Gereksiz Uyarı ??

Katılım
18 Eyl 2015
Mesajlar
78
Az önce saçma bir şekilde uyarı aldım ve diğer forum sakinlerinede sormak istiyorum.

Dün gece motosiklet üzerine açtığım kanalımın introsunu burada sizinle paylaştım bu forumunda amacı o değilmi zaten ama bana gelen uyarıda reklam yaptığım söylenmiş hayır sanki bu işten bir çıkarım varmış gibi ?

Yorumu size bırakıyorum hakszızsam siteden hesabımı silicem. :silent: :silent: :silent:
 
Katılım
31 Eki 2016
Mesajlar
2,422
Uyarı aldığın icin konu açtığından dolayı bi uyarı daha alırsan bi konu daha açacak mısın hocam ? :queen:
 
Katılım
18 Eyl 2015
Mesajlar
78
Yok moruk sadece insanca sordum mantıklı bir cevabı varmı diye dalgaya alıcaksan hiç cevap verme daha iyi hayır çünkü motosiklet üzerine içerik üretmek isteyen bir insan olarak ve amacım sadece diğer motosiklet kullanıcıları ile paylaşımda bulunmak ama böyle saçma bir uyarı alıyorum bana çok gereksiz geldi sadece bunu belirtmek istedim.
 
Katılım
18 Haz 2013
Mesajlar
582
Hocam gereksiz değil. Nereden baksan Türkiye'de motovlog çeken ve ya bu tarz içerik üreten bir sürü kanal var. Şimdi bu tarz bir forum'da videonuzu yayınladığınız zaman benim gibi bir çok içeriği takip eden insanlar girip izleyecektir. Yanlış bilmiyorsam ki hiç sanmıyorum izlenme oranlarınıza, ve abone sayınıza göre reklamlar'da belli başlı ücretler alıyorsunuz. Ha derseniz ki ben youtube üzerinden reklam gelirlerini kapattım, sadece insanaların işine yarayacak içerikler üretiyorum ve bu işi hiç bir karşılık beklemeden yapıyorum. Buraya s.s alıp atın hepimiz görelim. Yanlış anlamayın belki burdan 100 tane abone çekebilirsiniz başka bir forum'dan ve ya blog'dan 100 tane derken zaten binevi reklam yapmış oluyorsunuz. Yoksa durduk yere hiç kimse videonuzu açıp izlemez. İyi forumlar.
 
Katılım
23 Ağu 2014
Mesajlar
90
Genelde vbolgger arkadaşların burada link paylaştıklarını görüyorum. Onlarda mı siliniyor acaba?
 
Katılım
18 Eyl 2015
Mesajlar
78
Hocam gereksiz değil. Nereden baksan Türkiye'de motovlog çeken ve ya bu tarz içerik üreten bir sürü kanal var. Şimdi bu tarz bir forum'da videonuzu yayınladığınız zaman benim gibi bir çok içeriği takip eden insanlar girip izleyecektir. Yanlış bilmiyorsam ki hiç sanmıyorum izlenme oranlarınıza, ve abone sayınıza göre reklamlar'da belli başlı ücretler alıyorsunuz. Ha derseniz ki ben youtube üzerinden reklam gelirlerini kapattım, sadece insanaların işine yarayacak içerikler üretiyorum ve bu işi hiç bir karşılık beklemeden yapıyorum. Buraya s.s alıp atın hepimiz görelim. Yanlış anlamayın belki burdan 100 tane abone çekebilirsiniz başka bir forum'dan ve ya blog'dan 100 tane derken zaten binevi reklam yapmış oluyorsunuz. Yoksa durduk yere hiç kimse videonuzu açıp izlemez. İyi forumlar.

Türkiyede kim motosiklet üzerine içerik üretipte kazanç sağlamış acaba merak ediyorum ayrıca ben bu içeriğ diğer motosiklet kullanıcıları ile paylaşmazsam ne anlamı var ?
Yinede cevabınız için teşekkür ederim :)
 
Katılım
18 Haz 2013
Mesajlar
582
Türkiyede kim motosiklet üzerine içerik üretipte kazanç sağlamış acaba merak ediyorum ayrıca ben bu içeriğ diğer motosiklet kullanıcıları ile paylaşmazsam ne anlamı var ?
Yinede cevabınız için teşekkür ederim :)

Dostum en basiti forum'da şu an banlı olan orhan abi vardı "barodi motovlog" diye aratırsan çıkar bir de instagramına bak google gelirinin aylık fotoğrafını paylaşmış. 230 lira mı neydi.. Askari ücretin 1400 olduğu şu zamanda eğlence amaçla video çekip 230 lira kazanmak gerçekten iyi para..
 
Katılım
18 Eyl 2015
Mesajlar
78
Dostum en basiti forum'da şu an banlı olan orhan abi vardı "barodi motovlog" diye aratırsan çıkar bir de instagramına bak google gelirinin aylık fotoğrafını paylaşmış. 230 lira mı neydi.. Askari ücretin 1400 olduğu şu zamanda eğlence amaçla video çekip 230 lira kazanmak gerçekten iyi para..

O parayı alamıyorsun hocam bi araştırın isterseniz :D Ayrıca keşke 3 kuruşla adam olunsa :D
 
Katılım
18 Eki 2016
Mesajlar
393
O parayı alamıyorsun hocam bi araştırın isterseniz :D Ayrıca keşke 3 kuruşla adam olunsa :D

Ufak bir düzeltme ekleyeyim.
Bahsettiğin Google reklamları ödemesi ise, parayı alabiliyorsun. Çek olarak alabiliyorsun en azından. Tabii kesintiler olacağını söyleyeyim.
Dahası herhangi bir içerik üzerinden bir çok şekilde para kazanabiliyorsun. Motosiklet konusu da bunlardan birisi. Tabii içeriğin özgünse kazanırsın. Yoksa kafaya kamera takıp, "miraba arkidişler, bugün e5 üstünden kozyataana gidiyoz" tadında içeriklerle para kazanma hayali kuran blogger ve vloggerlarla dolu ortalık.
 
Katılım
26 Kas 2016
Mesajlar
185
Videoların arka plan müziklerine dobra,beraber yürüdük vb. şarkıları ekle ön farı sök evde kullanılan sarı 100 lük ampul 💡 tak,sarayın önünde 3 tur atıp 2 köprüden geçtinmi,vlog açılışlarınıda eyyyy takipçilerim vb. Sekilde yaparsan hem laf eden olmaz hem bir SÜRÜ izleyicinin olur hemde paranı kazanırsın.
Hatta ilerde iyi bir cocuk olursan sirin babayı bile görebilirsin.
 
Katılım
18 Eyl 2016
Mesajlar
55
Yönetim uygun görüp bir ceza vermiş, siz de forum ahalisinden hak-güç bulup hiaağğ ben haklıyım ben doğruyum demek için son bir çıkış kapısı aramışsınız.

Zaten hergün onlarda saçma, gereksiz ve daha önceden açılmış konular açılıyor, her vlog sahibi de gelip kendi kanalının konusunu açacaksa zaten iyice perşembe pazarına döner forum.

Şimdi üyeliğinizi silebilirsiniz.
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
İçeriği henüz olmayan kanalın linkini neden attığınızı ben de anlamadım ama kabalık olmasın diye bişey yazmamıştım oraya.
Intro videosundan sonra atladığım Kuzey Kore videosu ilgi çekiciydi, onun için teşekkürler.
 
Katılım
31 Eki 2016
Mesajlar
2,422
Türkiyede kim motosiklet üzerine içerik üretipte kazanç sağlamış acaba merak ediyorum ayrıca ben bu içeriğ diğer motosiklet kullanıcıları ile paylaşmazsam ne anlamı var ?
Yinede cevabınız için teşekkür ederim :)

Turkiyede motovlog konusunda en bilindik ilk 5 vloggerdan birini samimi derecede tanıyorum hocam, ve reklamlardan abartısız aylık 500liraya yakın kazanıyor şu aralar.
Sen kazanç sağlamıyor olabilirsin eyvallah, ama kazanmak istedikten sonra kazanilabiliyor, tabiki ciddi emek sarf etmek gerekiyor.
 
Katılım
17 Eki 2009
Mesajlar
1,090
Motosiklet ile ilgili içerikler senelerdir makale tadında bilimsel dayanakları olan yazılar ve çevirilerle oluşturuldu zaten.
Fakat son zamanlarda ortaya çıkan vlog furyası ile oluşturulan bu videoların içeriği ; motosiklet ve sürüşden çok kişisel içerikte oluyor.
Bu videoları çekenlerin yaş ve tecrübelerine baktığınızda da ilk motosikletini kullanan birisinin motosiklet incelemesi yapması veya tavsiye vermesi çok mantıklı olmuyor.
Ve bir çok kanalını açan kişi, tıklanma veya takipçi sayısı için kanalının tanıtımını yaparak adeta anasayfayı kirletiyor :)
Kısacası youtube kanallarına bence dünyaca doymaya başlıyoruz
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst