Güney Rum'da Gezi ve Ekipman Fiyatları Part 1

Katılım
16 Ağu 2013
Mesajlar
234
Merhabalar arkadaşlar.
Kıbrıs'da gerek asker olarak gerek ben gibi öğrenci yada çalışma izni ile bulunan çoğu kişinin merak ettiği Güney Rum tarafına Uğur abimizi yolladık :queen:
Hem bahaneyle almak istediğimiz eksik parçaları temin ettik hemde ufak çaplı bir video çıkaralım dedik.
Gitmesinin asıl amacı parça almak olduğu için pek fazla dükkanlarda fiyatları gösteremedik fakat eğer sizden istek gelirse tabi ki kırmayıp tekrar yollarız ve sırf parça, motosiklet fiyatları ve istenirse diğer şeyler hakkında da detaylı özel olarak videolar hazırlayabiliriz bu sizlerden gelen isteğe bağlı:cat:

Kanalımıza abone olmak için : https://www.youtube.com/channel/UC_LM3TAaRp-ExXrzgUOrNGA

Bizi instagramda takip etmek için : https://www.instagram.com/a.t.a.mcy/

Video linki : https://www.youtube.com/watch?v=nCf_ITKszIw&t

İyi seyirler :rendeer:

PART I
-------------

 
Katılım
14 Ocak 2008
Mesajlar
4,154
tutulursa ikincisi çıkacak.
hafız esas aksiyon ikinci bölümde herhal.
dükkanları gezip çekiyorsun da fiyatları türkiye ile karşılaştırmalı yazarsan rumların ne kadar gavur olduğunu daha iyi anlarız.
 
Katılım
16 Ağu 2013
Mesajlar
234
Part 1 dememizin sebebi önceki videolarda arkadaşlar çok uzun diye şikayet de bulunmuşlardı bu yüzden 2 parta böldük.
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
İşte part nedir diyorum ben de. Lafı uzatmayayım. İki parta böldük nedir? İki parçaya böldük veya iki bölüm halinde yapmaya karar verdik daha iyi değil mi?
 
Katılım
16 Ağu 2013
Mesajlar
234
Ulan insan bize de sorar bir şey istiyor musun diye...

Sen sıkma güzel canını söyle gene gideriz ayıp ettin.

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:47 ----------

Watercolours eğer İngilizceye bu kadar karşıysanız keşke watercolours yerine su rengi koysaydınız nickinizi. Çoğu uyarıyı dikkate alarak kanalı ilerletmeye özen gösterdik ama böyle olunca pek ciddiye alamadım. Lütfen kişisel algılamayın.
 
Katılım
11 Ara 2015
Mesajlar
1,352
Sen sıkma güzel canını söyle gene gideriz ayıp ettin.

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:47 ----------

Watercolours eğer İngilizceye bu kadar karşıysanız keşke watercolours yerine su rengi koysaydınız nickinizi. Çoğu uyarıyı dikkate alarak kanalı ilerletmeye özen gösterdik ama böyle olunca pek ciddiye alamadım. Lütfen kişisel algılamayın.

Sen üzerine alınma, o siyaset yapamıyor diye biraz asabi.
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
Özetle şöyle diyeyim. İngilizce kullanmanız değil eleştirdiğim, varın hepsini İngilizce yapın (Bakınız. İmzam). Eleştirdiğim, Türkçe karşılığı varken Türkçe metin içinde İngilizce kullanmak. Rumuzuma gelince, insanlar Elma itelefon 6s dediği zaman benim rumuz da Türkçe olacak, zira Türkçe rumuz bulup İngilizceye çevirmedim. Rumuzumun kaynağı İngilizce.
 
Katılım
16 Ağu 2013
Mesajlar
234
Sen üzerine alınma, o siyaset yapamıyor diye biraz asabi.

Yo zaten burada kanal için konu açıyorum. Yaptığı eleştiri kanala yönelik bir eleştiri. Bunun dışında zaten şahsıma kimse karışamaz. Fakat bende hak veriyorum kendisine. 2. Konuda bölüm 2 deriz olur biter :cat:
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
Videonun kendisinde bölüm demişsiniz zaten, hakkınızı yemeyelim. Buraya yazarken part kullanmışsınız.
 
Katılım
22 Ara 2016
Mesajlar
89
Motosiklet parça ve ekipmana ihtiyacı olan arkaldaşlar varsa normal piyasanın bayağı altında Temin etmenizi sağlayabileceğim dostlarım var özelden bana ulaşabilirsiniz :)
 
Katılım
16 Ağu 2013
Mesajlar
234
Videonun kendisinde bölüm demişsiniz zaten, hakkınızı yemeyelim. Buraya yazarken part kullanmışsınız.

hep ters yönden gitmişsin. :cherry:
:cherry:

Bu arada bahaneyle burdan bir daha belirtiyim, videoda ki ben değilim. Açıklamada da dediğim gibi öğrenci olarak bulunduğum için Kıbrıs'da biz geçemiyoruz malesef rum tarafına. Çekimi yapan gurubumuzdan Uğur arkadaşımız.

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:10 ----------

Motosiklet parça ve ekipmana ihtiyacı olan arkaldaşlar varsa normal piyasanın bayağı altında Temin etmenizi sağlayabileceğim dostlarım var özelden bana ulaşabilirsiniz :)

Hocam biz rum dan temin ediyoruz da siz Ankara da nasıl temin edebiliyorsunuz piyasa fiyatı altına. Umarım kaçak göçek iş yoktur. :sunny:
 
Katılım
22 Ara 2016
Mesajlar
89
Yok kardeş ayrıca Ankara'dan da temin etmiyoruz. gayet faturalı lisanslı garantili ürün merak etmeyin. piyasayı araştırın alacağınız ürünleri bana bildirin ben size teklif vereyim :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst