacağım. Şu "keko" yada daha ağırı "en fazla cg'ye binebilen kekolar" tarzında yorumlar can sıkıcı. Motosiklet bir sevdadır. Herkes gücü ve ihtiyacı doğrultusunda bu hazzı yaşar. Hayallerine dokunabilmek, ufak tefek ihtiyaçlarını maddi gücü nispetinde karşılamak için fuara gider. Motorculuk kendini elit zanneden paralı züppe olayı mıdır? Mekanı cennet olsun, imkansızlıklar içinde, imkansızları yaşayan Ümmet Perkitan Abimizi burada saygıyla anıyorum. Motor zengin eğlencesi değil sevdadır. Bünyeye rüzgarla giren virüstür. Tekeriniz düz bassın.

Katılıyorum noktasına kadar
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Yazılanları okudum da bazı arkadaşlar gerçekten başka bir dünyada yaşıyorlar. Bekar ve öğrenci olunca hayat toz pembe geliyor insana tabi. Benim gibi hafta içi çalışan evli ve çocuklu insanların ailesiyle birlikte fuarı ziyaret etme maliyeti eğer İstanbul dışından geliyorsanız nereden baksanız 200 TL. Giriş fiyatı tam 35 TL, öğrenci seçeneği yok. Bunun adı soygunculuk, içeride o fiyattan yiyecek satmak da şerefsizliktir. Bir kere hafta içi tarifesiyle haftasonunu ayrı tutamazsınız. "Tutarlar gardeşiiim, serbest ekonomi bu" diyen serbest piyasa hayranları hayatları boyunca bu kazıkları yemeğe devam edebilirler. Zamanında Fransa'da Disneyland'e gitmiştik de, içeride satılan hamburger menüsü ile dışarıdaki arasında 50 cent fark vardı. Bizde olsa üç katı çekerlerdi.

Tamam biletler bedava dağıtılmasın ama 10 TL'den de fazla olmasın. Merak etmeyin, fuarda görmek istemediğiniz tipte herifler o parayı bile vermek istemeyeceklerdir.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst