- Katılım
- 28 Mar 2006
- Mesajlar
- 392
cihan beni de ekle.şimdiden söz vermek istemiyorum ama büyük olasılık gelicem
Ben de gelmek isterim,
Selim, buluşup beraber geçelim karşıya..
Ve diğer Anadolu yakasından gelenler ile birlikte gidebiliriz...
cihan beni de ekle.şimdiden söz vermek istemiyorum ama büyük olasılık gelicem
cihannnn......:queen:
toplanma saati konusunda herhalgi bir
değişiklik varmı..??
20:00 bıraz geç sanki...ne dersin..??:silent:
Ben de gelmek isterim,
Selim, buluşup beraber geçelim karşıya..
Ve diğer Anadolu yakasından gelenler ile birlikte gidebiliriz...
cihan kardeşim doğumgünün kutlu olsun motorunla nice mutlu senelere :rendeer: bu arada kırkına ayak basıyodun dimi yarın :queen:
cihannnn......:queen:
toplanma saati konusunda herhalgi bir
değişiklik varmı..??
20:00 bıraz geç sanki...ne dersin..??:silent:

aloooo 7 de işten çıkıyorum bu trafikte kaçta buluşalım çanım..
sen gel sütünü iç erken kalkar gider yatarsın..
ben ninni söylerim..:queen: :rendeer: :bounce:
Dostum Doğum günün kutlu ossun, yannız şöle bişi var o mekan tam olarak nerde biras açıklayıcı olsan iyi olurdu.
ismimizi yazmışsın listenin baş taraflarına artık gelmemek olmaz bu saatten sonra ama ben direkt mekana gelirim bana yeri tarif ederseniz
cihancık buluşma noktasının haricinde bide açık adres ekleyiver ilk sayfaya
buluşma yerine gelemeyipte direk gelecekler için lazım olabilir.
doğum günün kutlu olsun arkadaşım.:rendeer:
Zafer bayramımız da kutlu olsun.
yaren kafe ncirli neresi yaa. rayı bulana kadar eğlence bitmiş olur zaten.
iii eğlenceler hepinize:rendeer: