[MT-İstanbul] Yarin Benim Doğum Günüm (30/08/2006)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
1,181
cihan kardeşim doğumgünün kutlu olsun motorunla nice mutlu senelere :rendeer: bu arada kırkına ayak basıyodun dimi yarın :queen:
 
Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
420
cihannnn......:queen:
toplanma saati konusunda herhalgi bir
değişiklik varmı..??
20:00 bıraz geç sanki...ne dersin..??:silent:

Abi işlerinden geç çıkanlar war yaw... :pale:

Ben de gelmek isterim,
Selim, buluşup beraber geçelim karşıya..
Ve diğer Anadolu yakasından gelenler ile birlikte gidebiliriz...

hocam henüz karşı olayı belli değil.. çünkü toplanma 20:00 de olacak.. onun için şu an muallakta.

cihan kardeşim doğumgünün kutlu olsun motorunla nice mutlu senelere :rendeer: bu arada kırkına ayak basıyodun dimi yarın :queen:

eyvallah abi saol.. :) :) 40 deil abi geriden geliyorsun sen 43 :queen: :queen: Sahi gelmek dedim de sen gelmiyor musun abi? :silent:
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
946
benıde ekle diyecem çüş diyecen gözlerıne diyeceksınız o yuzden demıyomm
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
893
Dostum Doğum günün kutlu ossun, yannız şöle bişi var o mekan tam olarak nerde biras açıklayıcı olsan iyi olurdu.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
1,181
ismimizi yazmışsın listenin baş taraflarına artık gelmemek olmaz bu saatten sonra ama ben direkt mekana gelirim bana yeri tarif ederseniz
 
Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
1,152
cihannnn......:queen:
toplanma saati konusunda herhalgi bir
değişiklik varmı..??
20:00 bıraz geç sanki...ne dersin..??:silent:

aloooo 7 de işten çıkıyorum bu trafikte kaçta buluşalım çanım..
sen gel sütünü iç erken kalkar gider yatarsın..
ben ninni söylerim..
:) :queen: :rendeer: :bounce:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Tem 2006
Mesajlar
505
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
cihancık buluşma noktasının haricinde bide açık adres ekleyiver ilk sayfaya
buluşma yerine gelemeyipte direk gelecekler için lazım olabilir.
 
Katılım
23 Haz 2005
Mesajlar
1,237
doğum günün kutlu olsun arkadaşım.:rendeer:
Zafer bayramımız da kutlu olsun.
yaren kafe ncirli neresi yaa. rayı bulana kadar eğlence bitmiş olur zaten.
iii eğlenceler hepinize:rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Tem 2006
Mesajlar
505
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
eyvallah hakan abi ...
dogum günü çocugunun umrunda degil.
heycandan galiba:)
 
Katılım
15 May 2006
Mesajlar
713
aloooo 7 de işten çıkıyorum bu trafikte kaçta buluşalım çanım..
sen gel sütünü iç erken kalkar gider yatarsın..
ben ninni söylerim..
:) :queen: :rendeer: :bounce:

vedat abii....yarın çalışıyormusun...:queen:
YAZIKKK...:mrgreen: :p
abi şaka bır yana yarın resmi tatil değil mi...
ben bugün 17:30 itibarı ıle mesaiyi bitiriyorum
takii perşembe sabah 08:00 a kadar....:cat:
 
Katılım
23 Haz 2005
Mesajlar
1,237
bahçelievler nereeee tuzla nere.
iyi eğlenceler tekrar.
bu arada bighakan aydınlatma için saol.
 
Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
420
Dostum Doğum günün kutlu ossun, yannız şöle bişi var o mekan tam olarak nerde biras açıklayıcı olsan iyi olurdu.

ismimizi yazmışsın listenin baş taraflarına artık gelmemek olmaz bu saatten sonra ama ben direkt mekana gelirim bana yeri tarif ederseniz

cihancık buluşma noktasının haricinde bide açık adres ekleyiver ilk sayfaya
buluşma yerine gelemeyipte direk gelecekler için lazım olabilir.

doğum günün kutlu olsun arkadaşım.:rendeer:
Zafer bayramımız da kutlu olsun.
yaren kafe ncirli neresi yaa. rayı bulana kadar eğlence bitmiş olur zaten.
iii eğlenceler hepinize:rendeer:

ARkadaşlar makina başında değildim ne olur kusuruma bakmayın.. :pale: Hakan abi Allah razı olsun.. İlk sayfaya ekliyorum hemen.. :queen:
 
Katılım
5 Ağu 2006
Mesajlar
83
cihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan iyiki doğmuşun bea

yarını bekleee:)
 
Katılım
28 Nis 2005
Mesajlar
1,770
nice mutlu yıllara cihan güzellikler seni bulsun' izin günlerin bol olsun :) 'gezilerde inşallah bulunursun :) :rendeer:
 
Katılım
15 May 2006
Mesajlar
153
ya oha diceksiniz ama ben adresi anlamadım haritayı ters cevirdim gene olmadı :silent:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst