[MT-İstanbul] Yarin Benim Doğum Günüm (30/08/2006)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
420
Evet arkadaşlar bilindiği üzere üzere yarın 30 Ağustos Zafer Bayramı... Herkesin zafer bayramını kutlarım (Tabi naapıyoruz? Türk Bayraklarını getirmeyi unutmuyoruz)... Ayrıca yarın doğum günüm. Elleri göriim :cherry:

Ufak çapta bir buluşma ayarladık, müslüm abi sağolsun. Mekanın adı YAREN Cafe arkadaşlar hoş bi mekan... Alkol hariç bi çok şey var. Gelmek isteyenler isimleri yazdırsınlar bi zahmet.:queen:

Buluşulacak mekan değiştirilmiştir... İncirli Boyner önü... Buluşma saati ise 20:00
(Arkadaşlar malum ay sonu ne olur masrafa girmeyin... Kusura bakmayın ancak ayabildim:()​

Gidilecek mekan ve katılım listesi aşağıda...




İstanbulevleri Güneş Sk. No.14 (Safiye Sultan Lisesi Krş) Bahçelievler-İstanbul Telefon: (212) 506 46 38
http://www.cafeyaren.com

yaren cafe krokisi



Kimim ben?? :queen: :queen: :cherry: :cherry: :p

70lerden kalma bi resim :queen:






Peki şu an böyle miyim? Tabi ki değilim, yaşlandık saçlar döküldü :queen: :queen: :queen:


1-Mühendis1959-müslüm abi
2-aksu-mehmet abi
3-donniedarko-hasan
4-sametçakar
5-zikzak-erkin
6-frontier-serhat
7-savasxxl
8-kelsinus-ozan
9-bighakan+müge
10-gucci
11-Batuhan35
12-standart
13-tarık+1
14-levoonline
15-Tmrbaykal
16-İnci
17-göksel (hyo Göksel :queen:)
18-Gece-Deniz
19-Locco - Selim
20-Akalteke Tamer abi..
21-suspect
22-igidu
23-UCANLAZ
24-Burko ve dehşet kankası.
25-Vedat kaya

Arkadaşlar Türk bayraklarımızı kesinlikle unutmuyoruz... Mekan öncesi Bayraklı bir Tur yapılacaktır...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Tem 2006
Mesajlar
505
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hadi bakalım şimdiden nice yıllara
30 agustos nedeniyle BAYRAKLI minik bir turdan sonramı mekana geçeriz
yav bende soruyorum daha ismimiz bile yok illa yaz mı demek gerekiyor kardeşim:)
 
Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
420
hadi bakalım şimdiden nice yıllara
30 agustos nedeniyle BAYRAKLI minik bir turdan sonramı mekana geçeriz
yav bende soruyorum daha ismimiz bile yok illa yaz mı demek gerekiyor kardeşim:)

Abi nası öle bi eşşeklik ettim bilmiyorum idare et :queen: :queen:
 
Katılım
22 Şub 2006
Mesajlar
361
simdiden dogum günün kutlu olsun cihaaaaannn yarin görüüüssüüüürrrüüüüzzzzz :rendeer: :rendeer: :flower: :flower: :flower: ::alkiis:: ::alkiis:: ::biggrinn ::biggrinn ::biggrinn ::haapppy: ::haapppy: ::haapppy: ::wish:: ::wish:: ::wish:: ::wish::
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Nis 2006
Mesajlar
267
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
obaaaaa... yarın eğlence var :cat:
 
Katılım
15 May 2006
Mesajlar
713
Arkadaşlar...:queen:

30 Ağusta ıle ılgılı bır etkınlık yapılacaksa

daha erken toplanmalıyız bence

ne dersınız.??:silent:




(bayraklarımızı takar ıstanbul turumuzu tamamlar ve cıhan arkadaşımızın yaş gunu ıcın ıncırlı omur'e gecerız...)
 
Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
420
Arkadaşlar...:queen:

30 Ağusta ıle ılgılı bır etkınlık yapılacaksa

daha erken toplanmalıyız bence

ne dersınız.??:silent:




(bayraklarımızı takar ıstanbul turumuzu tamamlar ve cıhan arkadaşımızın yaş gunu ıcın ıncırlı omur'e gecerız...)

Keşke :pale: :pale: Bazı arkadaşlar işlerinden geç çıkıyorlar :salut: :salut:
ama turu atıcaaaz:queen: :queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Nis 2006
Mesajlar
267
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar...:queen:

30 Ağusta ıle ılgılı bır etkınlık yapılacaksa

daha erken toplanmalıyız bence

ne dersınız.??:silent:




(bayraklarımızı takar ıstanbul turumuzu tamamlar ve cıhan arkadaşımızın yaş gunu ıcın ıncırlı omur'e gecerız...)

beni artçı alıcanmı la??? :queen:
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
63
hani ben hani ben..
yaw tamam köpek gibi ders calışıyoz anladıkta niye dışlıyosun Can kardeşim..:)
doğum günün değil zafer bayramın kutlu olsunkardeşim.:queen:
 
Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
573
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
cihan beni de ekle.şimdiden söz vermek istemiyorum ama büyük olasılık gelicem
 
Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
420
Arkadaşlar liste güncellenmiştir.. :cat: Deniz olur mu öle şey aip edion belki der mers ayağına katılamazsın diye düşündüm.. :queen:
 
Katılım
15 May 2006
Mesajlar
713
cihannnn......:queen:
toplanma saati konusunda herhalgi bir
değişiklik varmı..??
20:00 bıraz geç sanki...ne dersin..??:silent:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst